Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: vreemd gevoel  (gelezen 4549 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
vreemd gevoel
« Gepost op: februari 24, 2011, 04:50:57 pm »

Ik zou het graag hebben over een reis die mij te wachten staat.
Ik zit namelijk ergens mee en ik weet niet goed met wie ik er over moet praten.
In juni ga ik met 3 medeleerlingen naar Gambia in Afrika.
Maar ik heb gewoon een vreselijk gevoel als ik er over nadenk.
En ik weet niet zeker of het gewoon ik ben die bang is om een stap in het onbekende te zetten(met al die ziektes etc.)
of dat ik echt aanvoel dat er iets gaat gebeuren.
Jullie kunnen mij hier misschien niet echt bij helpen maar misschien weet iemand hoe ik zeker kan zijn van mijn gevoelens of hoe ik te weten kan komen of dit gewoon angst is, of meer..
Ik ben gewoon ten einde raad en weet niet waar anders ik hiermee terecht kan.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:vreemd gevoel
« Reactie #1 Gepost op: februari 24, 2011, 05:22:55 pm »

Ga eens bij jezelf na wanneer je het gevoel hebt.

Zie jezelf als eerste de reis nemen. Ga je met het vliegtuig, visualiseer dan dat je met de bus/auto/trein naar het vliegveld toegaat. Heb je hier al een negatief gevoel, neutraal gevoel, of zelfs positief gevoel?

Ga je rechtstreeks met de bus/trein/etc, stel je dan deze reis voor, en doe hetzelfde.

Als je met het vliegtuig gaat, stel je dan voor dat je binnenkomt op het vliegveld. Stel je voor hoe je gaat inchecken, hoe je door het vliegveld loopt en hoe je het vliegtuig in gaat. Heb je hier een gevoel bij?

Stel je dan voor dat het vliegtuig opstijgt en hoe je dit beleeft. Heb je hier een gevoel bij?

Stel je dan voor dat je landt in Afrika en dat je uit stapt en besef dat je dan echt in afrika bent. Stel voor dat je alleen in afrika in een grote woestijn bent (of jungle of hoe je afrika ook wil voorstellen). Heb je hier een gevoel bij?

Stel je dan voor dat jullie als gezelschap naar jullie huis/appartement/etc gaan. Zie jezelf in het huisje met je medeleerlingen. Heb je hier een gevoel bij?

Stel je voor dat je met je medeleerlingen een stad gaat bezoeken. Heb je hier een gevoel bij?

Ergens in deze rit zal je een slecht gevoel krijgen. Als het is als je alleen in Afrika bent, dan zou het een vorm van helderziendheid kunnen zijn. In alle andere gevallen is het angst en het moment waar het gebeurd, verteld je waarvoor je bang bent.

Weet dat alles wat gebeuren moet, ook zal gebeuren. Als iets negatiefs gebeuren gaat, dan is dit of een les voor je, of een ervaring die je niet had willen missen, of een ervaring waarbij je iemand anders mag helpen. In elk geval zal zo'n ervaring komen en je helpen. Je hoeft niet bang te zijn.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re:vreemd gevoel
« Reactie #2 Gepost op: maart 04, 2011, 07:45:15 pm »

Tijdens de reis heb ik niet echt een raar gevoel.
Het begint pas wanneer ik het huisje binnenga waar we verblijven.
Maar ik heb me neergelegt bij het feit dat wat moet gebeuren ook zal gebeuren.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:vreemd gevoel
« Reactie #3 Gepost op: maart 04, 2011, 11:42:19 pm »

Als het gebeurd als je het huisje binnengaat, dan ben je bang en onzeker om met je medeleerlingen te zijn. Ga eens bij jezelf na: Stel je voor dat je met ditzelfde groepje een hele week naar Centre Parks gaat. Je hebt nu waarschijnlijk hetzelfde beklemmende gevoel.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 22 queries.