Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Telepathie ontvangen in je dromen.  (gelezen 12415 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Telepathie ontvangen in je dromen.
« Gepost op: april 09, 2009, 05:20:07 pm »

De laatste paar dagen heb ik iets wat ik nog niet heb gehad.

Het lijkt erop dat ik telepathies terwijl ik droom boodschappen ontvang van mensen.
Er word tegen me gepraat door bepaalde mensen, ze zeggen me iets terwijl ik gewoon lig te slapen.

Bijv
Ik had een dag ervoor een vriend gebeld hij nam niet op ik dacht nog hij zal wel aan het werk zijn.

Toen die nacht terwijl ik droomde hoorde ik zijn stem hij zei sorry sorry enzo van dat ik je niet heb gebeld of iets van me heb laten horen maar ik was aan het werk.
Hij praten echt tegen me, zijn stem.

De volgende dag zei hij ook dat hij aan werk was en sorry van dat hij niks had laten horen.

Zo heb ik de afgelopen tijd meer van zulk soort telepathies boodschappen ontvangen terwijl ik lag te slapen.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Telepathie ontvangen in je dromen.
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2009, 08:14:43 pm »

Zijn het dezelfde boodschappen (als in, exact hetzelfde?) of komen ze overeen?

Ik vraag dit omdat dit lijkt op voorspellende dromen. Maar het kan goed zijn dat je inderdaad telepatische dromen hebt hoor, alleen heb ik daar nog niet van gehoord. :) Wel interessant als je dat hebt. :)

Ik hoor graag je antwoord. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Telepathie ontvangen in je dromen.
« Reactie #2 Gepost op: april 12, 2009, 03:04:56 pm »

:) ik vind 't zo grappig dat je dit hoort in je dromen.
Het zou inderdaad ook voorspellende dromen kunnen zijn, heb je daar al 's aan gedacht?
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Telepathie ontvangen in je dromen.
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2009, 06:50:42 pm »

Nee het is niet zo dat het dromen zijn wat ik ontvang.
Het is moeilijk uiteleggen. Ik zal het proberen :P

Ik droom gewoon een droom snachts, maar dan ineens hoor ik iemand dus tegen me praten die ik ken, deze persoon praat dan gewoon met zijn eigen stem en verteld me dingen maar tergelijkertijd droom ik iets maar het staat los van elkaar.

Ik ontvang telepathie's zijn gedachten/boodschap.
Net zoals je dat overdag kan.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Telepathie ontvangen in je dromen.
« Reactie #4 Gepost op: april 14, 2009, 12:26:28 pm »

Ah okee, dus het volgende zou je kunnen ervaren?

Je droomt dat je op een strand loopt. Je bent alleen daar. Ineens hoor je een stem van een bekende iets tegen je zeggen. Maar in je droom hoor je dat niet en kijk je daarom ook niet om je heen?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Telepathie ontvangen in je dromen.
« Reactie #5 Gepost op: mei 13, 2009, 07:00:41 pm »

Nee het is niet zo dat het dromen zijn wat ik ontvang.
Het is moeilijk uiteleggen. Ik zal het proberen :P

Ik droom gewoon een droom snachts, maar dan ineens hoor ik iemand dus tegen me praten die ik ken, deze persoon praat dan gewoon met zijn eigen stem en verteld me dingen maar tergelijkertijd droom ik iets maar het staat los van elkaar.

Ik ontvang telepathie's zijn gedachten/boodschap.
Net zoals je dat overdag kan.


het is sowieso een droom met thelepatie!!!
Die gene denkt aan jou voor dat ie gaat slapen en vandaar dat jij het in je droom ontvangt.
En als er zeg maar op achtergrond iets anders is, wat is het precies?
Want als bijvoorbeeld, dus een strand is, strand is rustig etc, het staat denk ik beetje voor hoe die gene zich denk ik voelt.

Het is mooi dat je dit kan ontvangen!!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 23 queries.