Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Uittreden  (gelezen 6017 keer)

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Uittreden
« Gepost op: februari 12, 2009, 06:29:10 pm »

Hai hai,

Je hebt verschillende manieren van uittreden. Zo vlieg ik heel erg veel en vind dat heerlijk, kom ook overal en maak van alles mee.

Maar....zo nu en dan ( het begint weer ) gaat het anders. Ik heb het in het verleden heel veel gehad, maar vind het akelig.
Ik lig dan in bed en dan begint het met een suis in mijn oren, op dat moment ben ik eigenlijk al te laat om het tegen te houden. Alsof ik weggezogen word, weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Ik kan niks meer bewegen, lig muurvast en probeer me dan te concentreren op mijn voeten, zo gauw ik die kan bewegen dan kom ik eruit. Maar het is dan ook net alsof ik geen lucht meer krijg....of lijkt, ik krijg dan ook geen lucht meer volgens mij en dan is het vechten tegen dat gevoel. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Roepen dat ik het niet wil helpt niet. Uiteindelijk lukt het me net op tijd om mijn voeten te bewegen en dan schrik ik wakker. Het is 1x goed gegaan en toen kwam ik in een tunnel, maar ik kreeg toen zo'n druk op mijn oren dat ik terug wilde.

Wat is dit, want ik vind dit niet fijn, zelfs akelig.
Ik treed niet bewust uit, het gaat bij mij vanzelf..

x
Gelogd

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2009, 06:42:12 pm »

Hai Hai,

Begrijp ik goed, je vindt uitreden wel fijn alleen wanneer je oren beginnen te suisen, zo begint het he dan word het een akelige uitreden..?

Ik wist niet dat er verschil was.

Uhm ja wat het is ik zou niet weten,  als je al voelt dat je oren beginnen te suisen kan je dan niet iets vanne tegen houden, engelen roepen..?
Als je tegen je zelf zegt ik wil dit niet, dat helpt niet..??

En wat is dan het uitreden wat je wel fijn vind..?

Ik begrijp die verschillen even niet sorry
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2009, 06:54:03 pm »

uittreden vind ik zelf ook meestal heerlijk..

het gevoel ervoor en erna.. het niet kunnen bewegen en soms zoemen horen, laat ik gewoon zijn gang gaan.. ik ben er eigenlijk best relaxt onder.. maar ik weet dat ik altijd mijn engelen bij me heb met uittredingen, dus ben ik niet bang dat er iets fout gaat.
het is meestal wel moeilijk om het te stoppen als je in de beginfase zit.
weet je zelf waarom je uittredingen krijgt? spontaan of doe je het bewust?? misschien is het wel om ergens inzicht of duidelijkheid te krijgen..

weet je hoe je angst is ontstaan? van geen lucht krijgen heb ik geen ervaring mee, maar ik heb het gevoel alsof dit door je angst komt, en het niet kunnen bewegen?? dat je jezelf dan druk gaat maken??

het niet kunnen bewegen hoort bij de beginfase, je lichaam is dan in slaaptoestand terwijl je astrale lichaam wakker is,, daarom voelt het aan als een verlamming..
Gelogd

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #3 Gepost op: februari 12, 2009, 06:56:31 pm »

Oh oke nu begrijp ik het pff haha..

Ja ik weet niet, ik ga me altijd ontspannen en soms lukt het en soms niet.

Ga je misschien dan bewust op dingen op zoek..?
Gelogd

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #4 Gepost op: februari 12, 2009, 07:03:39 pm »

uittreden vind ik zelf ook meestal heerlijk..

het gevoel ervoor en erna.. het niet kunnen bewegen en soms zoemen horen, laat ik gewoon zijn gang gaan.. ik ben er eigenlijk best relaxt onder.. maar ik weet dat ik altijd mijn engelen bij me heb met uittredingen, dus ben ik niet bang dat er iets fout gaat.
het is meestal wel moeilijk om het te stoppen als je in de beginfase zit.
weet je zelf waarom je uittredingen krijgt? spontaan of doe je het bewust?? misschien is het wel om ergens inzicht of duidelijkheid te krijgen..

weet je hoe je angst is ontstaan? van geen lucht krijgen heb ik geen ervaring mee, maar ik heb het gevoel alsof dit door je angst komt, en het niet kunnen bewegen?? dat je jezelf dan druk gaat maken??

het niet kunnen bewegen hoort bij de beginfase, je lichaam is dan in slaaptoestand terwijl je astrale lichaam wakker is,, daarom voelt het aan als een verlamming..

Ik doe het niet spontaan, het gebeurd gewoon. Vaak ben ik net te laat om "wakker" te worden laat maar zeggen. Het is me 1x gelukt om gewoon te ontspannen en toen kwam ik in die tunnel terecht.

Het andere uittreden is het "vliegen" heerlijk is dat, kom overal en maak veel mee dan....

x
Gelogd

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #5 Gepost op: februari 12, 2009, 10:55:14 pm »

hey,

hoe bereiden jullie ervoor om uitreden,..?

Doen jullie soms bewust even langsgaan naar dingen en denken jullie dan aan die weg..?

Liefs
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #6 Gepost op: februari 13, 2009, 12:20:35 pm »

hey,

hoe bereiden jullie ervoor om uitreden,..?

Doen jullie soms bewust even langsgaan naar dingen en denken jullie dan aan die weg..?

Liefs

Soms gebeurd het gewoon vanzelf, zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. en meestal is het dan voor een boodschap oid

een bewuste uittreding pak ik als volgd aan:
- ik ga op bed liggen
- ik ga me lichaam helemaal ontspannen en ik begin bij mijn tenen, tot aan me hoofd..
- dan voel ik de lichaams-verlamming al aan,,
- soms vraag ik aan me gidsen of ze me mee willen nemen op reis, en ervoor zorgen dat de uittreding goed verloopt,
- dan heb ik een moment van 'niks' ik weet niet wat er dan afspeelt alsof ik slaap..
- en dan volgt de uittreding.. soms hoor ik geruis van te voren, of zie ik veel flitsen..
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.056 seconden met 22 queries.