Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Automatisch schrift  (gelezen 13555 keer)

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Automatisch schrift
« Gepost op: februari 02, 2009, 06:15:15 pm »

Ieder mens wordt geholpen door een aantal gidsen. Deze gidsen helpen je bij alles wat je doet. Het is prettig als je weet wie dat zijn. Je kan de gidsen onderverdelen in geesten, begeleiders en/of beschermengelen. Ook een overledene kan als gids voor jou aan het werk zijn.  Iedereen heeft dus een of meerdere gidsen, waarvan er een is die zich meer op de voorgrond stelt en dat is dan de hoofdgids.

Het gebeurt nog wel eens dat je ineens een besluit neemt dat niet logisch is, bv je neemt een andere afslag als je gewend bent op de snelweg en je weet eigenlijk niet waarom. Later hoor je dan dat bij de afslag, die je altijd neemt, een ongeluk is gebeurd. Reken er dan maar op dat een van je gidsen aan het werk is geweest. Iedereen kan zich wel een situatie herinneren dat zoiets is gebeurd.

 
Er bestaan diverse mogelijkheden om met je gids(en) in contact te komen. Een van deze methodes is het Automatisch schrift. Het medium (of Channel) vraagt dan aan de gids of hij/zij voor je wil schrijven. Dan begint het medium te schrijven, gestuurd door de gids. Vaak gaat dit zo snel dat het medium geen idee heeft wat hij/zij schrijft en moet er nagelezen worden wat er op papier is gekomen. Omdat er meerdere gidsen om je heen zijn kan er een liefdevolle boodschap komen of een bericht van een overleden dierbare. Het is vooraf niet te zeggen wat er doorkomt. Het wordt altijd als positief en opbouwend ervaren. Wij kunnen vragen aan hen stellen waarop we dan ook antwoord krijgen. Maar zij schrijven niet in concrete bewoordingen, maar in onze gevoelsbeleving. Door deze berichten kan er best wel het een en ander in je leven veranderen. Als je niet de mogelijkheid hebt gehad afscheid te nemen bij het overlijden van een dierbare en je krijgt dan een boodschap, dan kan dat veel positieve invloed hebben. Ook kunnen wij hierdoor meer aan onszelf werken en daardoor prettiger in het leven komen te staan.


http://www.gerritprinsmedium.nl/automatisch%20schrift.htm
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #1 Gepost op: februari 02, 2009, 06:18:10 pm »

ik zelf heb hier een aantal keren ervaring mee gehad,

alleen kon ik niet lezen wat er stond.. het waren nog niet echt letters en woorden..
ik denk dat je dit ook vaak moet oefenen voordat je het onder controle krijgt
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Automatisch schrift
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2009, 12:13:03 pm »

Ik heb ervaring met automatisch tekenen.
Er lukte iets niet, ik kreeg een bepaald lijntje niet zoals hij moest. Ik vroeg om hulp en ik was nogal verbaasd toen ik die hulp kreeg. Het leek net of er iets bezit nam van mijn hand, een heel apart gevoel. Gelukkig was het geen vreemde entiteit,maar een neef van mijn gids die ik al eens eerder gesproken had. Hij zette precies die lijn op het papier die ik voor ogen had en liet daarna meteen mijn hand weer los. Dat was zo apart..  :D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2009, 05:39:12 pm »

Mmm, ik heb dat erg met fotolezingen dan weet ik van alles ineens heel snel gaat het, het voelt dan ook niet of dat ik zelf typ maar ik typ sneller dan normaal en heel snel gaat het, ik voel mezelf nauwlijks op zulke moment alles gaat vanzelf en ik weet ineens dingen die ik anders niet zomaar ineens weet.

Ook heb ik het gewoon in dagelijks leven ineens hele ingevingen die heel snel gaan die niet lijken van mij af te komen.

Ook heb ik dat met tekenen, ik ga tekenen en weet bijna nooit van te voren wat het word, alles gaat vanzelf en voel mezelf ook bijna niet maar ineens staan er wel dingen op papier :D
Misschien dat deze dingen ook soort van channelen is.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #4 Gepost op: februari 12, 2009, 07:04:44 pm »

Ik schrijf nu bijna een jaar met mijn Gids Gertruda en het is prachtig om te doen :)

Gebruik het nu ook om anderen te helpen en dat gaat prima, heb daar ook toestemming voor gekregen.

x
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #5 Gepost op: februari 13, 2009, 11:54:57 am »

Ja mooi is dat he, als je dat kan ;)
Ik vind het gevoel ook erg fijn, het is echt een soort lading van energie van dingen weten ineens en deze dan uiten.
Zeker als je andere mensen daarmee kan helpen is het erg mooi
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #6 Gepost op: februari 13, 2009, 12:06:33 pm »

Ja idd, zo mooi...

