Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: vreemde en verwarrende droom...  (gelezen 6044 keer)

silly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
vreemde en verwarrende droom...
« Gepost op: juli 31, 2010, 10:33:42 am »

hallo,

ik had vanacht een vreemde en verwarrende droom....

het begon dat ik met een vriendin (van nu) aan het fietsen was, we fietsten naar amsterdam (zijn hier nog nooit geweest) de weg die we moesten hebben was afgesloten, maar ik zag het station al, daar moesten we heen dus namen een andere weg.
daar aangekomen moesten we een soort tunnel in waar we de fietsen kwijt konden.
er waren ook wc's dus ook daar heen.
bij de wc was een dubbele deur die erg vreemd dicht gingen de ruimte werd daardoor erg klein.
ik merkte dat ik ongesteld was geworden dus zocht maandverband in me tas, we liepen daarna richting het centrum.
het volgende moment zat ik alleen in de auto met mijn zwager en een vriendin (uit het verleden)
ik zag dat mijn broek ook rood was, was erg doorgelekt...
het volgende moment waren we bij mijn zus en zwager thuis (niet hun huis, een groot huis met dakteras) daar vroeg ik of ze een droger had zodat ik mijn broek schoonkon maken en daarna drogen, maar die hadden ze niet omdat de kleding op het teras kon drogen.
maar de zon ging al onder dus zou die niet meer drogen.
mijn zwager zei dat ik het ergste wel schoon kon maken met een was handje dus dat probeerde ik op de wc
daarna stond ik weer in de kamer, en zei mijn zus dat ze wel een broek voor me had, maar ik zei die pas ik niet die zijn te klein voor mij!
maar ze had er wel een paar die ze in het water aan had gehad en dus groter waren geworden die zou ik nu wel passen.
daarop zei mijn zwager anders trekt ze (mijn zus) we een tuinbroek aan....


toen werd ik wakker, wel verward en dacht even dat ik ongesteld was, maar realiseerde me vrij snel dat dat niet zo was en ook nog niet kon!

erg verwarende droom was dit voor mij ik hoop dat iemand hier wat uit kan halen aan betekenis.....

ik droom de laatste tijd zoiezo erg veel en vaag!

ik hoop een reactie te krijgen....

liefs sil
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: vreemde en verwarrende droom...
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2010, 11:32:46 am »

Fiets
Dromen dat je op een fiets rijdt, duiden op een behoefte aan balans in je leven. Je zou een betere balans moeten vinden tussen werk en plezier om te slagen in je huidige plannen. Als je moeilijkheden ondervind bij het fietsen, dan suggereert je droom dat je bang bent om het je eigen te maken.

Een fiets zien duidt er ook op dat je tijd vrij moet maken voor leuke dingen.

Afgesloten weg
Dromen over een afgesloten weg duiden erop dat je blokkades op je pad hebt. Je begint er doorheen te groeien en weet een andere weg te vinden.

Tunnel
Dromen over een tunnel staan symbool voor de vagina, de baarmoeder en geboorte. De droomuitleg zou kunnen zijn dat de droom wijst op een behoefte aan veiligheid en verzorging.

Als je in je droom door een tunnel gaat, suggereert dit dat je verschillende aspecten van je onbewuste aan het onderzoeken bent. Je staat open voor een geheel nieuw bewustzijn. Aan de andere kant zou deze droom ook kunnen verwijzen naar je beperkte perspectief.

Licht aan het einde van de tunnel symboliseert hoop. het kan tevens aangeven dat je een doel hebt bereikt, of het einde van een reis.

Ongesteld zijn
Als je droomt dat je menstrueert, duiden erop dat je opgekropte spanning en zorgen loslaat. Het kan duiden op het einde van een moeilijke periode, en het begin van ontspanning. Een andere uitleg is daarentegen dat je je vrouwelijke kant ontkent/negeert.


Conclusie
Alle steekwoorden in je droom duiden eigenlijk op hetzelfde. Je bent een moeilijke periode aan het doorbreken en je bent op de goede weg. Houd vol en je zal er uiteindelijk bovenop komen. Zoek de balans in je leven terug, dat is wat je nu kunt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

silly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Re: vreemde en verwarrende droom...
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2010, 01:38:12 pm »

bedankt voor de uitleg!!

het klopt inderdaad dat ik nu in een moeilijke periode zit!
vol met ziekenhuis bezoeken en onderzoeken en overspannen word genoemd, maar voor mijn gevoel is dat niet zo....
misschien dat ik daar nu dan uit begin te komen?

ik had laatst ook een droom over hele grote spinnen (dik zwart lijf en lange dunnen poten bijna zo groot als me hand), ze liepen over mijn handen onder een bed, maar was er niet bang voor er waren meer mensen bij me en zei dat ze maar even aan de kant moesten gaan....

normaal ben ik doodsbang voor spinnen!

heeft dit hier ook allemaal mee te maken??

nogmaals bedankt!

liefs sil
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: vreemde en verwarrende droom...
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2010, 05:53:04 pm »

Ja. :)

Spin
Als je droomt over een spin, geeft dit aan dat je je een buitenstaander voelt in een bepaalde situatie. Het kan ook zijn dat je afstand wil bewaren van een verleidelijk aanbod. De spin staat ook symbool voor de kracht van het vrouwelijke. Een alternatieve uitleg van deze droom kan zijn dat de spin een verwijzing is naar een machtige kracht, die je behoedt tegen zelfdestructieve gedachtes. Als je een spin doodt, voorspelt dit ongeluk en pech.

Als de spin een web spint, geeft je droom aan dat je beloond zal worden voor je harde werk. Je zou zomaar eens gepromoveerd kunnen worden, of erkenning vinden voor je bijdrage in een ingewikkeld proces. Spinnen staat ook symbool voor creativiteit gezien het prachtige en ingewikkelde web dat ze maken. Een negatieve uitleg van deze droom is dat de spin aangeeft dat je je gevangen voelt in een relatie waarin je voor je gevoel geen vrijheid hebt.

Wanneer een spin de muur opklimt, zullen je verlangens binnenkort realiteit worden.

Als je gebeten wordt door een spin, duidt dit op een conflict met je moeder of een andere belangrijke vrouwelijke figuur in je leven. De droom is dan een metafoor voor de dominante moeder of de vrouwelijke macht om een uitgekiende val op te zetten. Mischien voel je je gevangen in een specifieke relatie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 22 queries.