Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Entiteiten  (gelezen 4247 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Entiteiten
« Gepost op: november 21, 2008, 06:52:06 pm »

Entiteiten.

Een entiteit is aan aanwezigheid wat bestaat uit energie, je kan de entiteit zien of voelen.
Het is meestal een persoon die is overleden, maar het kan ook de aanwezigheid zijn van iemand die nog leeft.
Je hebt positieve entiteiten en negatieve entiteiten.

De positieve entiteiten kunnen   familieleden of vrienden zijn die zijn overleden. Of engelen, gidsen, beschermengelen. Deze entiteiten hebben niks kwaads in de zin. Ze zullen nooit iets zegen waar haat in zit, ze zijn liefdevol. Deze eniteiten zijn eerst naar het licht geweest en hebben ervoor gekozen om op aarde te zijn bij jou.


De negatieve entiteiten zijn echter anders. Dit kunnen geesten zijn die aan de aarde zijn verbonden, ze zijn niet naar het licht geweest en terug gekomen.  Deze hebben wel kwaad in de zin. Ze vinden het leuk om mensen te pesten, en kwaad tegen ze te spreken, macht uitoefenen.
Mensen die gevoelig zijn voor kwade geesten zijn mensen met een paranormale gave, de geesten weten dat deze mensen een soort macht /kracht bij zich hebben en daar willen ze graag gebruik van maken. Mensen die niet lekker in hun vel zitten, die niet houden van zich zelf, vaak huilen, kwaad tegen zichzelf praten en over zichzelf praten zijn ook gevoelig voor negatieve entiteiten. Ook het oproepen van geesten en het beoefenen van zwarte magie, overmatig drugs en alcoholgebruik  is erg gevaarlijk. Dit alles is een perfecte voedingsbodem voor de negatieve entiteiten. Hierop komen ze op af.

Mensen die last hebben van negatieve entiteiten hebben vaak stemmingswisselingen het ene moment heel vrolijk het andere moment 180 graden omgedraaid. Ze kunnen last hebben van heftige woedeaanvallen, cirmineel gedrag, negatief over zichzelf zijn, negatief gedrag, zelfmoordneigingen, stemmen horen die negatieve dingen zegen die ze moeten opvolgen, zwarte schimmen/ gedaantes zien, vaak hebben deze mensen negatieve dromen.

Het is daarom erg belangrijk om positief tegen jezelf te zijn, jezelf niet te verafschuwen, en niet negatief over jezelf praten. Het houden van jezelf, liefdevol voor jezelf zijn. Geen hekel aan jezelf hebben door dingen die zijn gebeurt, probeer altijd alles een plekje te geven ook al is het moeilijk en waren de situaties die zijn gebeurt niet leuk, maar zo hou je geen blokkade in jezelf, wat werkt als een goede voedingsbodem voor negatieve entiteiten.
« Laatst bewerkt op: november 21, 2008, 07:26:06 pm door anne1986marie »
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.084 seconden met 23 queries.