Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De aura  (gelezen 11648 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
De aura
« Gepost op: juli 08, 2008, 06:34:36 pm »

De aura

Ieder mens heeft een energieveld om zich heen. Dit energieveld herbergt je persoonlijke karakter, je emoties, je persoonlijkheid. Dit heet je aura.
Ook dieren, planten en voorwerpen hebben een aura.
Je aura verandert continue, het verandert mee met je stemming. Je voelt je nooit heel de dag hetzelfde, zo is alles terug te vinden in je aura.

De meeste mensen kunnen geen aura’s zien of voelen. Je moet hier voor heldervoelend of helderziend voor zijn.
Aura’s van mensen kunnen ook blijven hangen op een plaats.


Aura’s voelen

Als je dit kan, dan voel je iemands stemming, karakter, persoonlijkheid, emoties.
Je bent bijv bij iemand, je voelt dat er wat is met die gene je vraagt ernaar maar die gene zegt dat er niks is maar je voelt het wel. Het kan zo zijn dat die persoon niet wil vertellen wat er is en het voor zich wil houden, het kan ook zo zijn dat je iets voelt wat die gene nog niet weet.

Het kan ook zo diep gaan dat je de pijn van iemand anders kan voelen, het verdriet en dit dan kan overnemen als het waren. Je moet daarom er goed op letten wat jou gevoelens zijn en die van een ander. Als je dit niet weet kan je je zelf dat leren doormiddel van jezelf aftevragen wat voel ik? Zijn dat mijn gevoelens?
Zoals je de pijn kan voelen en verdiet, kan je ook vrolijkheid en blijheid bij iemand voelen, je kan alle emoties voelen van die persoon, en aan de hand van dit iemands karakter beschrijven, je kan zelfs misschien beschrijven waar iemand last van heeft, wat zijn of haar blokkades zijn en wat die gene moet doen om zich beterder te voelen.


Aura’s die zijn blijven hangen op een plaats.

Bijv je gaat een nieuw huis kopen. Je voelt nog een drukkend gevoel of een ander gevoel wat er is blijven hangen in het huis. Dit is de energie van de vorige bewoners.
Je kunt doormiddel van het huis opnieuw in te richten, nieuw te verfen, te behangen, je eigen spulletjes op zijn plaats zetten zodat je je er thuis voelt, de oude sfeer laten verdwijnen.
Bij negatieve energieeen gaat dit niet zo makkelijk.


Aura’s zien

Sommige mensen kunnen aura’s om mensen heen zien. Ze zien dan werkelijk kleuren om iemand heen. Die kleuren vertellen hoe iemand zich voelt. Hoe donkerder de kleur hoe slechter iemand zich voelt. Ook doffe kleuren duiden erop dat er iets is met de persoon. Het kan ook zo zijn dat je kleuren ziet op een bepaalde plaats bij iemands lichaam doffe of donkere kleuren, dit betekent dat iemand last heeft van bijv zijn maag of de plek waar de kleur zich bevind.
Aan de hand van de kleuren kan worden verteld hoe iemand zich voelt. Elke kleur staat voor een aparte betekenis. Hieronder volgt een overzicht van de bekendste kleuren met betekenis.



ROOD - wilskracht, passie, vitaliteit, lichamelijke activiteit, verlangen, boosheid of nervositeit.
ORANJE - creativiteit, kunstzinnigheid, expressiviteit, denken terwijl de bezig bent, drang om succes of resultaat te hebben.
GEEL - zonnig, opgewonden, mentaal, kracht, verwachting, machtsstrijd
GROEN - genezen, onderwijzen, uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen, goed zelfvertrouwen, goede balans tussen lichaam en geest.
BLAUW - diepe gevoelens, vrede, liefde affectie, communicatie, hoogste idealen volbrengen.
VIOLET - mystiek, vereniging, betovering, charme, diep spiritueel inzicht, veel spirituele energie.
WIT - hoger ontwikkeld of spiritueel wezen, heeft de eigenschappen van alle kleuren, sterke motivatie, vermogen om te concentreren.

Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #1 Gepost op: januari 29, 2009, 02:08:01 pm »

Ik zie geen aura's alhoewel ik dat echt leuk zou vinden, er zijn geloof ik wel cursussen om aura's te leren lezen. Ik zal eens opzoeken.

Ik zie overigens wel witte banen om voorwerpen heen en gister bij mijn kat een blauw/paars vierkant om zijn hoofd en als tiener zag ik ook kleuren bij mijn hamster.

Mijn dochter ziet wel kleuren om mensen heen, maar ik laat haar ermee met rust. Want ik weet ook niet of het een spelletje is wat ze met me speelt of iets anders.
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: De aura
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2009, 02:19:58 pm »

Citaat
Als je dit kan, dan voel je iemands stemming, karakter, persoonlijkheid, emoties.
Je bent bijv bij iemand, je voelt dat er wat is met die gene je vraagt ernaar maar die gene zegt dat er niks is maar je voelt het wel. Het kan zo zijn dat die persoon niet wil vertellen wat er is en het voor zich wil houden, het kan ook zo zijn dat je iets voelt wat die gene nog niet weet.

