Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik ben LPChip  (gelezen 5022 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Ik ben LPChip
« Gepost op: juni 25, 2008, 05:19:08 pm »

Hallo allemaal,

Als mede-eigenaar van dit forum wil ik mij natuurlijk heel graag aan jullie allemaal voorstellen. :)

Allereerst hartelijk welkom op dit forum, en bedankt dat je de moeite neemt om dit te lezen. :)

Mijn naam is LPChip en ik heb samen met anne1986marie besloten om een eigen spiritueel forum te beginnen. Er zijn mooie forums en websites over spiritualiteit, maar ik mis bij de meeste datgeen wat we hier zullen proberen te maken.

Bovenal streven we naar een vriendelijk forum waarbij we hoofdzakelijk het spirituele willen bespreken en mensen willen helpen om nog spiritueler te worden, zonder dat daar de nodige verklaringen voor nodig zijn. (iets waar wij ons best aan storen)

We zullen in de toekomst het forum verder uitbreiden wanneer we merken dat hier vraag naar is. Waarom niet direct? Omdat het dan direct heel onoverzichtelijk wordt en moeilijk bestuurbaar. Een bedijf bouw je immers ook van de grond af op en groeit dan pas. En wie weet bezit jij wel een specialiteit waar we een extra plekje voor op dit forum kunnen maken. :)

Ik zie mensen die dit forum de moeite waard vinden en er open voor staan als familie, en zal daarom als mede-eigenaar ook ontzettend mijn best doen om ervoor te zorgen dat niemand van jullie iets overkomt.

Groetjes,

LPChip
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2008, 05:21:26 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 22 queries.