Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Een Zielsvriend  (gelezen 5713 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Een Zielsvriend
« Gepost op: februari 18, 2009, 02:44:09 pm »


Als je spiritueel bezig bent en je ontwikkeld verlang je misschien ook meer naar mensen, vrienden waamee je op zielsniveau meer contact kan hebben.
Je wil wellicht nieuwe vrienden en dierbaren aantrekken die openstaan voor jouw liefde en die passen bij jou nieuwe niveau van liefde.
Je wilt wellicht mensen in je leven met wie je op een diep niveau verbonden bent, een gezamelijk pad en doel deelt en met wie je een zielsrelatie kunt opbouwen. Een zielsvriend.

De meeste mensen hebben meer dan 1 zielsvriend. Je hebt wellicht al verschillende  zielvrienden-relaties met vrienden en beminden. Een zielsvriend kan verschijnen in de vorm van een levenspartner, dierbare vriend, kind of minnaar. Een zielsvriend kan iemand zijn waarmee je een spiritueel pad deelt, een gezamelijk werk in de wereld. Het kan iemand zijn wiens groei je begleid zoals een kind.

Je zielsvriend kan iemand zijn die bij jou is gekomen om bepaalde lessen te leren. Het kan ook iemand zijn die is gekomen om een bijdrage te leveren aan je spirituele groei door je meer van jezelf te laten zien en je manieren aan te bieden om je hart meer te openen.

Een zielsvriend kan iemand zijn die met je verbonden is vanuit andere levens en met wie je een al goed ontwikkelde relatie uit een vorig leven voortzet.
Het kan ook je eerste relatie samen op aarde zijn.

Het contact met je zielsvriend is heel erg sterk, vaak voel je dingen van elkaar aan van te voren zonder woorden daarvoor te gebruiken.
Telepathie speelt ook een grote rol.

Uit het boek liefde van die ziel van Sanaya Roman
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Steenbok

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: Een Zielsvriend
« Reactie #1 Gepost op: februari 24, 2009, 11:15:56 am »

Hallo
Dit is mooie topic,ik denk toch bijna iedereen hier is op zoek naar een zielsmaatje(s) en zeker om over spirituele gedachten te praten(schrijven)al is het maar om alleen gehoort te worden.
Lieve groetjes Steenbok
Gelogd
Steenbok

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Een Zielsvriend
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2009, 01:47:39 pm »

Ja dat is altijd fijn als je mensen om je heen hebt die net als jij ook spiritueel zijn ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 22 queries.