Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Creabea  (gelezen 4802 keer)

lotuslove

  • Gast
Creabea
« Gepost op: februari 06, 2009, 12:31:44 pm »

Ik vind 't zo leuk dat er zoveel creatievelingen op dit forum zijn :D
Ik begin steeds meer te geloven dat creativiteit iets met spiritualiteit te maken heeft ivm visualiseren enzo, hebben meer mensen dat gevoel?

Hier een tekening die ik een paar jaar geleden heb gemaakt, nu ik er op terugkijk zie ik steeds meer betekenis in de tekening.
Ik geloof dat ik ergens door een foto werd geinspireerd en het meisje begon te tekenen en de engeltjes en demon zijn er daarna bijgekomen, de tekening heb ik ingekleurd in photoshop :)

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Creabea
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2009, 02:30:12 pm »

Hele mooie tekeningen met mooie uitdrukking ;)

Ik denk ook dat veel spirituele mensen ook erg creatief zijn. Maar ook gevoelige mensen. Omdat ze dingen zien in detail ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Creabea
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2009, 03:12:52 pm »

Moooii!! ja ik merk dat bijna de meeste spirituele mensen wel creatief zijn.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Creabea
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2009, 05:28:17 pm »

Hele mooie tekening. :) Je hebt er zeker aanleg voor.

Ik denk ook dat spirituele mensen van nature creatief zijn.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Creabea
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2009, 10:26:00 am »

Hey

Ik heb 4 jaar op een creatieve school gezeten (Sint Lucas in Boxtel) Daar merkte ik wel dat er ook een hoop mensen (onbewust) met spiritualiteit bezig waren... De meiden waar ik de laatste 2 jaar veel mee omging, daar hielden we wel eens gesprekken over spiritualiteit/paranormaal enz.

Toch zaten er natuurlijk ook een hoop die daar niks van wilde weten, maar denk wel dat er veel op die school er soort onbewust mee bezig waren zonder dat ze het echt zelf door hadden zeg maar... (hoop dat btje duidelijk is :P)

We hadden ook altijd 1x in de week soort van psychologie/filosofie achtige les van een man die zelf heel erg spiritueel is, dan merkte je het goed dat iedereen het heel erg interessant vond en erg goed mee deed in de les (vooral praten over vanalles)
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.169 seconden met 23 queries.