Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Channelings van o.a. de Galactische Federatie  (gelezen 28001 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Gepost op: september 20, 2009, 10:20:44 am »

Zoals jullie weten is het jaar 2012 gekenmerkt voor verandering.

Deze verandering slaat op het krijgen van een hoger bewustzijnsniveau. We zullen multi-dimensionale wezens worden.

Wanneer we dit zijn, zullen we ook makkelijk kunnen communiceren met buitenaardse wezens.

Want niet alleen de mens is gebaat bij deze verandering, ook de buitenaardse wezens zijn hier gebaat bij.

Om deze redenen worden we ook door hun geholpen. We worden onder andere geholpen doordat ze berichten channelen naar mediums die deze vervolgens weer openbaar maken.

Gezien deze berichten interessant en ook inspirerent werken heb ik en ga ik deze berichten posten. Deze channelings zijn dus van buitenaardse wezens, gericht aan ons, de aardbewoners.

Als ze spreken over wij, dan hebben ze het over de buitenaardse wezens. Spreken ze over jullie, dan hebben ze het over ons allen, de aardbewoners.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Roosje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2015, 07:36:01 pm »

Ik weet dat ze er zijn, maar op dit moment vind ik het nog een beetje ver van mijn bed. Ondanks dat er nog zoveel om ons heen gebeurd, wat velen niet in de gaten hebben, worden we enorm door hun geholpen en beschermd.
Het zou ook heel veel paniek veroorzaken als ze opeens zichtbaar zouden worden. Velen zijn daar nog niet klaar voor.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2015, 09:11:04 pm »

Klopt. Dit is ook iets waar ze enorm voor waken. Ze willen niet een massa hysterie veroorzaken. Daarom dat ze in eerste instantie kleine sightings doen om mensen bewuster te maken, en pas als het grote geheel eraan gewend is zullen ze zich openbaren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stefanhvt

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #3 Gepost op: juli 30, 2021, 04:53:08 pm »

Er valt over channeling, onder andere die van de galactische federatie, wat op te merken. Bij deze channelingen, zoals ook bij alle channelingen, is ook, wat niet altijd iedereen vermeld, voorzichtigheid geboden. Als je van channelingen bijvoorbeeld verneemt, dat de verantwoordelijkheden, die met vrijheid in verband staan, worden over genomen, en dat de mens min of meer passief kan gaan wachten, totdat er ingegrepen wordt, dan heb je mogelijk te maken met een tegenovergestelde beweging, die het potentieel van de mensen of mensheid, probeert te ondermijnen, en eigenlijk te doen laten struikelen, oplossen en vergaan.

Vraag je eens af waarom alle grote leermeesters uit het verleden, bijvoorbeeld een Jezus, een Boedha, en een krishna, niets meer van zich laten horen, behalve in channelingen, waar je uit de vage schim van deze channelaar, zou moeten vernemen of geloven dat er daadwerkelijk, via de channelaar, contact is met een van deze meesters? Alleen als je deze vraag kan beantwoorden, of kan verklaren waarom nergens, in geen 1 channeling, bewezen kan worden dat het bijvoorbeeld Jezus of Boedha is die channelt, heb je niet volledig nagedacht over het hoe en waarom van de menselijke, en misschien ook wel, universele evolutie.

Waarom zou Jezus in Godsnaam een channelaar gebruiken om met mensen te spreken, als in de vroegere, ook bijbelse, tijd, het gewoon mensen (profeten) tot mensen waren, die contact hadden, en onderwezen (werden) en geprofeteerden, of profetie kregen.. Engelen, Goden, demonen, duivels en of ook Satan, maakten gewoon direct met en aan de mensen van toen contact, en verschenen gewoon aan hen. Als je, NU, op dit moment spiritueel bent, staat je een verantwoordelijkheid open en geboden, en dat is de waarheid te kennen, en op te passen voor alle andere leugens, en leugenaars.

Het is echter maar, in het kort wat ik wil zeggen .. Ook heb ik het niet al te concreet gesteld, maar mischien vind iemand overeenkomst.

