Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Leren afsluiten  (gelezen 8672 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Leren afsluiten
« Gepost op: juli 09, 2008, 09:00:55 pm »

Leren afsluiten.


Mensen die een paranormale gave hebben weten soms niet hoe ze zich moeten afsluiten tegen ongewenste emoties, gevoelens, energieeen.
Het is belangrijk als je paranormaal gevoelig bent dat je je goed weet af te sluiten zodat je geen overbodige energieeen, gevoelens overneemt.
Deze mensen met een hogere gave voelen zich vaak meer verantwoordelijk voor de mensen om zich  heen omdat ze zo goed kunnen voelen wat die andere mensen voelen, wat er in hun om gaat en willen zo deze mensen helpen met een gave.
Mensen trekken ook naar mensen toe die paranormale gave beschikken, omdat ze worden begrepen.
Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om jezelf ‘’aftesluiten’’ voor ongewenste energieeen.

Je kan jezelf afvragen Wat voel ik? Wat wil ik? Zijn het mijn gevoelens? Door jezelf dit aan te leren en je steeds weer aftevragen krijg je een betere kijk op je eigen gevoelens. Hierdoor kan je beter zien wat jou gevoelens zijn en die van de andere mensen om je heen die je voelt. Je leert te onderscheiden.

Je kan het aandacht geven aan andere mensen wat meer doseren. Zodat je ook tijd voor jezelf hebt en zo ook jezelf kan voelen en niet heel de tijd andermans problemen, gevoelens voelt.
Door je paranormale gave ga je vaak wat dieper in op de emoties van anderen mensen. Het is dus erg belangrijk om dat wat te verminderen.

Aardingsoefeningen doen. Je kan je bijv voorstellen dat je een boom bent. Je bent heel sterk een hele grote boomstaam, je staat stevig op de aarde met je wortels diep in de grond. Je voelt uit je voeten wortels die diep de aarde in gaan. Je haalt een paar keer goed diep adem en voelt de kracht van de aarde via je voeten omhoog komen je lichaam in.
Aardingsoefeningen  vergen wel wat oefening.

Verder kan je gewoon vaak wat leuke dingen doen voor jezelf, die jezelf echt leuk vind bijv hobby’s of wandelen in de natuur.
Het is belangrijk om tijd voor jezelf te nemen zeker als je paranormale gave hebt, zo kom je wat tot rust en voel je jezelf.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.225 seconden met 22 queries.