Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Verwachtingen hebben verstorend effect op mogelijkheden  (gelezen 2617 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Verwachtingen hebben verstorend effect op mogelijkheden
« Gepost op: mei 14, 2010, 05:03:20 pm »

Zoals jullie bekend is zal er heel veel gaan veranderen op en met de aarde. Hoe jij je dan voelt en hoe jij in het leven staat is dus ook van belang voor het aarde oppervlak. Hoe beter iedereen positief kan denken en zijn, hoe positiever de aarde wordt opgeladen. Ik neem aan dat jullie beseffen dat het denken je ritme erg kan verstoren. Dat verstoort dus ook de aarde.

Wat van belang is in deze tijd, is dat jullie rustig blijven onder de veranderingen. Ik heb gezien dat heel veel mensen van slag raakten met het uitbarsten van de vulkaan en van de vulkaanas. Juist in deze tijden is het van belang dat je beseft dat in het verstoren van jullie leven je ineens ruimte hebt om na te denken waar je nu echt mee bezig wilt zijn in je eigen leven. Daar is het voor bedoeld. De meesten van jullie hebben een bepaald plan in het hoofd en dat werkt dan verstorend op wat je echt komt doen op aarde. Je wilt je planning halen, je afspraken nakomen, op tijd zijn en toch ook met spiritualiteit bezig zijn? Dat rijmt niet met elkaar. Juist in je rust, in je kalmte heb je overal tijd genoeg voor. Je hoeft je niet te haasten, je hoeft alleen maar je pad te volgen, samen met je eigen Gids.

Hoe is het gesteld met je intuïtie? Ben je er klaar voor om alles op te vangen? Waarom doe je dingen zoals je ze doet? Ben je eigenlijk wel blij met je leven? En waarom wil je toch zo vasthouden aan gewoontes? Wat is het belang van alles controleren? Je sluit je daarmee af voor de informatie vanuit het Universum, van ons dus. Dat mag, dat is niet verkeerd, maar je loopt veel informatie mis. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de hele aarde.

Ben je gelukkig op dit moment? Ik zie dat er veel mensen de weg kwijt raken en dat ze daardoor geen beslissingen meer nemen. Het lijkt wel of de fut er een beetje uit is bij velen. Dat is niet nodig. Praat even met jezelf, met je eigen Gids en neem die beslissing die je allang had willen nemen. Doe eens iets goeds voor jezelf. Ga eens leren wat je echt wilt leren. Maak eens goed en echt contact met ons en ga eens een keer met jezelf praten. Wat wil je eigenlijk tegen jezelf zeggen? Welk advies wil je aan jezelf geven? Wees oprecht en luister naar je gevoel en doe iets waar je blij van wordt.

De grote vraag die ik steeds weer ontvang is of de wereld vergaat, of de aarde het zat is om een planeet te zijn. Ik hoor veel angsten en dat vind ik oprecht jammer. Het is niet zo dat je bang hoeft te zijn. Het is geen doem scenario wat wij moeten meemaken. Het is een reinigingscyclus en in de reiniging moet het soms eerst even stormen om alles op de juiste plaats te leggen. Voel je niet bang. Je maakt deel uit van het grote geheel en je ziel leeft eeuwig. Al het aardse wat je nu meemaakt is ook bedoeld om ervan te genieten en ik zie dat jullie hier nog weinig van profiteren.

Geef aan jezelf wat je anderen gunt. Wees lief voor jezelf en leer van jezelf te houden. Het is belangrijk dat jij inziet dat je een afspiegeling bent van ons die zonder een lichaam leven. Je bent niet anders, je bent even met een andere taak bezig. Je voelt wel dat je in jezelf goed bent en dat je op aarde je voorgenomen leerproces aan het uitvoeren bent. Mag je dat dan van jezelf ook met liefde voor jezelf doen? Het leven op aarde wordt door jullie af en toe een tranendal genoemd. Het is onnodig om het altijd in verdriet te doen. Maak het omkeerbaar en ga vanaf nu van jezelf houden en de dingen doen die echt bij je passen. Je bent als mens zo volhardend en vasthoudend in je eens genomen beslissingen. Bedenk eens of het besluit dat je jaren geleden genomen hebt voor een manier van leven nog steeds bij je past. Durf te veranderen. Durf iets nieuws te ontdekken en maak eens tijd om jezelf onder de microscoop te leggen.

Doe goed. Aan jezelf, je liefdes, je vrienden, je land, je aarde. Neem je voor om van alles te houden. Het is gemakkelijk als je vandaag je roer om durft te gooien. Wij hier helpen je om de weg te wijzen. Het is tijd voor veranderingen. Doe het vandaag nog en help iedereen in liefde.

Met Hemelse Liefdevolle groet,
Ismael

Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 23 queries.