Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Kinderjaren vergeten?  (gelezen 16091 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Kinderjaren vergeten?
« Reactie #15 Gepost op: mei 25, 2009, 09:00:31 pm »

Hey Iedereen

Het is alweer ff geleden dat er in dit topic gepost is.. Ik ben het destijds gestart omdat ik (dacht) niks meer van mn kinderjaren te herinneren

Ik wilde hierover het volgende met jullie delen:

Vorige week heb ik een video gekeken van toen ik 2-2,5 jaar oud was, veel dingen verbaasde me over hoe ik me toen ik zo jong was gedroeg (deze films heb ik heel vaak bekeken toen ik wat jonger was maar toen keek ik er anders naar)

Zo kon ik bijvoorbeeld heel slecht tegen alleen gelaten worden, (mn zusje was er nog niet) en toen ik in de tuin aan het spelen was wilde ik dat papa en of mama erbij was wanneer die wegliepen om even iets anders te doen was het meteen huilen!! Omdat ik dan weer alleen was.. Ook een stuk op de vakantie verbaasde me, ik nam telkens mijn vader bij de hand om hem dingen te laat zien die ik mooi vond (de natuur daar) daar herken ik mezelf nog steeds in, vind de natuur nog steeds prachtig en nu laat ik dat aan mijn vriend zien ipv papa haha..

Maar waar mijn verhaal nu even echt om draait is het moment dat ik opeens zoveel van vroeger herinnerde het was net of ik weer even terug was in mezelf als 2jarige, dat was echt heel raar!!
In dat stukje film was ik in de tuin aan het spelen, ik ging de hele tijd van de glijbaan af (dat vond ik volgens mij helemaal geweldig want je zag niks anders in de film) Op de video hoorde je de geluiden van de vogels en natuur goed.. Voelde me echt even heel raar net of ik weer even daar was. Herrinerde me toen dat ik dat zo mooi vond en erg gelukkig met al die vogelgeluiden en natuur om me heen hoorde de wind door de bladeren waaien..

Ook zag ik op de film hoe mn ouders toen waren, je zag goed dat ze toen nog erg gelukkig waren samen (wat nu helaas niet meer zo is) ik denk dat het mss ook daardoor komt dat ik me toen veel gelukkiger voelde als nu..

Heb me daarna de hele dag erg gelukkig gevoeld en voelde me ook de rest van de dag net weer een kind, zo'n fijn gevoel dat heb ik echt gemist. Maak me deze tijd zo druk over vanalles en dat ene moment heeft me weer doen inzien dat ik niet zo moet druk maken en moet genieten (al is dat erg moeilijk)..

Ik ben nu van plan om komende tijd nog een aantal films te bekijken en hoop dat ik daardoor wat beter mezelf ga begrijpen, doordat ik zie hoe ik toen was en hoe het nu is kan ik mss beter de link leggen naar waarom ik nu ben hoe ik ben..

Hoop dat het een beetje duidelijk is haha, maar wilde het even aan jullie kwijt!!
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kinderjaren vergeten?
« Reactie #16 Gepost op: mei 26, 2009, 10:59:00 am »

Bedankt voor het posten. :)

Ik ken het gevoel dat je bij het kijken van een film je weer kan inleven in hoe je toen was.

Ik heb zelf meestal niet dat me gelukkiger voelde toen, dan nu... maar dat is wss persoonlijk. Ik ben dan ook erg blij met wie ik nu ben. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.245 seconden met 23 queries.