Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: wie kan mij meer vertellen over mij dromen ????  (gelezen 3746 keer)

bartje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
wie kan mij meer vertellen over mij dromen ????
« Gepost op: januari 07, 2011, 06:05:38 am »

hallo allemaal ik droom sins dat ik bezig ben af tekomen van mijn verslaving (heroine) droom ik enorm maar geen leuke dromen
soms schrik ik gewoon wakker van net als vanmorgen weer ik reed in mijn droom auto en het was glad en kon dat ding niet houden en reed overal de tuinen kapot en dat vond ik supper erg maar in flitsen stondik bij die mensen binnen en stal iets want die mensen waren niet thuis en dan in een flits komt mijn moeder daar schoonmaken en probeer ik mijn fout te herstellen wat niet lukt tuurlijk en die tuin die in de puin licht ooow wat een alende en dan schrik ik wakker badend in het zweet
ooowja voor alle duidelijkheid ik heb nog nooit GESTOLEN voor mijn verslaving heb altijd alles zokwaad en slecht het kon
alles netjes betaald door hard te werken !!!!!
maar wie kan mij vertellen wat beteken die dromen ???
want zo gaat het al een half jaar sins mijn opname in een cleniek
slaap daar door slecht en kom zo telkens in de verlijding te gebruiken zodat ik wel lekker slaap !!!
dus zouw er ook graag vanaf komen en hoe ???
en wat beteken het ???

groetjes van barry
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:wie kan mij meer vertellen over mij dromen ????
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2011, 10:53:00 am »

Hoi Barry,

Laat ik als eerste uitleggen wat voor soort type droom dit is.

Dit is het type droom waarin je onderbewustzijn je iets wil vertellen, zodat je jezelf kan helpen.

auto rijden
Als je droomt dat je in een auto rijd, dan is dat jouw levensweg. Je droomt dat het glad is en dat je alle kanten op schuift: kortom je krijgt geen grip op je levensweg, met als gevolg dat je schade aanricht. Ik denk dat je onderbewustzijn wil aangeven dat de drugs jou de controle laten verliezen met als gevolg dat het schade aan jezelf aanricht.

stelen
Als je droomt dat je een dief bent, suggereert dit dat je bang bent om te verliezen wat je hebt. Mischien heb je het gevoel dat je het niet waard bent om zoveel dingen te hebben. Deze droom kan ook aangeven dat je bepaalde grenzen overtreedt in een bepaalde situatie of relatie.

schoonmakende moeder
Als je in dit type droom over andere mensen droomt dan zijn deze mensen allemaal een aspect van jezelf.Je moeder is aan het schoonmaken wat betekend dat je een bepaald gedeeldte van je problemen aan het oplossen bent. Welk gedeelte heeft te maken met wat je moeder voor jou betekend.



Daarnaast een tip: als je slecht slaapt, geef dit aan bij de hulpverleners in de kliniek. Wellicht kunnen ze je iets anders dan drugs geven waardoor je toch goed kan slapen.

Overigens, dromen is een vorm van verwerking van je innerlijke angsten, dus probeer ze niet te stoppen, maar probeer ze juist te begrijpen. Want begrip zorgt er weer voor dat je de problemen kan oplossen. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.074 seconden met 22 queries.