Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dromen en in iemand anders zijn huis zijn.  (gelezen 4085 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Dromen en in iemand anders zijn huis zijn.
« Gepost op: juni 17, 2009, 03:33:28 pm »

Ik heb veel vaker dat ik s'nachts als ik slaap en droom bij iemand in zijn huis ben.
Ik zie die gene gewoon voor me en zie wat die gene doet, hoe die praat waarover enzo.
Alleen ze zien mij nooit maar ik hun wel hahah
Ik hoor en zie en weet en voel van alles, ze praten ook tegen me terwijl ik 'slaap' ze praten over van alles en nog wat, hun problemen hun dingen enzo.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Dromen en in iemand anders zijn huis zijn.
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2009, 05:53:44 pm »

Dit klinkt haast als een lucide droom of een uittreding. Hoe zeker weet je dat je dan slaapt?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Dromen en in iemand anders zijn huis zijn.
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2009, 06:53:32 pm »

Ik weet niet hoe ik slaap, net zoals in het andere topic ik vraag me sterk af hoe ik slaap ik ben overal en nergens. Ik kan als ik wil zo ergens heen gaan.
Verder zie ik alles van die persoon ik voel zijn denken enzo en zie wat die persoon doet.
Misschien is het wel een lucide droom en een uitreding tegelijk ;) dat het met elkaar te maken heeft.
Ik weet tegenwoordig altijd snachts in me droom dat ik droom.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 22 queries.