Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: mijn dromen  (gelezen 4268 keer)

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
mijn dromen
« Gepost op: februari 12, 2009, 12:43:28 pm »

ik kan mij dromen van heel lang geleden nog goed herrineren, en ik heb het gevoel alsof ze nu ook nog van belang zijn.

droom 1

Mexico??

Ik zat met een paar mensen (weet niet wie, en zag ze ook niet maar wist dat ik met paar andere was) in een luchtballon  . En we kwamen terrecht in Zuid-Mexico aan de kust (Ik weet niet waarom ik aan Mexico denk, maar ik weet het gewoon zeker).
Er stonden nergens huizen, gebouwen of hutjes. Het was echt een natuurgebied. Er lagen een heleboel zeehonden aan de kust. We liepen verder door het gras.
Ik wist precies waar je niet moest lopen, omdat het gevaarlijk kon zijn (enge beesten). Het kwam zoooww bekent voor :rolleyes: ! De leeuwen die daar liepen kon ik trouwends aaien, en gingen met mij mee.
Daarna kwamen we op een weggetje uit. Waar een hotelletje stond, het stelde niet veel voor.. echt een -5 sterren hotel (krot). Ik ging daar naar binnen. En was ineens alleen, de rest was ineens weg. Ik hoorde een geluid dus ging weer naar buiten toe. Daar zag ik een indiaan  . Hij was aan het jagen. Ik had niet veel met hem gepraat, alleen dat het zielig voor de dieren was om erop te jagen. Ik ging met het gewonde beest terug naar het hotel, daar was ineens mijn vader, moeder & zus. Ik ging het dier verzorgen. Ineens was ik bij een hele grote gevaarlijke rivier, waar wat hyena's op stenen zaten. Ze konden nergens heen want het was een wilde rivier.
toen was mijn droom ineens afgelopen. 


Het rare hiervan vind ik dat de plek mij ZO bekent voor kwam!!!
Ook is het raar dat ik geen personen zag, maar alleen de dieren. Ik wist/voelde gewoon dat er in het begin mensen bij me waren en dat het een indiaan was.

Het is mij opgevallen dat ik veel contact met verschillende dieren had.

Ben benieuwd of iemand hier iets over kan vertellen.


2 dromen waar een half jaar tijd tussen zat, maar in volgensmij hetzelfde betekenen..

1ste droom:
ik had gedroomd dat de wereld verging! Ik was op het strand en er was GEEN zon! de zon was onder gegaan! iedereen was in paniek, en rende weg. ik wist niet waarom, maar ik probeerde ook weg te vluchten (voor het onbekende).. ik kon me niet meer bewegen, iemand kwam naar me toe en vertelde mij dat het geen zin had om weg te vluchten want de wereld zou toch dood gaan. Ik was trouwens niet in NL.. de lucht was helemaal rood met paars. er vlogen vele helicopters heel laag..

2de droom:
Ik was niet in NL, eerst was alles overstroomd!! Daarna liep ik het strand op en zag ik dat de zon onder ging, net alsof de zon explodeerde. Beetje vreemd, maar in ieder geval hier zou de wereld ook vergaan. De helft van de mensen was in paniek, de andere helft deed niets!

de gelijkenissen tussen beide dromen:
- ik was in het buiteland
- de zon ging onder (verging)
- strand
- mensen in paniek
- natuur verschijnsel, en dit niet kunnen voorkomen..


* Ook moet ik erbij vertellen dat ik afgelopen zomer (na dat ik dit droomde) iets in turkije heb meegemaakt.
ik was langs het strand, en de zee was heel erg wild,, ik had de zee hier nog nooit zo wild gezien.
toen midden in de nacht vloog er een vuurbal door het helal (van links helemaal naar rechts). die vervolgens explodeerde boven de zee..
de hele lucht werd rood verlicht en het was een harde klap. iedereen rende naar het strand toe..
gelijk werd ik herrinerd aan mijn dromen..

ik denk dat dit een meteoriet was..,
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2009, 12:45:00 pm door wouw »
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: mijn dromen
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2009, 02:04:16 pm »

Die twee laatste dromen komen op mij over als voorspellende dromen die je iets te heftig opgevangen heb.
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Je kreeg onbewust een beeld/gevoel binnen van een ontploffende vuurbal op het strand, je schrok en dat vertaalde zich in een droom dat de wereld verging en de zon ontplofte.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: mijn dromen
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2009, 08:54:04 pm »

Hey Wouwke

Dat over die eerste droom weet ik niet hoor wat betekend: MAAR wel weet ik dat jij altijd al van jongs af aan een hart voor dieren had, jij wilde alle diertjes helpen zelf vliegen en mieren en andere kleine beestjes (rennebees :P).. Daar keek jij altijd vol intresse naar..

Ook was jij altijd de enige die de wilde zwerfkatten die hier bij ons thuis kwamen kon aaien/vasthouden zonder dat ze jou iets aan deden! En bij mij/papa/mama altijd gingen aanvallen. Weet ook nog dat als er bij ons thuis een jong vogeltje tegen het raam vloog je die in een doosje legde en die deed verzorgen.

Dit komt wel overeen met wat je verteld over je droom en de dieren? Ook hebje eens verteld dat je aan een vorig leven dacht bij Mexico? Heeft het daar mee te maken? En hebje je hart voor dieren meegenomen naar dit leven?

Weet het ook niet, maar hier moest ik meteen aan denken. Weet niet of je er wat aan hebt ;)
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: mijn dromen
« Reactie #3 Gepost op: februari 14, 2009, 02:17:59 pm »

Die twee laatste dromen komen op mij over als voorspellende dromen die je iets te heftig opgevangen heb.
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Je kreeg onbewust een beeld/gevoel binnen van een ontploffende vuurbal op het strand, je schrok en dat vertaalde zich in een droom dat de wereld verging en de zon ontplofte.

ik heb nog steeds het gevoel alsof die dromen (ze voelde niet als dromen, want ik kreeg ze net voor een uittreding), nog steeds van belang zijn, en het dus nog gaat gebeuren.. eerst moest ik aan 3de wereld oorlog denken.. maar het kan ook betekenen een begin van de nieuwe wereld 2012??
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.044 seconden met 22 queries.