Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom met trein  (gelezen 5388 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Droom met trein
« Gepost op: februari 24, 2009, 10:58:09 pm »

Ik had laatst weer een spirituele droom, waarvan ik nog niet helemaal achter de betekenis ben.

Ik heb wel gemerkt dat in alle spirituele dromen (dromen die over mijn levenspad of toekomst gaan) mijn nichtje voorkomt, en dat ik met haar een gesprek heb.

Zo ook in deze. Ik was op het plein van waar ik hiervoor woonde (gek genoeg heb ik nog geen droom gehad van de plek waar ik nu woon, en hier woon ik toch al een 4,5 jaar) We waren met een stel jongeren dingen aan het doen. Ik weet niet meer wat, en dat was ook niet belangrijk. Op gegeven moment liep ik de trap af van dat plein om naar de straat toe te lopen en m'n nichtje was bij me. Ze vertelde me iets, en dat gaf me een goed gevoel. Het was iets over m'n levenspad, en ik weet dat ik bevestigend reageerde. Ik kende de boodschap al, maar het was prettig om het nog een keer van iemand anders te horen. We liepen weer terug naar boven het plein op. Daar stond een trein die aan het vertrekken was. M'n ouders en m'n broer waren al bezig met instappen. M'n nichtje zei: kom op joh, straks mis je je trein nog.

Ik begon naar de trein toe te rennen die inmiddels al aan het vertrekken was. Ik rende achter de trein aan en kon hem net niet pakken. Ik dacht toen, ik ga wel vliegen, ik droom toch, dan ben ik sneller en kan ik de trein inhalen. Ik probeerde te vliegen maar merkte dat ik rennend toch sneller was. Ik droomde immers, dus die snelheid kon ik ook sneller dan normaal. Ik haalde de kleine achterstand in, sprong en greep me vast aan de trein die steeds sneller en sneller ging. Ik worstelde de deur van de trein open en klom zo naar binnen waar m'n ouders en broer waren.

Toen werd ik wakker.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Droom met trein
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2009, 02:13:00 pm »

Hej LP,

Ik denk dat je droom betekent, dat je weet welke weg je moet volgen.

Ik begon naar de trein toe te rennen die inmiddels al aan het vertrekken was. Ik rende achter de trein aan en kon hem net niet pakken.

Je weet dat je die weg moet nemen, maar hij lijkt wat te hoog gegegrepen in het begin.

Ik dacht toen, ik ga wel vliegen, ik droom toch, dan ben ik sneller en kan ik de trein inhalen. Ik probeerde te vliegen maar merkte dat ik rennend toch sneller was

Dan bedenk je een oplossing om zo toch de weg te kunnen nemen die je nodig hebt ;)

 Ik haalde de kleine achterstand in, sprong en greep me vast aan de trein die steeds sneller en sneller ging. Ik worstelde de deur van de trein open en klom zo naar binnen waar m'n ouders en broer waren.

Uiteindelijk kom je wel op je bestemming ;) de weg die je moet volgen.

Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom met trein
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2009, 05:40:59 pm »

Ja, ik denk het ook. Ik heb op m'n werk een carriere switch gemaakt, en heb een maand in een wat onzekere toestand geleefd. Ik denk dat het daarmee te maken had.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.096 seconden met 22 queries.