Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wie weet wat dit betekend???  (gelezen 6457 keer)

debbie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Wie weet wat dit betekend???
« Gepost op: september 19, 2009, 10:11:42 pm »

Hoi allemaal,

Ik ben heel benieuwd of en zo ja wat dit betekend.
Ik slaap erg diep en kan me bijna nooit mijn dromen heringeren. Maar ik ben een poos terug voor mijn gevoel wakker geworden doordat iemand mij heel liefdevol toedekte. Ik voelde warmte en geborgenheid. Mijn dochter was toen 1 jaar en kon nog niet lopen maar omdat zij de enige was in huis  zei ik tegen haar: wat lief van jou. Meteen daarop besefte ik dat zij niet uit bed kon komen en dat het wel een beetje vreemd was omdat er verder niemand was en het zo echt leek.
Ik ben toen weer gaan slapen maar ben me altijd blijven afvragen wat dit was.
Als iemand het weet? Ik ben heel benieuwd.
Het is daarna nooit meer gebeurd, wel jammer.

Groetjes Debbie
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2009, 12:21:22 am »

Ik denk dat iemand die jou heel lief heeft, je heeft willen laten weten dat hij/zij er voor je is.

Wanneer je gaat slapen verlaat je je lichaam en tijdens deze periode kun je veel makkelijker dingen ervaren die zich buiten je lichaam afspelen. Omdat je op dat moment niet in je lichaam zit, sla je deze gebeurtenissen niet op in je hersenen als geheugen. Je slaat het wel op in het geheugen van je ziel, maar omdat het heel moeilijk is om dit stuk geheugen te bereiken kun je het je niet herinneren. Wanneer je in de wakker wordt, keert je ziel terug naar je lichaam. Wanneer dit gebeurd is er een moment waarop je wel gegevens door kan zetten van je ziel naar je geheugen (Je hebt een moment waarop je je nog kan herinneren wat je als laatste hebt gezien). Als je op zo'n moment een ervaring als deze hebt, dan kun je deze meemaken vanuit je aardse lichaam, en daarom ook herinneren nadat je wakker wordt.

Zoals je misschien weet, droom je tijdens je REM slaap. Het is dan ook zo, dat wanneer je wakker wordt tijdens de REM slaap, je hetzelfde als hierboven meemaakt. Je krijgt de mogelijkheid om een stukje van je droom te blijven herinneren. Als je dit niet direct na wakker worden gaat beredeneren dan zal je deze snel vergeten zijn, tenzij het indruk op je heeft gemaakt.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. :) Anders vraag je maar. :)

Liefs,

LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

debbie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2009, 08:49:43 pm »

Bedankt het is weer wat duidelijker!!!!

Groetjes Debbie
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2009, 11:29:42 pm »

Ik ben blij te horen dat het wat duidelijker is voor je.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag. :)

Liefs,

LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2009, 06:56:26 am »

Hey Debbie,

Ik heb hier ook een keer (geloof ik) een verhaal getypt dat ik een kat hoorde en voelde tijdens mijn slaap, het leek ook heel echt terwijl ik wist dat het niet kon. (kat slaapt snachts buiten) ik wilde omdraaien om hem te aaien en toen sprong "hij" over me heen en liep de kamer uit..

maar dat leek ook echt heel erg echt, vond het toen ook heel raar toen ik er later over ging nadenken..

xx
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

debbie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #5 Gepost op: september 22, 2009, 08:17:50 pm »

Raar vind ik het wel, maar gelukkig niet eng!!!!! Het was zo'n liefdevol gevoel dat ik erbij kreeg dat het niet iets slechts kan zijn. Maar er blijft een stukje nieuwschierigheid naar wie er dan zo lief voor mij was op dat moment want ik heb echt geen idee!! :) Maar het mag vaker gebeuren hoor heerlijk om je zo gekoestert te voelen ;)

Groetjes Debbie
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Wie weet wat dit betekend???
« Reactie #6 Gepost op: september 25, 2009, 07:34:55 pm »

Hey Debbie

Bij mij voelde het ook niet eng, net wat jij zegt heel liefdevol dat de kat bij mij kwam liggen :D maar daarna niet meer gebeurd... Toch vraag ik me af wat of wie het was haha, hebben thuis zoveel lieve katten gehad

xx
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.054 seconden met 22 queries.