Nederlands > Droombetekenissen

Rare droom met auto

(1/1)

LPChip:
Paar dagen geleden heb ik een heel rare droom gehad. Eentje waarvan ik eigenlijk zelf zoiets heb van: hè, waarom heb ik dat eigenlijk gedroomd?

Het begon dat ik op mijn werk was en dat mijn collega een auto had gewonnen. Een Maserati coupé roadster. Ze heeft het zelf niet zo op autorijden en was allang blij met haar eigen kleine straat auto. Mijn collega's waren er een beetje aan over het grappen en op gegeven moment gooit ze de sleutels op mijn bureau en zegt: zo, mag je em hebben. Ik hoef em toch niet. Ik had echt zoiets van: wow, eh... dank je wel?.

Ik kon het nog niet geloven eigenlijk. Hoe het precies is gegaan met het ophalen van de auto weet ik niet meer of heb ik niet gedroomd. Wat ik wel weet is dat ik op gegeven moment verder in de droom bij mijn vader was. Mijn broer was daar ook. Ik was daar blijven slapen en de volgende dag zouden we weer naar huis rijden. Ik reed toen met hem terug. Op de parkeerplaats zag ik de Maserati staan en dacht toen: hè wat stom, ik had veel beter zelf kunnen gaan rijden, dan had ik kunnen uitproberen hoe hij reed. Ik zat toen terwijl we wegreden te fantaseren hoe dat zou zijn om erin te rijden.

Ik werd toen wakker en moest daarna naar m'n werk. Ik weet nog dat ik dacht, oh cool. Kan ik zo naar m'n werk rijden in de Maserati. Ik dacht daarna: oh wacht, volgens mij had ik dat gedroomd. He jammer! :P Daarna dacht ik van: ach, het maakt eigenlijk niet uit, want de auto die ik nu heb rijd ook super lekker en daar ben ik ook blij mee.


Ik heb overigens verder niks met Maserati's, ik herkende de auto alleen aan het logo. Ik heb ook de laatste tijd geen auto prgramma's gezien, en dat maakt het voor mij zo onduidelijk waarom ik deze droom gehad heb, en dat die maserati zo duidelijk aanwezig was.

Voor wie het zich afvraagt, de auto ziet er zo uit (ongeveer ook in mijn dromen)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie