Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe ervaar jij de weg naar 2012?  (gelezen 5563 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Hoe ervaar jij de weg naar 2012?
« Gepost op: oktober 07, 2008, 08:29:00 pm »

Dat we veranderingen gaan krijgen is al door veel mensen vastgesteld. Ikzelf voel dat deze veranderingen de reden is waarom ik deze keer op aarde ben.

Als ik om me heen kijk, dan weet niemand precies wat en hoe dit zal gebeuren, wel weet ik dat we een nieuwe start gaan krijgen. Zo zal alles wat nu macht kan uitoefenen verdwijnen. Denk daarbij aan de ecomonie, politiek en noem maar op.

Ikzelf ben werkzaam in de hypothekensector, en als er 1 ding is waar ik de afgelopen maanden mee te maken heb gehad, dan is het wel de "kredietcrisis". Een half jaar of wat geleden is deze begonnen in Amerika, en zo langzamerhand begint Nederland ook steeds meer last te krijgen van dit fenomeen. Neem nou bijvoorbeeld de grote bank uit Amerika: Lehman Brothers. Deze bank is failliet gegaan, en Hypotheekverstrekker Elq, welke de wat risicovollere hypotheken in Nederland verstrekt en een dochter is van LehmanBrothers, mag daardoor ook z'n zaakjes sluiten. Als dat nog niet genoeg is, dan komt de zaak Fortis en Abn Amro wel aan het licht. Het lijkt er steeds meer op dat we over niet al te lange tijd de economie zo op z'n gat hebben liggen dat deze onherstelbaar beschadigd is.

Ikzelf ervaar dit alles als iets wat sneller is gekomen dan ik verwacht had. Ik wist wel dat de economie op z'n gat zou vallen, maar ik had niet verwacht dat het zo snel al zichtbaar zou zijn in zulke mate. Wanneer het gevallen is? 2010?

Hoe ervaren jullie dit? Hebben jullie het ook zo in de gaten? Ik heb natuurlijk elke dag te maken met het bankwezen gezien ik in die sector werkzaam ben.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Hoe ervaar jij de weg naar 2012?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2008, 01:12:54 pm »

Ik denk dat er nog meer veranderingen zullen plaats vinden de komende jaren. De weg naar 2012 is lang en het zal niet zo zijn dat dan pas de veranderingen komen. Deze zijn al jaren denk ik bezig. Neem de tsunami's en 11september alles bij elkaar heeft  wel te maken met de weg naar 2012 denk ik.
De bankencrisis is ook weer zoiets dat aangeeft dat een hoop op aarde niet klopt. Mensen weten niet waar ze mee bezig zijn de meeste dan, ze maken van alles kapot en gaan maar door.

Over het algemeen vind ik ook dat steeds meer mensen geinteresseerd raken in het spirituele, er is wel degelijk een verandering aan de gang maar niemand heeft dat zo door. Neem bijv de toename van tv programma's char, het zesde zintuig, astro tv jaren geleden bestonden deze programmas nog niet en nu komen er steeds meer bij mensen gaan er toch in geloven. Het trekt hun aan.
Ik denk dat steeds meer mensen hun taak gaan zien, hun doel hier op aarde.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.246 seconden met 22 queries.