Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voelen, weten, horen wat iemand denkt.  (gelezen 9472 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Voelen, weten, horen wat iemand denkt.
« Gepost op: juli 14, 2009, 10:03:46 pm »

Ik wist al dat ik veel voelde, van anderen mensen. Ik ben het gaan onderzoeken wat er allemaal in me afspeelde, wat ik voelde als ik met iemand praten, als ik aan iemand dacht enzo, en er gebeurt heel erg veel kan ik zeggen.

Toen kwam ik op iets ''nieuws'' of nouwja niet echt nieuw ik had het altijd al maar vond het ''normaal'' was niet anders gewent.
Als ik met iemand ben, als ik met iemand praat hoor ik in mezelf wat die gene gaat zeggen en wat hij werkelijk wilt zeggen, wat vaak niet eens word geuit.
Ik hoor iemand denken, ik weet wanneer iemand iets leuk vind hoe het bij die gene voelt, ik weet ook wanneer iets niet leuk is bij de persoon of niet goed overkomt.
Ik hoor iemand nadenken, ik weet en ik voel wat die gene echt bedoeld en vaak niet kan verwoorden.
Ik weet van te voren wat er gaat gebeuren, ik weet hoe en wat hij denkt en ik hoor het gewoon.

Ik dacht dat het normaal was, ik ben nooit anders gewent maar vroeger wist ik ook al als ik met iemand praten hoe en wat hij zou zeggen enzo
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Voelen, weten, horen wat iemand denkt.
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2009, 10:24:04 pm »

Heb je dat gister gevoelt? ;)
Apart maar ook wel fijn gevoel dat het zo 'normaal' lijkt te zijn want dan staat het dichter bij je en komt het misschien niet zo 'heftig' binnen bij je...of tenminste, voor zover dat kan natuurlijk ;) hoe ervaar je 't verder? Kan me ook voorstellen dat 't soms teveel word.
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Voelen, weten, horen wat iemand denkt.
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2009, 10:36:39 pm »

Hey

Heb dat ook vaak, dat ik in mezelf wat hoor en dat dat iemand anders daarna gaat zeggen, ook wel eens dat ik opeens iets heb van dalijk gebeurt er dit en dan dat, en dat dan ook gaat gebeuren als ik met iemand ben.

Heb dat volgens mij ook al lang en vond dat normaal, maar nu let ik er meer op en wordt ik me er meer van bewust. Ook wel eens dat ik denk dat ik iemand wat hoor zeggen, maar niet goed "versta" en ik dan vraag wat diegene zei en dat die helemaal niks had gezegd ofzo..

Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voelen, weten, horen wat iemand denkt.
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2009, 11:06:50 pm »

@ Lotus haha nee was gister niet gebeurt, want ging niet door gister :S
Ja soms weet je en hoor je wel teveel ja, maar anderzijds gaat het ook gewoon normaal, niet anders gewent.

@ Eni dat is ook apart dat je soms iemand hoort praten en als je dan vraagt dan blijkt die gene niks te hebben gezegd ;) zeker gedachten gehoord
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Voelen, weten, horen wat iemand denkt.
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2009, 11:33:46 pm »

Ja dat ervaar ik inderdaad ook. :)

Mensen vragen soms weleens aan me als ik dan zeg: ik dacht al dat je dat zou gaan zeggen; waarom vraag je het dan of waarom luister je dan?

Ik zeg dan: anders is het voor jullie niet leuk en sociaal :D
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.056 seconden met 22 queries.