Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Automatisch schrift ervaring  (gelezen 4957 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Automatisch schrift ervaring
« Gepost op: juni 17, 2009, 07:03:56 pm »

Laatst had ik een hele byzondere ervaring.
Ik was in meditatie en praten met mijn engelen, ze gaven me allemaal inzichten zoals ze altijd doen.
Op een gegeven moment zeiden ze tegen mij 'Anne pak even pen en papier we gaan schrijven'.
Dus ik deed dat ik pakte pen en papier en ging zitten om te schrijven, ik hoorde nog steeds mijn engelen tegen me praten.
Op een gegeven moment was ik dus aan het schrijven wat hun tegen mij zeiden, het ging allemaal heel snel ik had het zelf allemaal niet meer zo door en voelde me zelf niet of nauwlijks, me gedachte was helemelaal leeg het enige wat ik hoorde waren hun liefdevolle stemmen.
Ze lieten me maar schrijven bladzijdes vol ik wist niet hoe laat het was ik wist niet hoe ik me voelde want ik voelde mezelf niet.
Op een gegeven moment vroegen ze mij wat vragen te stellen zodat hun antwoorden dus deed ik dat.

Na een tijdje was het klaar en kwam ik een soort van bij, keek op de klok het was ineens 3 kwartier later. De bladzijdes die voor me lagen vol geschreven 10 bladzijdes vol met allemaal teksten van een vorig leven van mij.
Ik begon te lezen en ik stond versteld, er stonden allemaal nieuwe dingen op die ik nog niet wist. Er stond specifiek op wat de bedoeling ervan was de hoe's en de wat's stonden er. Ik was verbaasd.

Toen ging ik nadenken en dacht dat ik misschien wel eens automatisch schrift gedaan zou kunnen hebben ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift ervaring
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2009, 09:46:09 pm »

Ja, dit is automatisch schrift. :)

Mooie ervaring. Mag je trots op wezen. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Automatisch schrift ervaring
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2009, 07:42:45 am »

Gaaf :)
Echt heel mooi, ik ben blij voor je :)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift ervaring
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2009, 01:51:56 pm »

Ja dat ga ik vaker doen :P haha
Volgens mij heb ik het ook wel vaker gedaan of meegemaakt, maar ik vond het voor mezelf gewoon normaal.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Automatisch schrift ervaring
« Reactie #4 Gepost op: juni 18, 2009, 08:13:42 pm »

Hihi...dat is ook 't mooist, als je 't 'normaal' vind en niet ophemelt zeg maar, zo hou je 't ook zuiver, is heel goed dat 't als normaal aanvoelt voor je :D
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.