Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Duidelijkheid!  (gelezen 9076 keer)

lotuslove

  • Gast
Duidelijkheid!
« Gepost op: juli 13, 2009, 10:20:35 pm »

Even m'n ei kwijt haha :D
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ik zou kunnen magnetiseren, fotolezen, channelen en dat ik dingen 'aanvoel' van mensen. Het aanvoelen wist ik al, ik weet alleen dat het me soms uitput en dat ik veel rust nodig heb...wat ik dan precies aanvoel bij mensen? Geen idee eigenlijk, ik heb vaak 't idee dat 't 'gewoon' mensenkennis is dat ik me kan inleven in andere mensen en hun problemen. Dat ik me vaak 'anders' voel dan mijn leeftijdgenoten wist ik ook al. Het is een gevoel dat mensen mij niet kunnen begrijpen maar ik hun meestal wel, zoiets..
Ik hou me voornamelijk bezig met 't spirituele, in de zin van... ik hou heel erg van spirituele boeken lezen, ze geven me inzicht en het is net alsof ik soms dingen 'herken', net als de eerste keer dat ik over reincarnatie las, het was alsof ik 't herkende, zo'n gevoel dat het gewoon klopt en dat het waarheid is :)
Ik zie eerlijk gezegd niet dat ik mediamieke kwaliteiten zou hebben, ik zie 't gewoon niet...of nog niet ??? Ik heb geduld en de puzzelstukjes vallen vast een keer in elkaar ;) misschien is 't in me aanwezig maar zal 't gewoon zo blijven omdat het niet mijn taak is hier iets mee te doen, maar soms frustreert 't me ook omdat ik eigenlijk gewoon duidelijk wil weten hoe 't nou allemaal in elkaar zit hahaha... want ik wil graag weten wat m'n capaciteiten zijn, dus ook of bovenstaande iets is wat zich nog zal ontwikkelen, maar ik begrijp dat dat stukje bij beetje gaat (als het al de bedoeling zou zijn dat het gaat groeien). Het heeft me bijv. ook een tijdje gekost om te begrijpen wat energie en energiewisseling nou eigenlijk inhoud.
Ik weet van m'n nicht bijv. dat haar paranormale vermogens begonnen te groeien en te openen rond haar 20e tot 25e, ik heb me vaak afgevraagd waarom het bij sommige mensen opeens 'uit de lucht lijkt te vallen'? En blijkbaar is dat omdat sommige mensen eerst bepaalde stukken moeten doorlopen in hun leven. Ik had vroeger altijd het idee van het stereotype 'medium' dat van kinds af aan geesten kon zien. Maar ik zie nu dat het allemaal met energie te maken heeft, energie die je als mens omzet in een vorm die het beste werkt of past bij jou.
Nouja, wou ik gewoon ff kwijt ;) :D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2009, 10:26:09 pm »

Magnetiseren kan bijna iedereen wel. :)

Het fenomeen paranormaal worden... Ik weet dat ik heel paranormaal ben, en toch kan ik het nu niet. Ik weet dan ook dat ik op heel jonge leeftijd iets heb meegemaakt waardoor ik ervoor gekozen heb om mezelf dicht te zetten en te stoppen met het voelen van paranormale dingen. Ik begin nu langzaam weer te ontplooien.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2009, 09:53:54 pm »

Hej Meis,

Ik denk en weet dat het gewoon zo komt zoals het komt, het is mooi om te zien wat je nu kan wie je nu bent enzo.
Het is goed zoals het nu is, je bent goed zoals je nu bent op dit moment.
Ik snap dat je soms wat meer duidelijkheid zou willen hebben over hoe en wat, maar misschien is dat dan ook weer iets wat je ervan kan leren om meer gedudl te hebben bijv :P haha niet hard bedoeld hoor.
Maar misschien leid geduld hebben als je echt geduld kan hebben wel weer tot iets nieuws ;) de meeste dingen gebeuren dan ook als je ze laat ''rusten'' dan zul je zien hoe snel iets zal openbaren aan je.