Het kan ook zo diep gaan dat je de pijn van iemand anders kan voelen, het verdriet en dit dan kan overnemen als het waren. Je moet daarom er goed op letten wat jou gevoelens zijn en die van een ander. Als je dit niet weet kan je je zelf dat leren doormiddel van jezelf aftevragen wat voel ik? Zijn dat mijn gevoelens?
Zoals je de pijn kan voelen en verdriet, kan je ook vrolijkheid en blijheid bij iemand voelen, je kan alle emoties voelen van die persoon, en aan de hand van dit iemands karakter beschrijven, je kan zelfs misschien beschrijven waar iemand last van heeft, wat zijn of haar blokkades zijn en wat die gene moet doen om zich beterder te voelen.

Ik merk wel dat ik vaak emoties, gevoelens en stemmingen overneem van m'n man. Bij anderen merk ik vaak ook wel heel subtiel sferen of bepaalde emoties op maar (nog) niet sterk genoeg dat ik met zekerheid kan zeggen. Maar misschien komt dat nog wel ;)

Lijkt me wel heel mooi om aura's te mogen zien, ik zie soms ook wel 's witte randen om voorwerpen of bijv. m'n hand heen (vooral tegen een zwarte achtergrond) maar het is heeel licht en heel dun. Wat is dat? Weet iemand dat? Is dat gewoon een optische illusie zoals ze dat noemen of behoort die dunne witte rand die ik zie tot de aura?
Gelogd

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2009, 02:41:10 pm »

Ja die rand zie ik dus ook :)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #4 Gepost op: januari 29, 2009, 04:02:15 pm »

Die witte randen zag ik ook in het begin, nu nog vaak. Ik denk dat het je energieveld is wat om je heen is maar dat je de kleur nog niet zo goed kan zien.

Ik zie pas sinds een tijdje beter aura's en dus ook kleuren. Vooral op foto's zie ik ze goed. Ineens zag ik ze. Ze zullen er altijd alwel zijn geweest maar denk dat je op een bepaalde manier moet kijken wil je ze zien.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

anna

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #5 Gepost op: januari 31, 2009, 03:19:11 pm »

Lijkt me ook ontzettend mooi om aura's te kunnen zien.

Stel je hebt wel het gevoel om aura's waar te nemen, maar je kunt het niet zien.
Is er dan ook een manier omdat via een bepaalde oefening of manier te ontwikkelen? :)

Lieve liefs
Gelogd
If you don't change direction, you might end up where you are heading

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: De aura
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2009, 04:05:29 pm »

Is er dan ook een manier omdat via een bepaalde oefening of manier te ontwikkelen? :)

Dat kan, alles is te leren.  ;)
Aura's lezen voor beginners
Dit boekje heb ik, maar ik heb er nog niks mee gedaan.

anna

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2009, 12:09:39 pm »

ohh!  :D Super! Thx!
Ga snel ff kijken of ze het hier in de verhuren!

xx
Gelogd
If you don't change direction, you might end up where you are heading

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2009, 12:23:35 pm »

Ik heb er nooit zo boeken over gelezen. Ik las wel wat stukjes op internet verder maakte ik me er nooit druk om.
Ik dacht ik zie het wel als het zo ver is :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #9 Gepost op: februari 02, 2009, 06:06:07 pm »

ik kan het zien alleen als ik mezelf erop concentreer..,
Gelogd

anna

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: De aura
« Reactie #10 Gepost op: februari 04, 2009, 12:59:03 pm »

:) Wat Wauw idd zegt, als je erop concentreert kan je het beter zien.
Ik heb een stukje tektst op het internet gevonden (t is wel engels 8))
Waar ze zeggen hoe je het aura-lezen kan ontwikkelen.
Ik ben het een beetje gaan oefenen (in de trein, thuis) en merk echt dat ik een soort dun randje om mensen zie.. niet in kleuren maar een soort griebelend zwart/grijs.

Wou igg dit stukje tekst met jullie delen :)
Wie weet hebben anderen er ook wat aan

Liefs!

*****************************8
All you need to get going is a willing collaborator and a blank wall.

1. Have your partner stand up against a white wall or dark one. Either one is accept able, however, the plainer the background the easier to see.

2. Stand about seven to nine feet away from the person against the wall. Blink your eyes a couple of times and try and relax them. The object is not to strain by focusing on any specific spot.

3. What you want to do is to concentrate on the person’s head, someplace between the bridge of the nose and the top of their hairline. You want to concentrate your primary vision there but use your peripheral vision to see around the head and shoulders.

If you’ve been able to relax your eyes enough what you will see will be very subtle. At first you might even ignore this as being an illusion of the light or your eyes. What the basic misconception is is that when one sees an aura it’s this mysterious field of energy radiating out four feet from the body with multi-colored textures undulating inside it. This is an unrealistic expectation for the undisciplined mind. Before you ran you had to learn to walk.

To begin with it is perfectly satisfactory to only see a vague white outline. With practice and a crystal clear mind one can improve their outcomes and reap a more detailed sighting of the aura. Be tolerant with yourself. With only a little amount of exercise you will be capable of seeing basic auras around all kinds of living and inanimate objects.

The secret is to not to anticipate too much right away! Unwarranted expectation is usually what ruins the experiences people have. It induces them to either not acknowledge what they’re encountering, or to presume they must not be seeing anything because they are anticipating a more unusual vision. Once again, the key to unlocking this extra sensory vision is having a realistic expectation. These three easy measures could be a beginning towards uncovering a world shrouded from your eyes, and perhaps one wondrous step towards a more magical world!(http://higherbalance.wordpress.com)
Gelogd
If you don't change direction, you might end up where you are heading
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.184 seconden met 22 queries.