Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Lichtwerkers  (gelezen 8843 keer)

lotuslove

  • Gast
Lichtwerkers
« Gepost op: februari 06, 2009, 12:49:02 pm »

Lichtwerk is een bepaalde vorm van werken met energie en elk wezen beschikt over energie. Het verschilt van mens tot mens hoe we hiermee omgaan.


Lichtwerkers zijn vaak door bepaalde gebeurtenissen in hun leven bewust geworden van het sterker worden van hun energie, en dat deze energie hun in staat stelt in contact te komen met lichtwezens uit een andere dimensie. Deze lichtwezens observeren ons in de wereld waar wij leven en zenden boodschappen om ons te informeren over aankomende veranderingen die wij en de aarde zullen ondergaan. De energie wordt steeds sterker, en bij veel mensen wordt ook hun eigen energie sterker.


Kenmerken van Lichtwerkers:

  • Lichtwerkers voelen zich vaak anders, buitengesloten, eenzaam en onbegrepen;
  • Lichtwerkers kunnen hun draai niet vinden binnen organisatiestructuren en banen. Van nature hebben lichtwerkers een anti-autoritair temperament, ook al zijn ze nog zo timide en bescheiden. Dit heeft te maken met het wezen van hun opdracht;
  • Lichtwerkers voelen zich aangetrokken tot hulpverlening, het therapeutisch begeleiden of mensen te onderwijzen. De drang om hulp te verlenen is innerlijk heel duidelijk aanwezig;
  • Lichtwerkers hebben een spiritueel levensbesef en dragen herinneringen mee van de niet aarde lichtsferen waar ze vandaan komen. Lichtwerkers kunnen heimwee naar de lichtsfeer voelen en zich een vreemde voelen op de aarde;
  • Lichtwerkers hebben een natuurlijk respect voor het leven, dat zich vertaalt in liefde voor alles wat leeft;
  • Lichtwerkers zijn zachtmoedig, gevoelig en invoelend. Lichtwerkers hebben moeite met het omgaan van agressie en voor zich zelf op te komen. Lichtwerkers kunnen dromerig, zweverig of zeer idealistisch zijn en onvoldoende geaard;
  • Lichtwerkers hebben vele levens geleefd op aarde die in het teken stonden van spiritualiteit of Godsdienst. Vaak hadden ze eerder een leven als monnik, non, kluizenaar, heks, sjamaan, medicijnvrouw, priester(es) etc. Zij waren in hun vele levens degenen die de "brug"sloegen tussen de aarde en de wereld aan "gene zijde". Ze werden of gerespecteerd of afgewezen en vervolgd. Velen zijn op de brandstapel geeindigd om de vermogens die ze bezaten. Trauma's van vervolging hebben in de ziel diepe sporen achtergelaten.


Lichtwerkers beschikken vaak over een andere uitgangspositie en dat geeft ze potentie tot snellere bewustwording, maar de potentie kan ook door factoren geblokkeerd worden. Lichtwerkers hebben een zware karmische last op hun schouders genomen, waardoor zij bepaalde tijd het spoor bijster kunnen zijn geraakt. Wanneer Lichtwerkers zich door de karmische last heenwerken vinden ze weer het lichtwezen dat ze zijn, en kunnen ze andere begeleiden naar hun ware zelf. Eerst moeten Lichtwerkers hun ware zelf hervinden na een zwaar proces wat ze moeten doormaken met o.a. zelfontkenning, ernstige zelftwijfel, en soms ook hopeloosheid en depressie. Dit is vaak omdat ze zich niet aan kunnen passen aan de bstaande orde en zichzelf daarom veroordelen. Wanneer zij hun natuurlijke licht laten schijnen in hun eigen duisternis zullen zij ook anderen gaan verlichten.


Eventuele ongemakken bij verlichting:
  • Hoofdpijn, misselijkheid, verstrooidheid, een grieperig gevoel en vooral vermoeidheid, welke de gevolgen zijn van herstructurering van ons lichaam. Organen worden aangepast aan een hogere trilling, het systeem veranderd, en dit is niet onlogisch dat je hier last van ondervind.
  • Oorsuizen en hoge tonen in de oren, wijzen op verlichting en aanpassingen in de frequentie. Velen ondervinden ook een tijdelijke hartverandering, waarbij hartkloppingen en een overslaand hart voorkomt. Maak je hierover niet te druk als je weet dat het met het hervinden van je innerlijke zelf is. Je hebt alles onder controle met je ademhaling.


Ons lichaam is een sterk voertuig en kan heel veel aan, mits je gelooft in je kracht. Angst beklemt, maar vertrouwen laat het haar werk goed doen.
Laat de transformatie met een gerust hart doorgaan. Hoofdpijn kan ontstaan als je dingen loslaat. Het is vrijgekomen lang vastzittende energie en dit kan pijnlijk zijn, maar gaat ook weer over.

Alles loopt volgens plan,
probeer niets te beheersen
en laat jezelf transformeren
naar je eigen "Hogere Zelf"
als multidimensioneel wezen.


(Bron: Pamela Kribbe)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Lichtwerkers
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2009, 02:26:04 pm »

Wat een mooi stuk tekst, en ook zo bekend ook ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Lichtwerkers
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2009, 02:53:05 pm »

Ja vond 't ook een mooie tekst.
Zoiezo een mooi woord: 'lichtwerkers'.

Ik moest gelijk aan jou denken Anne, toen ik dit las ;)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Lichtwerkers
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2009, 03:21:56 pm »

Haha dankje :$
Lichtwerkers is ook een heel mooi woord.

Herken je jezelf ook in de tekst?
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Lichtwerkers
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2009, 10:55:07 am »

Wow,

Herken hier zoveel in! Eigenlijk alles wel!
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Lichtwerkers
« Reactie #5 Gepost op: februari 07, 2009, 03:31:57 pm »

Wat een herkening! Bedankt voor het delen.  :D

lotuslove

  • Gast
Re: Lichtwerkers
« Reactie #6 Gepost op: februari 08, 2009, 12:07:18 pm »

Haha dankje :$
Lichtwerkers is ook een heel mooi woord.

Herken je jezelf ook in de tekst?

Ja ik herken mezelf wel in de tekst :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.127 seconden met 22 queries.