Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wakker of niet===  (gelezen 3181 keer)

wilmaturtle

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Wakker of niet===
« Gepost op: september 01, 2010, 09:50:34 pm »

   
mss iets heel raar en hoort het hier niet thuis.. Maar ik denk dat ik gek word.
Ik heb nu al een paar x meegemaakt en durf nu niet meer op me bank te slapen.
Ik lig te slapen op me bank en hoor iets en doe me ogen open maar kan niet opstaan. Me arm word soms vast gepakt en het voelt of ik van de bank getrokken word maar ik kan niks doen. en opeens is het over en lig ik gewoon goed op de bank.. Ben ik nu aant dromen of ben ik wakkker. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. maar het is wel eng om jezelf te zien maar niks te kunnen doen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wakker of niet===
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2010, 12:13:53 am »

Je word niet gek.

Wanneer je gaat slapen dan zorgt je lichaam ervoor dat je je niet kan bewegen. Dit is een soort van veiligheidsmechanisme om te voorkomen dat je wilde bewegingen maakt. Wanneer je slaapt, treed je uit je lichaam. Vlak voordat je wakker word keer je weer terug. Soms word je eerder wakker dan dat je volledig teruggekeerd bent. Hierdoor kun je waarnemingen hebben vanuit de astrale wereld (Waar geesten enzo ook zijn) Dat je voelt dat je arm vastgepakt wordt, klinkt als een entiteit die jou terug wil halen in de astrale wereld. Dit komt vrij overeen met je andere vraag over het ruiken van iets chemisch. Ik vermoed dat er een entiteit bij je in huis is die jij aan het opmerken bent.

Wat je kan proberen is in alle hoeken van de kamers waar je merkt dat dit gebeurd, een waxinelichtje te plaatsen en deze te laten branden. Als de vlam veel beweegt en vel is, dan is er negatieve energie. Laat het waxinelichtje net zo lang branden tot de vlam rustig en kalm wordt. (let wel op dat er geen wind staat die je een vertekend beeld kan geven)

Je hoeft het lichtje niet de hele tijd door te laten branden. 10 minuten per keer is genoeg, bijv. 1x per dag of meer.

Als je denkt dat het een entiteit is die je kent, dan zal dit niet helpen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.09 seconden met 22 queries.