Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kruinchakra  (gelezen 10297 keer)

lotuslove

  • Gast
Kruinchakra
« Gepost op: juni 17, 2009, 09:18:17 am »

Had gister een heel gek gevoel op m'n hoofd. Niet fysiek maar voelde heel duidelijk alsof 't in m'n energieveld zat. Het lijkt op dat gevoel als je een hoed ophebt, en het voelde ook alsof ik omhoog werd getrokken of iets.
Niks engs, voelde vrij normaal aan, soort tintelingen. Alsof er daarmee m'n aandacht werd getrokken. Heel gek.

M'n man zei dat 't missch luis was hahaha :P :o
Dus daar heb ik niks aan, haha ;) zijn er mensen die dit ook hebben gehad of weten wat dit is?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2009, 10:24:40 am »

Ik heb dit regelmatig. :)

Je voelt de energiebanen van je 7e chakra en mogelijk ook die van je 6e chakra. Ik kan het redelijk op commando voelen als ik dat wil, maar soms heb ik het veel erger, alsof een engel zijn hand op mijn hoofd legt. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2009, 03:19:26 pm »

Je kruinchakra is je 7de chakra wat hoofdzakelijk staat voor verbinding met hogere wijsheden en inzichten, de kosmos.
Dat je het gevoel had dat er een hoed op je hoofd zat, kan te maken hebben met engelen of geesten.
Misschien dat op dat moment iets of iemand bij je was.
Dat je omhoog werd getrokken en daarmee je aandacht werd getrokken misschien wilde ze je op dat moment wat laten zien ;)
Je zegt zelf dat het niet naar aanvoelde dan denk ik eerder aan engelen of gidsen ;)

Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Kruinchakra
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2009, 07:42:03 am »

Ik heb eerlijk gezegd ook een gevoel dat iemand m'n aandacht wou of iets. Zo'n gevoel kreeg ik ook toen 't gebeurde namelijk....dat iemand me iets duidelijk probeerde te maken.

LPChip, als je energiebanen voelt, bedoel je dat je de energie echt voelt stromen? Ik voelde 't namelijk echt alleen op 't topje van m'n hoofd zeg maar.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #4 Gepost op: juni 18, 2009, 10:31:25 am »

Ik ben een chakrameester en kan het daarom voelen. En inderdaad ik voel het dan ook alleen op m'n hoofd, maar ik voel het wel alsof er een kom op m'n hoofd ligt zeg maar, en dat kan helemaal doortrekken naar m'n voorhoofd en langs m'n ogen (bakkebaarden)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Kruinchakra
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2009, 08:15:04 pm »

Apart, zo voel ik dat niet, ik voel 't echt alleen OP m'n hoofd zeg maar.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #6 Gepost op: juni 19, 2009, 09:46:08 pm »

Ja, dat is een begin stadium. Je voelt alleen de opening van je chakra.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Kruinchakra
« Reactie #7 Gepost op: juni 21, 2009, 09:58:40 am »

Dus het zou kunnen dat m'n kruinchakra (verder) geopend werd?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #8 Gepost op: juni 21, 2009, 10:02:31 am »

Dat weet ik niet. Maar hij is in ieder geval een beetje open.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Kruinchakra
« Reactie #9 Gepost op: juni 21, 2009, 10:05:01 am »

Ik vraag me af als je bovenste chakra's open zijn maar je bent niet goed geaard, of dat wel goed/gezond is?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kruinchakra
« Reactie #10 Gepost op: juni 21, 2009, 09:39:22 pm »

Het kan opzich geen kwaad, zolang je kruinchakra maar niet overactief is en je daarop blijft focussen. Je kan dan namelijk opstijgen zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.055 seconden met 22 queries.