Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Waar komt dit vandaan/  (gelezen 8651 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Waar komt dit vandaan/
« Gepost op: juni 09, 2009, 02:40:28 pm »

Hey Iedereen

Eigenlijk denk ik het antwoord te weten, maar toch wil ik het even aan jullie voorleggen..

Heb al eens van verschillende mensen te horen gekregen dat ik (ooit) wellicht geesten zou kunnen zien. Nou weet ik dat ik een keer een kat entiteit heb gezien, maar dit was nadat ik wakker werd het was beetje vaag omdat ik niet echt zeker wist of ik nu wakker was of niet..

Heb altijd alwel gevoel gehad dat er iemand langs me staat als ik ga slapen (dit had ik al als klein kind in ons vorige huis en in dit huis ook heel vaak) lijkt dan of er -als ik lig- rechts langs/achter me iemand staat. heb nooit gekeken eigenlijk omdat ik het eng idee vind.


Nu had ik laatst toen ik bij mn vriend sliep dat ik gevoel had dat er een erg lange man langs het bed stond, hij keek naar de hond (de hond sliep toen langs het bed, hadden net tehoren gekregen dat hij tumoren in zn poot heeft en niet lang meer heeft waarschijnlijk) ik ben toen heel stil met mn hoofd onder de dekens gaan liggen en heb de hele nacht niet durven daar onder uit te komen, had het gevoel dat hij iets bij de hond wilde doen of wilde meenemen ofzo..

Heb ook steeds vaker bij mn vriend thuis dat ik opeens beelden doorkrijg, weet niet of ik dat al eens had getypt hier, heb eens een gezicht van oudere man gezien en een huis (later bleek dat dat huis te zijn) enz. meeste allemaal wanneer ik gwoon mn ogen open heb, ook vaak wanneer ik bijna in slaap val... En daardoor vind ik het lastig te achterhalen of het echt is ofdat ik het me heb ingebeeld/gedroomd..

Wat denken jullie


Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2009, 03:43:41 pm »

Het kan heel makkelijk zijn dat je ze ook echt begint te zien. De eerste stap is dat je je ervoor open stelt. Daarna leer je omgaan met het feit dat het bestaat.

Ik zie niet in waarom jij het je zou inbeelden. Ja, ik denk wel dat je begint geesten te zien. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2009, 04:00:00 pm »

Bedankt voor je reactie..
Hoe is dat bij jullie gegaan (iig degene die het kan zien) of was dat er gewoon bij jullie??

Ik denk dat ik me er als klein kind voor heb afgesloten was toen altijd bang, en meende ooit tegen de muur langs me bed schimmen te zien maar dat werd afgedaan voor iets wat niet kon door mn ouders..

Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2009, 05:59:38 pm »

Ik kan zelf geen geesten zien, maar ik weet wel dat ik vroeger toen ik klein was iets heb mee gemaakt (weet niet meer precies wat) en daardoor heb ik mij volledig afgeslopten van dat alles uit zelfbescherming. Ik begin nu langzaam weer open te worden voor dat soort dingen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Kayla

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 33
  • Neem de mensen zoals ze zijn
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2009, 08:13:33 pm »

 ::)
Zelf kan ik ook geen geesten zien.
en denk dat je er klaar voor bent, ook omdat je er niet bang meer voor bent.
Mischien iemand raadplegen die weet hoe je er het beste mee om kan gaan.
zodat je weet of het positieve of negatieve geesten zijn?.

Wat ik wel heb is dat ik dikwijls gezichten zie, als ik bijna in slaap ben.
maar dat zijn volgens mij geen geesten. omdat ik er niemand bij voel

Ook soms al ik een drang voel om een foto te maken van een struik of boom waar ik naartoe getrokken word,
zie ik daar soms gezichten in die duidelijk te herkennen zijn.

Liefs layla knufffffffff :-*

 
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #5 Gepost op: juni 17, 2009, 03:25:38 pm »

Hej Eni :D

Ik was een van die mensen die je vertelde dat je wel geesten kon zien :P
Wat je hier schrijft lijkt erop dat je ze begint te gaan zien, het is niet je verbeelding ze zijn er echt ;) neem dat maar van mij aan.
In het begin lijkt het ongeloofwaardig en twijfel je aan jezelf en je verbeelding.

Onthoud alleen als ze negatief aanvoelen of iets zeg ze dan dat ze moeten gaan, want je hebt er niks aan.

Liefss en success
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #6 Gepost op: juni 18, 2009, 04:46:08 pm »

Hey Anne

bedankt voor je berichtje.. Ja die bij mn vriend zn hond stond vond ik wel eng.. ik zei ook in mezelf dat hij weg moest gaan... daarna met mn kop onder de dekens gaan liggen en in slaap gevallen..

Zeg jij dat hardop of in jezelf? Of heb je er geen ervaring mee?

xx
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Waar komt dit vandaan/
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2009, 08:02:55 pm »

Die ''eng'' zijn of naar aanvoelen kan je maar beter loozen ;)

Ik praat met ze via me gedachtes, telepathies als je op die manier tegen hun zegt om weg te gaan is dat genoeg. ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 22 queries.