Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: bedriegen  (gelezen 3550 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
bedriegen
« Gepost op: december 07, 2010, 07:07:29 pm »

Ik droomde overlaatst dat m'n vriend naar een feestje ging met een vriend van hem.
Ik zat nog in zijn kamer samen met z'n jongere broer en ineens begon z'n broer aantastelijk te doen en ben ik dus maar naar huis gegaan.
Na een tijd stuurde ik hem een bericht om te vragen wanneer hij thuis ging zijn zodat ik de bus naar hem kon nemen.
Hij belde me en zei dat hij me niet meer hoefde te zien en dat ik nooit terug moest komen naar hem.. maar ik deed het toch.
Ik had de bus genomen en achterin zaten 3 personen die op school zitten bij mij. Ze begonnen me uit te lachen omdat ik aan het huilen was.
Toen ik aankwam bij m'n vriend zei hij dat hij na het feestje naar een boot geweest is en dat hij me daar bedrogen heeft.
Het laatste deel van de droom kan ik me niet goed meer herinneren, wat ik nog wel weet is dat we samen in bed lagen en dat ik het hem had vergeven.. wat ik dus nooit zou doen..

Enig idee wat het betekend?

Ik heb de droom ook uitgelegd aan m'n vriend en hij zei dat die vriend uit m'n droom hem heeft verteld dat hij een boot kent waar alleen maar drugs, alcohol en seks is en dat hij er naartoe wou gaan. Het is niet gebeurd maar ik vind het toch maar naar dat ik erover gedroomd heb. Ik vertrouw m'n vriend en weet dat hij nooit naar zoiets zou gaan dus ik denk niet dat het een voorspellende droom was.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:bedriegen
« Reactie #1 Gepost op: december 09, 2010, 08:39:19 am »

Dit is ook geen voorspellende droom.

Dit is een inzichtdroom. Een droom vanuit jouw onderbewuste die jou inzicht wil geven met onverwerkte gevoelens.

Wanneer je in zo'n droom over andere mensen droomt, dan staan deze mensen voor aspecten van jouzelf. Denk eens na wat iedere persoon in je droom voor jou betekend en wat voor gevoel ze bij je opbrengen.

Bus
Als je over een BUS droomt, dan heb je tot nu toe de menigte gevolgd. Het is nu tijd om je eigen beslissingen te nemen.

Heb je de BUS gemist, dan heb je het gevoel dat anderen je emotioneel en sociaal achterlaten.

Je hebt moeite om je persoonlijke doelen te verwezenlijken.

Krijg je een ongeluk met de BUS, dan bevind je jezelf in een genante situatie.

Zie ook Buschauffeur en Bushalte.

De andere aspecten uit je droom, zoals het bedriegen, enzo, daar weet ik de uitleg niet van.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.123 seconden met 22 queries.