Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Weet iemand wat het kan betekenen?  (gelezen 2980 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Weet iemand wat het kan betekenen?
« Gepost op: juli 12, 2010, 01:33:20 pm »

Ik moest deze morgend terugdenken aan een droom die mijn moeder vorig jaar heeft gehad.
Ze heeft al verschillende keren voorspellende dromen gehad
en bij deze droom had ze ook het gevoel dat het ook echt ging gebeuren.
Ze droomde dat ik vast zat op m'n ouders hun kamer met een oudere man.
Mijn mama en papa zaten buiten, het was donker.
Ze hoorde mij schreeuwen en ze zijn meteen naar mij toegelopen maar ze kregen de deur niet open.
Ik vroeg me nu af wat het zou kunnen betekenen want het is nog niet echt gebeurd dus zal het wel een symbolische droom zijn.
 

Nu een tijd later (ze had me nog niet over de droom vertelt) toen ik bij mijn vriend bleef slapen heb ik (nou ja denk ik) een uittreding gehad.
Toen wist ik nog niet wat het was, ik dacht dat het een geest ofso was, mijn lichaam voelde heel zwaar aan.
Ik had mijn mama opgebeld en vertelde wat er gebeurd was en ze zei dat ze niet had kunnen slapen omdat ze het gevoel had dat er iets zou gebeuren met mij en ze dacht dat het iets met de droom te maken had.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Weet iemand wat het kan betekenen?
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2010, 08:39:50 pm »

Ik denk eerder dat dit een symbolische droom is.

In een symbolische droom is iedereen die je ziet een stukje van jezelf. Denk daarbij aan hoe iemand een relatie van jou is. Voor jouw moeder kan jij de betekenis hebben als: "het kind in mijzelf". dat wordt overschaduwd door de oudere man in haarzelf.

Daarbij zie ik de gevangenschap als een symbool: Zie je een gevangene in je droom, dan staat dit voor een aspect van jezelf dat niet vrij geuit wordt.
Aan de andere kant kan deze droom ook staan voor je gevoelens van schaamte en je schuldgevoel. De boodschap is dan dat je jezelf niet meer hoeft te straffen.

Ik denk daarom dat jouw moeder zo bezig is om haar mannetje te staan dat ze het kind in haarzelf verwaarloost. Ze geniet niet meer van de kleine dingen zoals ze dat vroeger deed omdat de man in haarzelf de overhand heeft.

Je uittreding en je moeder zou ik verder niet willen linken aan deze droom. Moeders hebben nu eenmaal een heel speciale band met hun kinderen, en wanneer een moeder spiritueel/paranormaal is, zal ze bijzondere situaties aanvoelen zonder zelf aanwezig te zijn. Vaak als een kind vermist is, weet een moeder instinctief of het kind nog leeft of niet.

Een uittreding gaat iets verder omdat je dan de astrale wereld ingaat. In deze wereld kom je ook als je gaat slapen. Dat je moeder merkt dat je op een andere manier daar bent gekomen en het indruk op je heeft gemaakt verbaast me dan ook niet. Zie het maar als moedersinstinct.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.055 seconden met 22 queries.