Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nina is terug!!  (gelezen 8215 keer)

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Nina is terug!!
« Gepost op: februari 04, 2009, 03:23:27 pm »

Ja ff een nieuw topic, maar dat is ze wel waard, ze is terug sinds vanmiddag, ik kwam aangefietst met de kindeen en Jamie mijn oudste zag haar in de struikken, ik wilde het in 1e instantie niet geloven, maar daar kwam ze aangerend....ze heeft lekker gegeten en nu ligt ze te slapen. De andere katten herkennen haar geur niet meer, dus dat is ff opnieuw wennen.

De dierenarts gebeld en vertelde dat NIna hoogstwaarschijnlijk zwanger is en of ik voor het weekend wil beslissen of ik het nestje wil houden. En anders wordt ze aankomende disndag geholpen.

Bedankt voor het duimen en denken aan NIna :D

Liefs Maris
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2009, 03:35:06 pm »

Wat fijn Maris! :)
Gelukkig is ze terug gekomen naar huis toe. :D
Geef haar een knuffel van mij ;)
En als ze zwanger is ?? Wil je dan het nestje houden?

Liefsss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #2 Gepost op: februari 04, 2009, 03:37:51 pm »

mooi dat ze weer terug is
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #3 Gepost op: februari 04, 2009, 04:50:19 pm »

Gelukkig is ze weer terug!!

Ben ook wel benieuwd als ze zwanger is of je ze houdt.. Zo leuk altijd die jonge katjes :P
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #4 Gepost op: februari 04, 2009, 06:02:12 pm »

Nee helaas, mijn partner wil ze niet hebben, we kunnen de katjes ook bij niemand kwijt en het dierenasiel neemt geen nestje kittens aan. En als mensen een poesje willen hebben vind ik dat ze eerst in het asiel moeten kijken en niet een kitten uit het zoveelste nestje.Nina wordt aankomende dinsdag geholpen, ze wordt dan gesteriliseerd en als ze eventueel drachtig is, dan wordt dat ook weggehaald. Het gaat geheel tegen mijn gevoel in, maar stel dat ze 5 kittens zou krijgen, wat moeten we dan daarmee? Daarnaast is Nina hooguit 1 jaar, als ze dat al is en wordt bevallen voor haar een risico.

Wij mensen kunnen de keus maken voor een poes, de poes kan dat niet zelf doen. En daarmee komt er geen kattenoverschot, want dat vind ik ook altijd zo zielig, al die wilde katjes, die bomvolle asielen. Nee...deze keus die we hebben gemaakt is goed. Ik heb er vrede mee. En de kans is ook aanwezig dat ze niet drachtig is.

Ik ben sowiezo dolgelukkig nu dat ze thuis is.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #5 Gepost op: februari 04, 2009, 06:12:12 pm »

Goed om te horen dat ze weer terug is. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2009, 11:55:35 pm »

gelukkig nou ze is zeker zwanger ga der maar vanuit en met 3 a 4 weken kun je dat zien worden tepels roze en ze slapen heel veel en doen net of ze uitgehongerd zijn daaraan kun je het als snel merken.  en mochtje het nestje houden zet je ze op markplaats ben je ze ook zo kwijt alleen 1 tip vraag er 10euro of zo voor want veel gebruiken gratis kittens als slangen voer

liefs carola
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Nina is terug!!
« Reactie #7 Gepost op: februari 05, 2009, 08:00:21 am »

Ow gelukkig!!!!!
Goed dat je haar laat helpen,Maris, want er zijn al zoveel katten en Nina is inderdaad veelste te jong voor een nest.

want veel gebruiken gratis kittens als slangen voer

Katten worden zelden gebruikt als slangenvoer, zeg maar rustig helemaal niet. Een kat met nagels en tanden is een te groot risico voor de slang en een slangenhouder houdt ten eerste het liefst zijn slang heel en ten tweede dit is weer zo'n praatje om slangenhouders in ee kwaad daglicht te stellen.
Wordt maar eens lid van een slangenforum met deze mededeling, ik denk dat je niet bepaald populair gaat worden daar.  ;)

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #8 Gepost op: februari 05, 2009, 11:34:32 am »

Nou jonge kittens van 6 weken maken geen schijnvankant tegen een slag nagels knippen kun je ook nog als een konijn als voer gebruikt word zit er toch ook de kans in die bijten dus waarom een kitten niet er zijn genoeg die het wel doen er heb toender tijd een filmpje op markplaats gestaan, via de link van youtube nou en geloof me dat was dus wel echt een kitten die aan slang gevoerd werd.Want ik dacht ook dat het onzin was maar blijkt niet zo te zijn.lopen meer gekken buiten de deuren als dat er binne zitten.
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Nina is terug!!
« Reactie #9 Gepost op: februari 05, 2009, 12:13:00 pm »

Hey Honesty
Wat goed dat ze terug is!!
Zeker een opluchting? Ben blij voor je! :D
Gelogd

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #10 Gepost op: februari 05, 2009, 12:38:31 pm »

Ik ben ook zo blij en opgelucht. Aankomende dinsdag wordt NIna gesteriliseerd en dan zijn we als het ook af van die stinkende kaers uit de buurt :)
Gelogd

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Nina is terug!!
« Reactie #11 Gepost op: februari 05, 2009, 01:17:03 pm »

  ja dan ben je idd van die katers af want die plassen alles onder en gaat goed stinken en als het zonnetje erbij komt helemaal
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.035 seconden met 23 queries.