Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Brandende planeet  (gelezen 4308 keer)

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Brandende planeet
« Gepost op: juni 25, 2010, 11:30:49 pm »

Ik heb een tijd geleden gedroomd over een grote zon naast onze zon. Iedereen vond het spectaculair en kwam het bekijken. Ineens bewoog die zon en je voelde precies de zwaartekracht wegnemen en toen de zon viel was er niets,  alsof de wereld was vergaan. Nu onlangs heb ik een soortgelijke droom gehad. Ik stond buiten met een vriend van mij en een vriend van mijn lief. We zagen een kleine vuurbal voorbijvliegen. Mijn vriend zei dat de wereld ging vergaan. We liepen naar mijn huis en zagen een planeet die leek op de aarde maar deze stond in brand en er kwamen honderden vuurballen af. Ik probeerde mij lief op te bellen om hem te verwittigen maar hij nam niet op. Ik voelde me alsof hij me negeerde. Kan iemand mijn droom verklaren?
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Brandende planeet
« Reactie #1 Gepost op: juni 26, 2010, 10:24:16 am »

Als ik je droom zo lees, dan krijg ik daar het volgende gevoel bij.

Ben je de afgelopen tijd meer gegroeid in spirituele zin, en heb je het idee dat je vriend je hierdoor niet meer/minder goed begrijpt?

Ik krijg de indruk dat hij niet overweg kan met het feit dat je meer doorhebt dan de meeste mensen, vooral omdat hij dat niet heeft.

Liefs, LPChip
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2010, 10:32:29 am door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Brandende planeet
« Reactie #2 Gepost op: juni 29, 2010, 02:53:19 pm »

Ik had niet echt het gevoel dat mijn vriend een belangrijke rol speelde in deze droom.
Voor een stuk wel, maar ik denk niet dat de droom echt om hem draaide.
En ik ben eigelijk ook niet echt gegroeid op spiritueel vlak.
Ik wil wel maar ik heb het gevoel dat iets me tegenhoud.
Mijn vriend gelooft ook niet in alles wat spiritualtiteit genoemd word
maar hij heeft wel respect voor wat ik denk en hij zal daar zeker geen problemen mee hebben.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

Angel

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Brandende planeet
« Reactie #3 Gepost op: juli 02, 2010, 02:25:26 am »

Ik heb onlangs weer zo'n droom gehad. Ik zag terug zo'n bol, alleen voelde het nu aan als iets buitenaards. Het had allemaal pinnetjes. Die werden afgeschoten op de aarde. Ik loopte paniekerig samen met een vriendin door een klein weggetje. Aan beide kanten naast ons waren weides die afgescheden waren draden. met cheeta's en luipaarden in maar dan met weinig maar grote vlekken. Naast ons door het weggetje liep een cheeta voorbij. Voor mij voelde het heel normaal maar mij vriendin schrok nogal.
Gelogd
Never give up, it's such a beautiful world and such a wonderful life <3

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Brandende planeet
« Reactie #4 Gepost op: juli 03, 2010, 09:15:58 am »

Ik heb voor je opgezocht wat het kan betekenen als je over een cheeta droomt:

Onze diepste emoties en drijfveren komen boven in dromen over wilde dieren. De dierverschijningen onthullen onze oerinstincten. Ook kunnen ze staan voor talenten of eigenschappen die we graag verder zouden willen ontwikkelen. Denk maar aan de gratie van een dolfijn of de snelheid van een cheeta.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.081 seconden met 22 queries.