« Laatst bewerkt op: juli 30, 2021, 04:55:01 pm door Stefanhvt »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2021, 05:00:33 pm »

Er valt over channeling, onder andere die van de galactische federatie, wat op te merken. Bij deze channelingen, zoals ook bij alle channelingen, is ook, wat niet altijd iedereen vermeld, voorzichtigheid geboden. Als je van channelingen bijvoorbeeld verneemt, dat de verantwoordelijkheden, die met vrijheid in verband staan, worden over genomen, en dat de mens min of meer passief kan gaan wachten, totdat er ingegrepen wordt, dan heb je mogelijk te maken met een tegenovergestelde beweging, die het potentieel van de mensen of mensheid, probeert te ondermijnen, en eigenlijk te doen laten struikelen, oplossen en vergaan.

Vraag je eens af waarom alle grote leermeesters uit het verleden, bijvoorbeeld een Jezus, een Boedha, en een krishna, niets meer van zich laten horen, behalve in channelingen, waar je uit de vage schim van deze channelaar, zou moeten vernemen of geloven dat er daadwerkelijk, via de channelaar, contact is met een van deze meesters? Alleen als je deze vraag kan beantwoorden, of kan verklaren waarom nergens, in geen 1 channeling, bewezen kan worden dat het bijvoorbeeld Jezus of Boedha is die channelt, heb je niet volledig nagedacht over het hoe en waarom van de menselijke, en misschien ook wel, universele evolutie.

Waarom zou Jezus in Godsnaam een channelaar gebruiken om met mensen te spreken, als in de vroegere, ook bijbelse, tijd, het gewoon mensen (profeten) tot mensen waren, die contact hadden, en onderwezen (werden) en geprofeteerden, of profetie kregen.. Engelen, Goden, demonen, duivels en of ook Satan, maakten gewoon direct met en aan de mensen van toen contact, en verschenen gewoon aan hen. Als je, NU, op dit moment spiritueel bent, staat je een verantwoordelijkheid open en geboden, en dat is de waarheid te kennen, en op te passen voor alle andere leugens, en leugenaars.

Het is echter maar, in het kort wat ik wil zeggen .. Ook heb ik het niet al te concreet gesteld, maar mischien vind iemand overeenkomst.
Interessante gedachtengang. Laten we eens zeggen dat Jesus zou incarneren op aarde en hij verkondigd dat hij Jesus is. Wie zou hem geloven? Niemand. Hij zou zich moeten bewijzen maar dat zal niet lukken omdat, wanneer je incarneert, je de limitaties van het aardse bestaan in je armen neemt.

Dat gezegd hebbende, het nadeel met channelings is, dat deze verkeerd begrepen kunnen worden door de channelaar en dat zorgt ook voor verwarring.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stefanhvt

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #5 Gepost op: juli 30, 2021, 06:12:31 pm »

Precies, ben het er mee eens. Je doet er denk ik goed aan de bron goed na te gaan en te bestuderen. Aan de andere kan hoef je channelings denk ik niet helemaal van de hand te schuiven, maar voorzichtigheid is geboden denk ik.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2021, 11:13:47 pm »

Dat kan, maar dat is heel moeilijk.

Een veel beter advies is deze: raadpleeg je gevoel gedurende het ontvangen van de channeling. Dus als je luistert naar iemand, of de channeling leest van iemand, ga gedurende het hele verhaal je gevoel na. Als het positief voelt, dan is dat een bevestiging van je eigen gidsen dat wat je zojuist gelezen/gehoord hebt, klopt. Als dat gevoel omslaat, dan is dat stukje minder accuraat. Hoe beter je je gevoel kan raadplegen, hoe genuanceerder je weet hoe goed/slecht de channeling is, en welk gedeelte dan precies.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stefanhvt

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Channelings van o.a. de Galactische Federatie
« Reactie #7 Gepost op: augustus 01, 2021, 05:41:30 pm »

Ja dat doe ik inderdaad ook altijd. Ik raadpleeg mijn gevoel en daarnaast ook eveneens mijn intuitie.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.102 seconden met 23 queries.