Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: buitenaards leven  (gelezen 4280 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
buitenaards leven
« Gepost op: oktober 29, 2010, 03:13:58 am »

ik heb een heel vreemde droom gehad.
ik had zicht vooraan op een auto die bestuurd werd.
achter het stuur zat een hele rare man, ik voelde al meteen aan dat hij niet van hier is  maar buitenaards.
naast hem zat een normale man.
ze waren een gesprek aan het voeren maar wat er allemaal gezegt is herinner ik me niet meer
het enige wat ik nog wel weet is dat de namen Frank en Henk of Hein of Heink genoemd waren,
de 2e naam herinner ik me niet zo goed meer maar ik weet alleen dat het met een H begon.
ineens zette de man achter het stuur zich wat meer comfortabel, een beetje naar achter geleund, en hij liet het stuur los
hij bewoog met zijn vingers voor het stuur alsof hij het op afstand bestuurde.
zijn vingertoppen waren ook ineens ronder.

ik zou me totaal niet kunnen voorstellen wat dit kan betekenen, kan iemand me helpen?
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: buitenaards leven
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2010, 11:33:16 am »

Als je droomt over buitenaardse wezens (ufo/ruimte schepen/etc) dan is dit een weerspiegeling van je spirituele vermogen.

Ik denk dat deze droom voor jou een symbool is, dat je verder in de groei bent, en dat je je meer gerust voelt bij het idee dat er ook daadwerkelijk buitenaardse wezens bestaan. Misschien zelfs dat je ze ook kan gaan zien.

Ik merk namelijk duidelijk dat je dingen ziet die je eerst niet zag, en dat de buitenaardse wezens geen schijn meer op hoeven te houden.

Alsof je ergens klaar voor bent.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: buitenaards leven
« Reactie #2 Gepost op: oktober 31, 2010, 06:05:51 pm »

ik voel me inderdaad al wat meer gerust bij het idee dat ze bestaan maar het idee dat ik er contact zou met kunnen hebben schrikt me toch nog een beetje af.
en die namen die genoemd zijn zijn niet van belang?
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: buitenaards leven
« Reactie #3 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:23:35 pm »

Alles wat je je herinnert is belangrijk in een droom. Dus dat geldt ook voor deze namen.

Ik weet alleen niet wat ze betekenen, daarom heb ik er niets specifieks over gezegd. Wellicht dat dit nog voor je geopenbaard wordt, of dat je zelf iets kan bedenken wat het mogelijk kan betekenen. Ken je misschien mensen die zo heten?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.133 seconden met 22 queries.