Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Boekentips  (gelezen 3737 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Boekentips
« Gepost op: juli 08, 2008, 04:16:25 pm »

Heb je een interessant boek gelezen?? En het onderwerp sluit zich goed aan bij dit spirituele forum??
Post dan een bericht met de titel van het boek en schrijver. Vertel ook een kleine sammenvatting over het boek.
Zo hebben er misschien meer mensen wat aan  :)
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2008, 04:52:57 pm door anne1986marie »
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Boekentips
« Reactie #1 Gepost op: juli 08, 2008, 04:21:39 pm »

Healing met Engelen - Doreen Virtue

Dit boek gaat over hoe je kan omgaan met engelen. Engelen zijn altijd om je heen. Ieder mens heeft verschillende engelen omzich heen. Dit kunnen personen zijn die je hebt gekend en die zijn overleden, maar het kunnen ook engelen zijn die je zijn toegewezen van boven af.
Dit boek leert je te communiceren met jou engelen. Je kan ze vragen bij je te zijn door middel van een gebed, je kan ze vragen stellen om je te helpen bij iets.
Je moet je engelen wel altijd uitnodigen om bij je te zijn, vanzelf komen ze niet alleen in levendbedreigende situaties mogen ze ingrijpen als het nodig is.



De kristalkinderen - Doreen Virtue

De eerste kristalkinderen zijn geboren rond 1995, de nieuwe generatie kinderen die geboren zijn na de indigokinderen.
Ze zijn mooi van binnen en buiten- als je in hun ogen kijkt, zie je goddelijke wijsheid en liefde. Ze stralen liefde uit.
Dit boek vertelt goed wat kristalkinderen zijn en hun taak is hier op aarde



Hoogsensitiviteit als kracht - Carolina Bont

Heel mooi boek over hoogsensitiviteitspersonen. Het word mooi en duidelijk beschreven niet al te moeilijk en is erg begrijpelijk.
Dit boek moet je echt lezen als je jezelf herkent in hsp zijn :) je zal veel herkennen en dingen vallen op zijn plaats.



Kracht door bewustwording - Sanaya Roman

Geeft je veel inzicht in jezelf erg mooi boek. Je leert ook veel over energieen om ze te kunnen onderscheiden van jezelf.



Leven in vreugde - Sanaya Roman

Leert je de wereld zien met vreugde :)



Contact met je gids - Sanaya Roman

Leert je in contact komen met je gids door middel van oefeningen en meditaties. Je leert wat channelen is. In contact komen met je gids of je hogere zelf.
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2009, 07:32:01 pm door WhiTeAnGeL »
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.165 seconden met 22 queries.