Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Heldervoelend en rugpijn  (gelezen 6746 keer)

lotuslove

  • Gast
Heldervoelend en rugpijn
« Gepost op: juni 21, 2009, 10:03:55 am »

Was gister op een familiefeestje en m'n nicht kan magnetiseren, en heeft m'n rug gemasseerd en daarna gemagnetiseerd. Want vaak pik ik dingen op en gaat dan in m'n nek en rug zitten. Volgens mij sla je dat daar op ofzo als je dingen oppikt van mensen?? Wie heeft dit nog meer?
Ik voelde ook toen ze me masseerde dat m'n nek en bovenrug ontzettend vast zaten (meer dan ik dacht), deed echt pijn!

Ik begrijp nu ook waarom het zo belangrijk is te aarden want dan laat je al die energie die niet van jou is wegstromen en heb je minder last van fysieke pijn.
Hebben meer mensen die link kunnen leggen tussen rugpijn en heldervoelendheid?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend en rugpijn
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2009, 09:37:54 pm »

Ik denk persoonlijk niet dat je rugpijn krijgt doordat je heldervoelend bent.

Kijk eens bij jezelf of je houding wel altijd goed is, en of je niet toevallig doordat je wat vermoeid bent, in elkaar gaat zakken wat je rugpijn daadwerkelijk veroorzaakt. Ik merk namelijk dat ik door vele indrukken van buitenaf wat vermoeid kan raken en daardoor wat meer een hangende houding aanneem. Door die houding begint het in m'n rug te schieten. Nu dat ik erop let, kan ik het beter bedwingen, maar nog steeds is het lastig.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend en rugpijn
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2009, 10:07:04 am »

Ik denk en weet uit ervaring dat je wel energieen van anderen kan opslaan in je rug je nek en je hoofd.
Ik heb daar ook vaak last van en ik voel het als een soort brokken zitten tussen me schouder of in me nek of in me hoofd.
Als ik magnetiseer verdwijnt het wel, de pijnen komen opzetten als ik ergens ben of nadat ik ergens ben geweest waar veel mensen zijn.
Ook als ik mensen om me heen heb met ''slechte energieen'' voel ik dit gelijk in me bovenrug me nek en in me hoofd de energie lijkt er vast te blijven zitten, net als wat jij zegt ik denk dat aarden daarom erg belangrijk is want nu stroomt het niet door en blijft het hangen op plaatsen in je lichaam.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Heldervoelend en rugpijn
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2009, 03:01:38 pm »

Ja whiteangel zo voel ik dat ook. Ik voel echt 't verschil tussen bijv. een slechte houding en wanneer de rugpijn 'gewoon' komt opzetten. Het lijkt echt vanuit 't niets te komen. Ik let meestal goed op m'n houding en m'n ademhaling want toen ik hier nog niet van afwist, dacht ik dat 't daarmee te maken had. Het valt me echt op dat ik rugpijn krijg als ik op drukke/openbare plekken aanwezig ben.
En over het algemeen is 't ook de vermoeidheid die je dan voelt, dat gevoel dat je bent leeggezogen.
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend en rugpijn
« Reactie #4 Gepost op: juni 24, 2009, 04:26:07 pm »

Wat jullie beschrijven heb ik ook wel eens last van.
Als ik op plaatsen ben met veel mensen om me heen (bijvoorbeeld in de kroeg), dan krijg ik echt pijn bij mijn schouders/nek.
ik heb dit meestal wel aan de linkerkant. wist nooit waar het vandaan kwam..

Het maaktnie uit of dat ik sta of zit, dus door mijn houding zal het vast niet komen..
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.147 seconden met 22 queries.