Liefs Anne
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2009, 10:20:33 pm »

Bedankt voor jullie reacties :)
Ik ben inderdaad wat onrustig soms :D dat is heel gek want ik 'weet' dat het goed is zoals het nu is, precies goed voor mij :) maar ik wil zo graag alles weten, hoe 't werkt en hoe 't in elkaar zit (voor mij dan), ik denk teveel joh ;) haha
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2009, 11:14:25 pm »

Denken is mooi toch :D je komt wel daardoor tot inzichten :P
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #5 Gepost op: juli 16, 2009, 09:13:45 pm »

Even m'n ei kwijt haha :D
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ik zou kunnen magnetiseren, fotolezen, channelen en dat ik dingen 'aanvoel' van mensen. Het aanvoelen wist ik al, ik weet alleen dat het me soms uitput en dat ik veel rust nodig heb...wat ik dan precies aanvoel bij mensen? Geen idee eigenlijk, ik heb vaak 't idee dat 't 'gewoon' mensenkennis is dat ik me kan inleven in andere mensen en hun problemen. Dat ik me vaak 'anders' voel dan mijn leeftijdgenoten wist ik ook al. Het is een gevoel dat mensen mij niet kunnen begrijpen maar ik hun meestal wel, zoiets..
Ik hou me voornamelijk bezig met 't spirituele, in de zin van... ik hou heel erg van spirituele boeken lezen, ze geven me inzicht en het is net alsof ik soms dingen 'herken', net als de eerste keer dat ik over reincarnatie las, het was alsof ik 't herkende, zo'n gevoel dat het gewoon klopt en dat het waarheid is :)
Ik zie eerlijk gezegd niet dat ik mediamieke kwaliteiten zou hebben, ik zie 't gewoon niet...of nog niet ??? Ik heb geduld en de puzzelstukjes vallen vast een keer in elkaar ;) misschien is 't in me aanwezig maar zal 't gewoon zo blijven omdat het niet mijn taak is hier iets mee te doen, maar soms frustreert 't me ook omdat ik eigenlijk gewoon duidelijk wil weten hoe 't nou allemaal in elkaar zit hahaha... want ik wil graag weten wat m'n capaciteiten zijn, dus ook of bovenstaande iets is wat zich nog zal ontwikkelen, maar ik begrijp dat dat stukje bij beetje gaat (als het al de bedoeling zou zijn dat het gaat groeien). Het heeft me bijv. ook een tijdje gekost om te begrijpen wat energie en energiewisseling nou eigenlijk inhoud.
Ik weet van m'n nicht bijv. dat haar paranormale vermogens begonnen te groeien en te openen rond haar 20e tot 25e, ik heb me vaak afgevraagd waarom het bij sommige mensen opeens 'uit de lucht lijkt te vallen'? En blijkbaar is dat omdat sommige mensen eerst bepaalde stukken moeten doorlopen in hun leven. Ik had vroeger altijd het idee van het stereotype 'medium' dat van kinds af aan geesten kon zien. Maar ik zie nu dat het allemaal met energie te maken heeft, energie die je als mens omzet in een vorm die het beste werkt of past bij jou.
Nouja, wou ik gewoon ff kwijt ;) :D

Eerste wat ik bij jou voel is onzekerheid en toch bang.
Ik denk dat je daardoor je zelf ook niet helemaal kan ontplooien, iets houd je tegen.
Maar neem de tijd schat..
Jij bent niet je nicht en je nicht heeft volgens mij ook zich behoorlijk ontplooit..
Neem de tijd, tijd zal leren...

Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Duidelijkheid!
« Reactie #6 Gepost op: juli 17, 2009, 05:18:45 pm »

Dankjewel lieverd voor je reactie :)
Er zijn veel dingen die ik nog zal/moet leren, dat voel ik en ik weet ook dat het goed is zoals het nu is hoor ;)
Soms heb ik m'n momenten dat ik 't zicht ff kwijt ben en dat ik ff tot rust moet komen lijkt 't wel. Ik ben idd niet m'n nicht haha maar gelukkig zal de tijd het leren, is een mooie gedachte, daar heb je helemaal gelijk gelijk in.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.054 seconden met 22 queries.