Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am  (gelezen 6230 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Gepost op: mei 26, 2009, 11:08:55 am »

Vannacht heeft het best gestormd. Om 4 uur werd ik wakker van veel omweer gerommel op de achtergrond, iets wat redelijk zeldzaam is op de plek waar ik woon. Meestal bij een omweersbui hoor ik het in de verte, dan 1 of 2 keer slaat hij dichtbij in, en dan weer in de verte.

Vannacht was het continu dichtbij, en dat was best een rare gewaarwording. Nou ben ik wel omweer gewend dat dichtbij is, maar gezien het hier niet zo heftig is geweest nog in die 5 jaar dat ik er woon, was dat toch verbazingwekkend te noemen. In eerste instantie heb ik m'n ogen dicht gehad omdat ik toch wel aan het slapen was (althans, dat probeerde ik) Op gegeven moment begon het ook hard te waaien en te regenen. Heel hard eigenlijk.

Toen ik merkte dat ik toch wel redelijk wakker was, besloot ik mijn ogen maar eens te openen om naar het omweer te kijken.

Het flitste echt niet normaal veel, en ik was best verbaasd. Het was; flits, flits, flits, flits, felle flits, flits, felle flits, flits, flits, flits, etc. Best fascinerend eigenlijk. Ik was klaar wakker en ben er even uitgegaan. Ik heb mijn camera gepakt en ben een stukje gaan filmen. (ik zal vanavond eens kijken of ik dit kan uploaden) en een linkje hier neer posten. De storm was niet meer zo hevig toen ik ging filmen, maar je hebt nog steeds een indruk hoe heftig het was.

Daarna ben ik weer naar bed gegaan. Ik keek op de klok en het was 4:44. :)

Vanochtend zag ik pas hoe erg de storm is geweest. Ik reed weg, en overal lagen takjes en andere dingen die uit bomen komen. Het leek wel alsof er een kleine orkaan was langs geweest. De ochtendspits was dan ook helemaal ontregeld, en ik heb van een 30 min. durende rit een 75 min. durende rit gemaakt (ongewild).

Hoe hebben jullie de storm ervaren?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2009, 03:48:34 pm »

Storm vind ik eng :p
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Reactie #2 Gepost op: mei 26, 2009, 06:33:02 pm »

hey ik ben ook paar keer wakker geworden

uhm zo rond 2uur half 3 (toen ik keek) en rond half 5 (weet niet meer precieze tijd hoor) probeerde gewoon door te slape heb maar heel even mn ogen open gedaan en idd flitsflitsflits dus maar weer vlug ogen dicht en onder de dekens ;) en zo ben ik weer in slaap gevallen!!
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Reactie #3 Gepost op: mei 26, 2009, 07:26:41 pm »

Niks van gemerkt ;) strak blauwe lucht hier en boven de 30 graden ;) nee grapje..! :D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Reactie #4 Gepost op: mei 26, 2009, 08:58:05 pm »

Niks van gemerkt ;) strak blauwe lucht hier en boven de 30 graden ;) nee grapje..! :D

Ja, maar jij was ook niet in Nederland. XD Dat telt niet.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Storm nacht 26-05-2009, 4:00 am
« Reactie #5 Gepost op: mei 27, 2009, 12:58:44 pm »

Ik heb nu een youtube filmpje geupload staan. :)

Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.081 seconden met 23 queries.