Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom over achternagezeten worden met een pistool.  (gelezen 8154 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Droom over achternagezeten worden met een pistool.
« Gepost op: april 09, 2009, 05:12:23 pm »

Vanacht droomde ik over een ex van me.
Ik heb al vaak dit soort dromen over hem gehad, vooral in het begin toen het net uit was.
Ik heb door deze dromen te hebben gehad hem gelaten voorwat hij is. Omdat deze droomde voelde als een soort van waarschuwing.

Vanacht dus weer zo droom over hem, na een lange tijd.

Ik was ergens hij was daar ook samen met zijn vriendin, ze zaten achter me aan waarom weet ik niet. Ze zeiden dat ik hun met rust moest laten maar dat deed ik al. Hun zaten achter mij aan ik niet achter hun.
Op een gegeven moment was het best wel eng want hij liep met een pistool achter me aan en was heel kwaad hij wilde me wat aan doen, ik rende en was heel erg bang.
Ik zag hem hij werd steeds anders hij vervormde zijn gezicht, net of er enge/slechte geesten in hem zaten.

Toen werd ik weer wakker, met hartkloppingen.

Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom over achternagezeten worden met een pistool.
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2009, 08:22:54 pm »

Je bent aan het wegrennen voor je ex, omdat je bang bent dat hij je wat wil aandoen. Hij bezorgt je onbewust stress/angst, en daarom heb je deze droom.

Een andere mogelijkheid is de betekenis: ontsnappen aan de dood, waarin je uit aller macht probeert te ontsnappen uit de verplichtingen van het dagelijks leven.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Droom over achternagezeten worden met een pistool.
« Reactie #2 Gepost op: mei 13, 2009, 07:05:33 pm »

Je bent aan het wegrennen voor je ex, omdat je bang bent dat hij je wat wil aandoen. Hij bezorgt je onbewust stress/angst, en daarom heb je deze droom.

Een andere mogelijkheid is de betekenis: ontsnappen aan de dood, waarin je uit aller macht probeert te ontsnappen uit de verplichtingen van het dagelijks leven.

erge late reactie..!!

hahaha

Maarre, ik denk niet dat die droom dat betekent :D
Heb er ander gevoel bij, feit dat er ook geesten zijn, zegt wat over jou ex, ik denk ook echt dat er geesten in hem zitten, negatieve geesten, je zegt dat hen zeggen, dat jij ze met rust moet laten maar dat deed je al.
Misschien, kan hij je wel niet loslaten, feit dat je ook zegt: Hun zaten achter mij aan ik niet achter hun.

je bent erg gevoelig en je krijgt veel dingen door in je dromen.
Jou dromen betekenen meer.

ook erg bekend, hartkloppingen dat je daar ook mee wakker werd.
Ik denk dat misschien wel een geest van hem, heb gevoeld.



Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Droom over achternagezeten worden met een pistool.
« Reactie #3 Gepost op: mei 13, 2009, 07:09:54 pm »

Ja precies, nu is het alweer tijd geleden van die droom maar inmiddels heb ik hem wel begrepen. ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Droom over achternagezeten worden met een pistool.
« Reactie #4 Gepost op: mei 14, 2009, 10:07:43 am »

Ja precies, nu is het alweer tijd geleden van die droom maar inmiddels heb ik hem wel begrepen. ;)

whahaha ja he..!

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.116 seconden met 22 queries.