Armina, het spirituele forum
September 21, 2017, 06:06:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Channelings van o.a. de Galactische Federatie  (gelezen 5706 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
LPChip
Beheerder

Geslacht: Man

Wat kan het leven toch mooi zijn.

Bekijk profiel
« Gepost op: September 20, 2009, 09:20:44 »

Zoals jullie weten is het jaar 2012 gekenmerkt voor verandering.

Deze verandering slaat op het krijgen van een hoger bewustzijnsniveau. We zullen multi-dimensionale wezens worden.

Wanneer we dit zijn, zullen we ook makkelijk kunnen communiceren met buitenaardse wezens.

Want niet alleen de mens is gebaat bij deze verandering, ook de buitenaardse wezens zijn hier gebaat bij.

Om deze redenen worden we ook door hun geholpen. We worden onder andere geholpen doordat ze berichten channelen naar mediums die deze vervolgens weer openbaar maken.

Gezien deze berichten interessant en ook inspirerent werken heb ik en ga ik deze berichten posten. Deze channelings zijn dus van buitenaardse wezens, gericht aan ons, de aardbewoners.

Als ze spreken over wij, dan hebben ze het over de buitenaardse wezens. Spreken ze over jullie, dan hebben ze het over ons allen, de aardbewoners.

Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Roosje

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 19, 2015, 07:36:01 »

Ik weet dat ze er zijn, maar op dit moment vind ik het nog een beetje ver van mijn bed. Ondanks dat er nog zoveel om ons heen gebeurd, wat velen niet in de gaten hebben, worden we enorm door hun geholpen en beschermd.
Het zou ook heel veel paniek veroorzaken als ze opeens zichtbaar zouden worden. Velen zijn daar nog niet klaar voor.
LPChip
Beheerder

Geslacht: Man

Wat kan het leven toch mooi zijn.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 19, 2015, 09:11:04 »

Klopt. Dit is ook iets waar ze enorm voor waken. Ze willen niet een massa hysterie veroorzaken. Daarom dat ze in eerste instantie kleine sightings doen om mensen bewuster te maken, en pas als het grote geheel eraan gewend is zullen ze zich openbaren.

Liefs,
LPChip

Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: