Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dromen met inzichten.  (gelezen 4209 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Dromen met inzichten.
« Gepost op: februari 05, 2009, 10:50:23 pm »

De laatste dagen, weken heb ik dat ik snachts droom maar het is heel anders dan anders.
Ik word af en toe snachts wakker, en ook terwijl ik droom voelt het of dat ik heel veel inzichten krijg. Ik herhinner deze inzichten echter maar stukjes, of helemaal niet, alleen het gevoel. Een gevoel van heel vrolijk en dat dingen op zijn plaats vallen.
Ook als ik wakker word hoor ik mezelf nog praten in me dromen met anderen mensen en ook mijn engelen denk ik, we hebben het over van alles en nog wat en ik krijg heel veel nieuwe inzichten. Zo voelt het, heel mooi.
Ik weet de inzichten niet helemaal, stukjes maar, maar ik denk niet dat het erg is. Ik denk dat veel dingen, inzichten in me geplaats worden op een of andere manier.

Herkennen jullie dit ook? Ook ervaringen mee gehad?

Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Dromen met inzichten.
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2009, 07:42:35 am »

mooie ervaring..,

ik heb dit pas geleden nog gehad met een meditatie.
alleen was dit over een vorig leven..
ik zag een meisje(engel) wat toen die tijd mijn vriendin was.. die ging dood
het kwam zo bekend voor.. ook dat meisje.

ook heb ik ooit engelen tegen elkaar horen praten.. het klonk niet menselijk maar als zingen.

maar ik denk dat het bij jouw juist over dit leven gaat?? en misschien wel anders dan ik nu vertel
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Dromen met inzichten.
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2009, 10:47:50 am »

Wat mooi Anne :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Dromen met inzichten.
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2009, 01:15:11 pm »

Ik heb heel af en toe van deze inzichtdromen.

Zo heb ik een keer een droom gehad dat ik op een ruimteschip stond en door het grote scherm/raam de aarde zag met een witte planeet direct naast. En ik heb direct daarna de droom gehad dat ik op aarde was, en dat ik in de lucht die andere planeet zag. Alleen was de tijd daar precies omgedraaid. Nacht hier was dag daar, en dag hier was nacht daar.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Dromen met inzichten.
« Reactie #4 Gepost op: februari 06, 2009, 02:35:33 pm »

Ja ik heb vooral dat er allemaal dingen tegen me worden gezegd, allemaal inzichten.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.113 seconden met 22 queries.