Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: een persoon dat verandert  (gelezen 5385 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
een persoon dat verandert
« Gepost op: oktober 29, 2010, 02:56:16 am »

ik droomde dat ik ruzie maakte met mijn vriend.
we zaten in een kantine waar heel veel mensen zaten.
Mijn vriend liep weg en schreeuwde dat ik niet van hem houd.
twee mensen en ikzelf liepen hem achterna.
een vrouw nam hem vast zodat hij niet kon weggaan en toen ik bij hem aankwam nam ik het over en riep : laat haar gaan!  laat haar gaan, niet mij!
en toen veranderde hij in een oudere man, een dronken man.
ik probeerde de ruzie uit te praten maar hij begon een beetje agressief te worden en hij wou me slagen.
hij was te dronken om erin te slagen maar hij probeerde wel.
en ik probeerde vanaf toen allerlei uitvluchten te zoeken om bij hem weg te kunnen geraken en iemand op te bellen om me te komen halen
maar hij wou me niet alleen laten.
wat zou dit kunnen betekenen?
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: een persoon dat verandert
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2010, 11:26:05 am »

Ruzie
Een droom waarin je ruziet met een bepaald persoon duidt erop dat er verborgen bittere gevoelens en conflicten tussen jou en deze persoon zijn. Je vind het moeilijk om hierover te praten. Deze droom helpt je om een manier van communicatie te zoeken met persoon in het echte leven.

Als je geruzie hoort in je droom , duidt dit op onbevredigende zakelijke transacties.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: een persoon dat verandert
« Reactie #2 Gepost op: oktober 31, 2010, 06:11:01 pm »

ja dat klopt wel helemaal.
als ik over die problemen nadenk is er zoveel dat ik hem wil vertellen en als ik dan zo een ''gesprek'' voer in mezelf dan weet ik ook precies wat ik moet vertellen maar wanneer we er dan ook echt over willen praten klap ik gewoon helemaal dicht en dan is er nog niets opgelost.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: een persoon dat verandert
« Reactie #3 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:27:03 pm »

Jij bent hoog sensitief, of niet?

Ik ben dat namelijk ook, en ik heb gemerkt, dat als iemand anders boos is (en zeker mijn richting op) ik daar ook niet tegen kan, omdat ik die ander z'n boosheid voel, en dat kan heel beangstigend zijn, vooral omdat je precies kan voelen wat het met die gene doet op moment dat je in het verweer gaat.

Het beste wat je kan doen, is even wachten, en zorgen dat de ander wat rustiger is. Ga dan op een rustige manier een gesprek aan en bespreek wat jou dwars zit. Hierdoor kun je toch zeggen wat je wil zeggen in je ruzie, zonder dat daar ruzie over gemaakt moet worden. Leg ook gewoon uit dat je op zo'n moment niet kan zeggen wat je eigenlijk wil zeggen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: een persoon dat verandert
« Reactie #4 Gepost op: november 02, 2010, 05:58:19 pm »

Ja ik begin de laatste tijd vermoedens te krijgen dat ik hoogsensitief zou kunnen zijn. Weet nog niet wat het precies inhoud. Bedankt voor je hulp, ik zal het toepassen
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: een persoon dat verandert
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2010, 06:05:59 pm »

Hoi Angel,

Als je niet zeker weet of je hoogsensitief bent kun je misschien boeken erover lezen. Ik heb dat ook gedaan en er werd me een hoop duidelijk. Op het forum hier staat ook een topic erover. Ik heb o.a. dit boek gelezen: Aron, Elaine N. - Hoog sensitieve personen
Het is wel vertaald uit amerika dus sommige stukken lezen even wat anders.. Maar daarna was me een hoop duidelijk. Het is vooral uitleg wat het is en wat het met je doet enz.

Heb ook een ander boek maar zou even moeten opzoeken hoe het heet, daarin staan ook testen en tips hoe er mee om te gaan.
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re:een persoon dat verandert
« Reactie #6 Gepost op: november 03, 2010, 04:18:19 pm »

Ok bedankt ik zal eens een kijkje nemen  :)
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.136 seconden met 23 queries.