Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Oma en Opa  (gelezen 4687 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Oma en Opa
« Gepost op: april 09, 2009, 06:58:48 am »

Ik lag vanacht in bed te slapen (duh) toen mn zusje opeens midden in de nacht naar me toe kwam dat ze wat hoorde en vroeg of ze bij mij op me kamer mocht blijven. (dat mocht van mij)

Toen begon ik te dromen dat ook ik van alles hoorde, en toen zagen we (ik en mn zusje) van alles bewegen planken die ergens vanaf waren en naar ons toe kwamen geschoven. we waren best bang! En ik riep wie het was en dat ze moesten ophouden. Toen zagen we opeens in de hoek van de kamer een oude vrouw(voeten einde bed ong.) ik herkende haar eerst niet maar het bleek mn oma te zijn (oma vd wouw) we hadden even met haar gepraat en toen kwam ook mn opa te voorschijn (opa vd wouw).

Op een gegeven moment kwamen ons pap en ons mam naar boven om te vragen wat er was en hun konden opa en oma niet zien (liepen er zelfs dwars doorheen, dat was op de overloop) Wat daarna gebeurde kan ik me niet meer echt herinneren, maar we hebben even met hun gepraat (helaas kan ik me ook niet meer herinneren wat er werd gezegd :()



Ik heb vanacht slecht geslapen telkens werd ik weer (half) wakker..
En vraag aan Wendy of jij ook zoiets hebt gedroomd? Je was wel aan het praten in je slaap ;-)

xx
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Oma en Opa
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2009, 05:08:20 pm »

Je droomde dit dus alles in een droom?
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Oma en Opa
« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2009, 10:34:13 pm »

dit is de droom: 

Toen begon ik te dromen dat ook ik van alles hoorde, en toen zagen we (ik en mn zusje) van alles bewegen planken die ergens vanaf waren en naar ons toe kwamen geschoven. we waren best bang! En ik riep wie het was en dat ze moesten ophouden. Toen zagen we opeens in de hoek van de kamer een oude vrouw(voeten einde bed ong.) ik herkende haar eerst niet maar het bleek mn oma te zijn (oma vd wouw) we hadden even met haar gepraat en toen kwam ook mn opa te voorschijn (opa vd wouw).

Op een gegeven moment kwamen ons pap en ons mam naar boven om te vragen wat er was en hun konden opa en oma niet zien (liepen er zelfs dwars doorheen, dat was op de overloop) Wat daarna gebeurde kan ik me niet meer echt herinneren, maar we hebben even met hun gepraat (helaas kan ik me ook niet meer herinneren wat er werd gezegd :()


:
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.035 seconden met 22 queries.