Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Mijn mysterieuze tekeningen  (gelezen 12974 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Mijn mysterieuze tekeningen
« Gepost op: februari 03, 2009, 08:03:09 pm »

Ik heb een pentablet en daarmee kan ik tekenen op de computer.

Ik heb mijn huidige avatar getekend hiermee en heb zoveel reacties erop gekregen hoe mooi mensen dit vinden, dat ik besloten heb om dit ook op grote schaal te gaan doen. Het mooie van het plaatje zelf vind ik dat het een bepaalde mysterieus gevoel uitstraalt. Vandaar de titel van dit bericht: "Mysterieuze tekeningen"

Ik heb een tekening gemaakt, en zal dit vast nog meer doen. :)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2009, 08:12:28 pm »

Ik vind het mooi, doe je ook opdrachtjes?  ;)
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2009, 08:25:52 pm »

Ik vind ze ook leuk, lekker mysterieus vind het altijd leuk in dat soort tekeningen er iets proberen in te herkennen!
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2009, 08:26:36 pm »

En deze doet me denken aan zo'n bol die je bij Expo kunt kopen en alsje die met je hand aanraakt komen er straaltjes naar je hand (zoals op jou tekening :P)
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2009, 08:59:03 pm »

Ik vind het mooi, doe je ook opdrachtjes?  ;)

Deze tekeningen (incl mijn avatar) heb ik op m'n gevoel getekend, en dat werkt niet zo best met opdrachtjes. Maar je kan altijd een voorstel doen, wie weet inspireert me het en kan ik het er enigszins in verwerken. :D
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #5 Gepost op: februari 03, 2009, 09:36:09 pm »

Supermooi! Maak je veel tekeningen? En schilder je ook gewoon met de hand of alleen met computer?
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #6 Gepost op: februari 03, 2009, 11:18:00 pm »

Ik vind het ook erg mooi en apart :) die van je avatar vind ik de mooiste :D
Maar maak er meer zou ik zeggen ;)
Liefss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #7 Gepost op: februari 04, 2009, 07:18:55 am »

nice
Gelogd

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #8 Gepost op: februari 04, 2009, 09:40:38 am »

Ik vind het mooi, doe je ook opdrachtjes?  ;)

Deze tekeningen (incl mijn avatar) heb ik op m'n gevoel getekend, en dat werkt niet zo best met opdrachtjes. Maar je kan altijd een voorstel doen, wie weet inspireert me het en kan ik het er enigszins in verwerken. :D

Bijvoorbeeld bepaalde kleuren en vormen? Net zoals een gids kan schrijven en tekenen, misschien kun je dat wel met je tekenblok doen? Geen idee hoor, ik zeg maar wat :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #9 Gepost op: februari 04, 2009, 06:09:45 pm »

Zo, boel reacties :D Dank je wel allemaal. :)

Nu nog even proberen inhoudelijk te reageren. :)

Ik kan goed tekenen, maar doe het eigenlijk nooit. Dit tekenen via de computer geeft me ook veel mogelijkheiden en dat maakt het leuker. Als ik ga tekenen, dan wil ik toch vaak iets doen wat ik niet kan, dus dan word het al gauw tekenen, in scannen en op de pc nabewerken. Kan ik net zo goed direct via de pentablet op de computer werken. :)

Ik doe het niet veel, maar af en toe doe ik het. :) Ik kan ook goed schilderen, maar ook dat doe ik niet. (ik had op mijn examen voor praktijk tekenen een 9,5 :) Jammer dat dat een extra vak was en uiteindelijk niet op mijn cijferlijst terecht is gekomen.)

Ik ga zeker meer maken. Wees maar niet bang. :)

En voorstellen van kleuren/vormen, je kan ze altijd voorstellen. Maar of ik het ga gebruiken kan ik niet garanderen, omdat de combinatie me iets moet zeggen. Als ik erdoor geinspireerd raak, dan gaat het wel lukken, anders dan lukt het gewoon niet. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #10 Gepost op: februari 05, 2009, 09:05:52 pm »

Vandaag weer een tekening gemaakt. Deze is iets minder mysterieus, omdat je meer kan herkennen wat het is. Ik wilde eigenlijk iets heel anders tekenen, maar m'n tekenprogramma laat me gewoon niet tekenen wat ik wil, dus ben nu opzoek naar een andere XD (ik wil op een bepaalde manier tekenen, maar als ik dat doe, dan reageert ie gewoon verkeerd, doordat hij verkeerd met de druk omgaat die ik uitoefen op m'n pen)

Ik wilde een engel tekenen, maar dat lukte niet echt goed. Toen ik een begin had gemaakt waar ik wel tervreden mee was, toen kreeg ik ineens de drang om iets compleets anders te tekenen. Het resultaat kun je aanschouwen door te kijken naar het resultaat. :)

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #11 Gepost op: februari 05, 2009, 09:16:02 pm »

Leuk is dat als je begint te tekenen en pas later ziet wat 't geheel is, hijs mooi geworden!
Werk je in Corel Paint of in Photoshop ofzo?

Ik teken ook erg graag en merk erg aan mezelf dat ik soms periodes meemaak van verschillende vormen etc.
Alsof je tekenstijl met je mee ontwikkelt, heb jij dat ook?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #12 Gepost op: februari 05, 2009, 10:24:04 pm »

Ik teken op dit moment met Corel PaintShop Pro X, maar ik ga Corel Painter X eens uitproberen.

Ik heb wel dat ik de ene keer dit wil tekenen en de andere keer dat. Maar ik heb mij voorgenomen, om meer mysterieuze tekeningen te maken, waarvan je op het eerste gezicht niet ziet wat het is, maar wel zoiets hebt van: wow, dit ziet er goed uit. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #13 Gepost op: februari 05, 2009, 10:33:49 pm »

Ja dat vind ik ook.
Ik werk als freelance illustrator & designer dus ik ben gewend concepten neer te zetten die helemaal uitgedacht zijn maar ik merk nu dat ik het ook heel leuk vind om wat abstracter en op gevoel te gaan tekenen, is erg leuk!
Ben benieuwd naar je andere tekeningen, ga je nog meer posten? :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn mysterieuze tekeningen
« Reactie #14 Gepost op: februari 05, 2009, 10:41:53 pm »

Ja dat vind ik ook.
Ik werk als freelance illustrator & designer dus ik ben gewend concepten neer te zetten die helemaal uitgedacht zijn maar ik merk nu dat ik het ook heel leuk vind om wat abstracter en op gevoel te gaan tekenen, is erg leuk!
Ben benieuwd naar je andere tekeningen, ga je nog meer posten? :)

Zeker. :) Zodra ik nieuwe heb gemaakt. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.074 seconden met 22 queries.