Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Magnetiseren  (gelezen 24351 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2009, 05:51:03 pm »

Tsja, ik kan het niet laten om er toch weer wat over te zeggen. Met name het "uitslaan".

Afgezien wat ieder 'belangrijk' vindt, maar dat is dus iets wat ik niet doe.
Ik "zuig" het namelijk op via mijn handen en voer het via mijn adamhaling (langzaam uitademen) weer af.

Daarnaast houd ik dus geen afstand, maar raak ik het lichaam aan. Net als hierboven al is getikt dat deze meneer het via sportmassage door kreeg.

Nogmaals, ieder zijn eigen invulling/handeling.

Oh, maar dan ben je helemaal niet aan het magnetiseren. Dit is Reiki.

Bij magnetiseren ga je het magnetische veld (aura) van de persoon aanpassen. Daarom moet je ook je handen 10cm van het lichaam houden, om in zijn energieveld te werken. Naast magnetiseren ben ik chakrameester en hoewel ik geen reiki gedaan heb, kan ik dit dankzij mijn chakratherapie inwijding ook doen.

Het grote verschil tussen Reiki en magnetiseren is dat je bij magnetiseren je eigen energie gebruikt, en bij reiki universele energie. Daarentegen kan iedereen magnetiseren, en moet je voor reiki je chakra's open hebben staan.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2009, 05:56:52 pm »

ik heb op internet gezocht.. en gelezen dat reiki handoplegging is, en bij magnetiseren van het lichaam af..

alleen heb ik verschillend gelezen dat magnetiseren universele energie is maar ook eigen?? dus nu weet ik niet wat ik moet geloven...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #17 Gepost op: februari 04, 2009, 06:04:59 pm »

ik heb op internet gezocht.. en gelezen dat reiki handoplegging is, en bij magnetiseren van het lichaam af..

alleen heb ik verschillend gelezen dat magnetiseren universele energie is maar ook eigen?? dus nu weet ik niet wat ik moet geloven...

Wanneer ik magnetiseer, dan gebruik ik m'n eigen energie, en dat merk ik ook direct, omdat ik minder energie heb daarna, en de pijn kan overnemen als ik niet op pas. Ik weet dan ook niet beter of magnetiseren is je eigen energie, geen universele energie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Serenity

  • Gast
Re: Magnetiseren
« Reactie #18 Gepost op: februari 04, 2009, 06:07:41 pm »


Oh, maar dan ben je helemaal niet aan het magnetiseren. Dit is Reiki.


Ok, dan zal ik het wel mis hebben.


Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #19 Gepost op: februari 04, 2009, 08:28:19 pm »

Hey volgens mij kan ik niet magnetiseren (heb het nog nooit geprobeerd), maar herinner me een meisje wat vroeger bij me op schaatsen zat die het wel kon en het me ooit eens heeft proberen uit te leggen hoe ze dat deed..

Ze had (wat ze zelf zei) vaak hoofdpijn en zag haar altijd met haar hand bij haar voorhoofd en daarna haar hand wegschudden zeg maar.. Ik vroeg eens wat ze deed en toen vertelde ze me dat ze zo haar hoofdpijn weghaalde dat had ze geleerd van haar moeder.

Zij hield dus 1 hand (in dit geval) bij haar voorhoofd en haalde die naar tijdje weg en schudden haar hand, om het "weg te schudden".
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #20 Gepost op: februari 18, 2009, 03:49:51 pm »

ik heb nu eindelijk uitgevonden hoe magnetiseren werkt, natuurlijk weet ik nog niet alles.. maar wat ik nu op ga schrijven is de methode die voor mij goed werkt.

1. aard jezelf, en open je kruinchakra, sta in contact met de kosmische energie
2. Makkelijk om vanuit de schouders te werken, hier lopen de energiebanen door het hele lichaam.. de energie kun je dan door het hele lichaam laten stromen. Ook kun je samen 1 worden met de aura van de client (samenvoegen vd aura).

om verder te gaan.
3. Ga de chakra's langs, en ga na hoe de chakra voelt. Werk van boven naar beneden.
4. als er een blokkade zit, versterk dan de energie baan tussen de blokkade en de aarde, zodat de negative energie kan weglopen, en vervangen kan worden door kosmische energie.

Door je linker hand (gevoelshand) over de aura te gaan, kun je gauw gaten of dunnere energie voelen, deze kun je dan weer opvullen met kosmische energie (rechterhand).

Zorg er wel voor dat je jezelf goed aard, en jezelf voor en na behandeling reinigd. energie van je afslaan bijvoorbeeldd
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Magnetiseren
« Reactie #21 Gepost op: maart 21, 2009, 10:44:51 pm »

M'n nicht (die ook kan magnetiseren) was een keer bij een medium geweest en die vertelde haar dat je bij iemand aan de vingertoppen kan zien of diegene kan 'helen/magnetiseren'. Dus dat je vingertoppen een soort 'bolling' hebben, ik heb 's opgelet, bij de meeste mensen zijn de vingertoppen plat.
Weet iemand wat ik bedoel? En is 't waar denk je? :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #22 Gepost op: maart 22, 2009, 10:22:27 am »

Ik weet niet precies waar ik op moet letten, maar mijne lijken bol te staan. (Nou weet ik ook dat ik kan helen, maar dat terzijde).

Kun je dit misschien verder toelichten?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #23 Gepost op: maart 23, 2009, 06:49:05 pm »

Overigens wil ik zeggen over het magnetiseren, het is heel mooi als je dit kan, maar je moet het niet zomaar gaan uitesten als je niet precies weet hoe het moet.
Je kan dan gemakkelijk pijnen van anderen in jezelf opslaan ook kan je anderen mensen ermee ''beschadigen'' denk bijv aan een persoon die een pacemaker heeft maar je weet daar niks van en gaat op die plaats magnetiseren, zo kan het apparatje stil gaan staan met zijn werking.

Mensen zeggen vaak baat het niet dan schaad het niet maar daar ben ik het niet mee eens wat betreft het paranormale ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Magnetiseren
« Reactie #24 Gepost op: maart 23, 2009, 07:05:09 pm »

Inderdaad. Hoewel je wel jezelf kan magnetiseren om te kijken hoe dat is. Vertrouw daarbij op je gevoel. Voelt het niet goed, stoppen. :)

Maar experimenteren is nooit goed met paranormale dingen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.042 seconden met 22 queries.