Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Levend begraven worden  (gelezen 6315 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Levend begraven worden
« Gepost op: februari 09, 2011, 06:53:01 am »

vanacht droomde ik:

ik was samen met mn vriend ergens op vakantie, en die probeerde op een of andere manier van mij af te komen.. Hij probeerde me levend te begraven (op het strand). De eerste keer zat ik in een soort rugzak half in het zand dus daar kwam ik wel uit. Toen waren we weer thuis en je snapt dat dat niet zo lekker liep toen tussen ons. Ik sloot me steeds vlug op in de badkamer (want hij wilde me niet alleen laten, bang dat ik vlug ontsnapte ofzo)

op de badkamer maakte ik met iemand anders (geen idee wie) een plan voor de volgende keer, want over een week gingen we weer op vakantie en ik was bang dat ik niet meer terug zou komen!
Diegene was al eens daar geweest en wist dat er op dat strand ergens een ondergrondse kelder was met airco en dacht dat ik daar werd gedropt!
uiteindelijk bleek dit ook het geval te zijn waardoor ik werd gered door degene waarmee ik mijn plan had gemaakt!

ik zou graag willen weten wat het betekend! ik heb zelf al gezocht op internet maar kon niet echt duidelijk wat vinden.. want ik was dus telkens niet dood als ik werd begraven en het was ook niet vrijwillig, mijn vriend wilde me begraven..

ben benieuwd of iemand mij kan helpen
xx
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Levend begraven worden
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2011, 06:36:10 pm »

Begrafenis
Een droom over een begrafenis betekent dat je oude slechte gewoontes losgelaten hebt of dat je jezelf van een negatieve situatie hebt bevrijd. Het is een positieve droom die aangeeft dat je eindelijk los aan het laten bent.

Word jij of iemand anders levend begraven, dan ga je door een heftige emotionele periode.

Droom je dat je zonder doodskist in de aarde wordt begraven, wees dan praktischer in het najagen van je doelen. Je kunt veel dingen voor elkaar krijgen, maar je mag leren om meer nuchter te zijn.

Ben je op de begrafenis van iemand anders, dan zet je een punt achter een relatie en sluit je het verleden af. Je laat oude gevoelens waaraan je je hebt vastgeklampt los.

Woon je de begrafenis van een van je ouders bij (en leven ze allebei nog), dan is het tijd om je te onttrekken aan de invloed van je ouders. Deze symbolische dood kan je de moed geven om de volgende stap naar je onafhankelijkheid te zetten.

Vakantie
Droom je dat je op vakantie bent, dan ben je toe aan eens een keer iets anders. Je hebt er behoefte aan om opnieuw energie op te doen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re:Levend begraven worden
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2011, 05:00:16 pm »

hey thnx voor je uitleg, ik moet t nog ff laten bezinken en kijken wat het voor mijn leven nu betekent..

Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 22 queries.