Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom van vannacht  (gelezen 4188 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Droom van vannacht
« Gepost op: mei 06, 2009, 10:31:27 am »

Vanochtend eigenlijk had ik weer gedroomd..

Het was een fijne droom, maar van andere kant snapte ik hem niet helemaal en vond ik hem toch minder leuk :( Het voelde niet als een gewone droom, het werd me sterk duidelijk gemaakt dat het om het gevoel ging wat ik in de droom had.. Ook de mensen die in mn droom mn vrienden waren had ik nooit eerder gezien.. En ook was het beeld wat onduidelijk (ik zou de gezichten niet meer kunnen herkennen)

Ik zal hem even vertellen:

we waren op het paleis, er werden daar vriendschappelijke voetbalwedstrijdjes gehouden. Het was erg gezellig. De prins deed mee voetballen. Ik was samen met mijn vriend (die daar Justin heette blijkbaar) en nog wat andere mensen (ik herkende er geen een van uit mn dagelijks leven). De Prins had gevoetbalt met een meisje het meisje stond in de goal mijn vriend en zijn vrienden stonden er achter en ik stond er een stukje vandaan.. De wedstrijd was afgelopen en het meisje ging mijn kant op.. De prins richting de jongens..

Op een gegeven moment stelde hij zich aan me voor en vroeg hoe ik heette.. Ik gaf hem een hand en zei Sabine, maar hij wilde ook mn achternaam weten dus zei ik mijn volledige naam. De hele tijd hield hij mijn hand vast, dus ik vroeg of ik die terug mocht! Toen stelde hij me voor aan een vriend van hem. Die ik ook een hand gaf en mn naam zei. (hoe de prins en zijn vriend heette weet ik niet). Toen ging de prins met me praatte het was erg gezellig.. weer hield hij de hele tijd mijn hand vast, dat vond ik niet erg want ik vond hem erg aantrekkelijk en voelde me sterk tot hem aangetrokken. Hij vroeg me of ik bij hem wilde blijven, ik zei dat ik dat wel wilde. waarop hij antwoorden dat hij dan wel eerst verliefd op me moest zijn.
Hij gaf me ondertussen een paar keer een kus op me wang.. en probeerde steeds wat lager te gaan totdat hij stiekem een stukje van me mond mee kuste.

Ik fluiterde in zijn oor dat Justin (die ook al met hem had gevoetbald) mijn vriend was. Ik moest op dat moment even goed nadenken hoe mijn vriend ookal weer heette echt heel raar.. Toen vroeg de prins of ik een stukje met hem wilde wandelen in de paleistuin. Dat deed ik.. Buiten het zicht van mn vriend ging hij weer mn wang kussen. Ik deed niks terug, maar vond het niet erg dat hij dat bij me deed.. Al snel liepen we weer terug en echt net in het zicht van mn vriend (we stonden in een soort gang die bij mijn vriend stopte)kuste hij me weer op me wang en mond.

Toen liep hij weg naar rechts en ik liep naar me vriend toe naar links. Hij had gezien wat er was gebeurt en vroeg me waarom en of het gezellig was. Hij was kwaad. Ik wist niks tegen hem te zeggen ik stond daar maar een beetje te staan. En toen was de droom afgelopen



Het gevoel in de droom was erg fijn.. Maar op het einde toen mijn vriend (die in de droom iemand anders was als me echte vriend) boos werd vond ik het niet meer fijn. voelde me erg schuldig alhoewel ik zelf niks had gedaan.. Maar liet het wel toe wat de prins deed. Ik wil in het echte leven en in mn droom mijn vriend niet bedriegen.. dus was er wel een beetje van geschrokken toen ik weer wakker werd.

ben benieuwd hoe iemand van jullie deze droom zou omschrijven/uitleggen
« Laatst bewerkt op: mei 06, 2009, 01:06:30 pm door Eni »
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom van vannacht
« Reactie #1 Gepost op: mei 06, 2009, 05:43:44 pm »

Ik heb het voor je opgezocht, en vind dit:

Als je droomt dat je vreemdgaat (of een affaire hebt) is dit een expressie van je sexuele behoeftes of misleiding van je onderbewuste. Het geeft aan dat je verwikkeld zult raken in een situatie die niet in je belang is, mischien zelfs illegaal.

Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.

Als je droomt dat je vreemdgaat met een vriend/vriendin van je partner, duidt dit erop dat je verwaarloost voelt door je partner.

Bron: droominfo.nl
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Droom van vannacht
« Reactie #2 Gepost op: mei 06, 2009, 06:00:23 pm »

Hey dat is handige site:
heb nog even wat opgezocht:

Prins
Als je droomt dat je een prins bent, duidt dit op een wens om je belangrijk en nodig te voelen. Je hebt bewondering voor jezelf, en alles dat je bereikt hebt.

Een droom waarin een prins voorkomt, voorspelt dat eer en erkenning je ten deel zullen vallen. Een andere uitleg is dat de prins verwijst naar een behoefte aan romantiek. Denk maar het gezegde "De prins op het witte paard".

Hand
Handen dienen als een vorm van communicatie. Een droom over je hand vertegenwoordigt de relatie die je hebt met de mensen om je heen en hoe je contact maakt met de wereld. Mischien zou je iemand een helpende hand kunnen bieden. Je linkerhand symboliseert met name elegantie en je vrouwelijke, ontvankelijke eigenschappen. de rechterjhand staat meer voor het mannelijke, actieve aspect van je karakter.

Als je droomt dat je gewond bent aan je handen, duidt dit op een aanslag op je ego. Wanneer je in je droom de handen van iemand vasthoud, vertegenwoordigt dit de connectie die je hebt met deze persoon. Deze droom zou ook je angst kunnen weerspiegelen om het contact met deze persoon kwijt te raken, of dat jullie uit elkaar groeien. alleen kende ik die persoon niet

klinkt niet erg positief allemaal, maar ik snap nu waar het vandaan komt, en wat ik eraan moet doen (al weet ik dat eigenlijk al wel langer... zo achteraf bekeken
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom van vannacht
« Reactie #3 Gepost op: mei 06, 2009, 08:28:37 pm »

Het mooie van dromen zijn, dat ze je iets laten weten zodat je uit eindelijk het beeld helder hebt. :)

Ik denk dan ook soms dat een droom een uitleg is van alle gevoelens en emoties die we hebben. Je onderbewuste puzzelt net zo lang tot het weet wat het betekend, en geeft je dan een visuele representatie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.117 seconden met 22 queries.