Gisteren heb ik even geschreven en wilde even testen of het mijn ego was.....Hahahha......ik kon het 2 woorden overnemen en toen nam ze het al over, moest er gewoon om lachen ;)

x
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #7 Gepost op: februari 13, 2009, 12:14:32 pm »

nephele hoe doe jij je voorbereiden om automatisch schrift te gaan doen? of het gebeurd gewoon vanzelf..
had je in het begin ook dat je er geen letters uit kon halen??
Gelogd

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2009, 01:36:09 pm »

Als ik ga schrijven dan neem ik even een momentje van rust, goed aarde en mijn gouden draadje naar boven vastleggen. Gertruda is altijd ongeduldig en die wilt meteen schrijven, dus echt lang bereid ik me niet voor.

De allereerste keer dat ik schreef waren het hanepoten/strepen, kon er niks van maken, maar wat regels verder kwam ze goed door. Nu gaat het vanzelf. Ze schrijft ook duidelijk, de woorden los van elkaar.

Hoe is dat bij jou dan?

x
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2009, 01:42:51 pm »

ik heb het een paar keer gedaan.. missgien 3x, tijdje geleden
toen had ik contact en kreeg ik het gevoel dat ik pen en papier moest pakke, en toen begon ze te schrijven..

maar ik kon er niet veel uithalen.. ware ammel misvormde letters en streepjes.

verder heb ik het niet meer gedaan...
vond het wel appart, maar ik twijfelde ofdat het gewoon vanuit me zelf kwam of niet..
hoe heb jij dit gecontroleerd?
Gelogd

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #10 Gepost op: februari 13, 2009, 02:01:43 pm »

Je moet niet twijfelen, gewoon de draar weer oppakken en weer proberen. De ene Gids is sneller dan de andere, uiteindelijk zul je zien dat de strepen letters worden en kun je lezen.

Hoe ik weet dat ik het zelf niet ben.....Veel dingen, de manier waarop ze schrijft, hele andere woorden of zinsvolgorde, handschrift is anders, maar ook heeeeeeeeeeeeel af en toe test ik, dan probeer ik tijdens het schrijven zelf te gaan schrijven en dat lukt dan niet, ja 2 woorden, want dan neemt ze het weer over. maar als ik zo terug lees, ja, dat is niet mijn ego geweest.....

x
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #11 Gepost op: februari 13, 2009, 02:19:57 pm »

Mmm ik herken het wel maar dan niet met de manier waarop er word geschreven.
Ik heb soms van die ''heldere momenten'' als ik dan ga lezen of typen gaat alles automatisch het voelt dan niet alsof het echt van mij komt, er zitten dan heel veel wijsheden in en inzichten. Als ik dan begin te schrijven en te typen voel ik mezelf niet alles gaat automatisch ook heel snel, als ik probeer erover na te denken en het wat rustiger te doen en zelf te schrijven dan valt de ''verbinding'' even weg. Dan gaat het niet.

Maar is dit dan ook automatisch schrift?
Ik weet alleen dat ik op die momenten channel met mijn engelen en die mij die info geven.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #12 Gepost op: februari 13, 2009, 02:49:43 pm »

ik heb dat met fotolezen, als ik de lezing aan het maken en typen ben..
soms wil ik iets niet typen, maar dan krijg ik verder niks door van de foto, pas nadat ik het getypt heb krijg ik meer dingen door..
Gelogd

Nephele

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #13 Gepost op: februari 13, 2009, 02:58:28 pm »

Ja dat herken ik ook weer....Als ik een fotoreading doe via mijn site of op een forum dan tik ik ook sneller en gaat dat ook vanzelf.....alsof het dan ook word overgenomen :)

x
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch schrift
« Reactie #14 Gepost op: februari 13, 2009, 03:13:16 pm »

Ja precies dat ;)
En wat wendy zegt herken ik ook wel als ik iets dan niet typ, dan ontvang ik minder.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 22 queries.