Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Psychometrie  (gelezen 3821 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Psychometrie
« Gepost op: juli 08, 2008, 04:12:35 pm »

Psychometrie

Dit is een helderziende waarneming door middel van foto’s of voorwerpen.
 
Een medium leest de foto, tekening, ring enzo
Hierbij leest men het psychische deel van het voorwerp dat betrekking heeft op, de ziel, gemoedstoestand afgebeeld op de foto of van de drager van het voorwerp.

Waarnemingen door middel van voorwerpen.

Door iets van metaal van een persoon vast te houden, ontvang je gemakkelijker indrukken en boodschappen van de beschermengelen van die persoon.
Je kunt het beste het voorwerp in de hand houden waarmee je niet schrijft. Dat is je ontvangende hand, omdat hij energie absorbeert.
De hand waarmee je schrijft is je zendende hand, die energie afgeeft.
Je houd het voorwerp in je ontvangende hand en sluit je ogen en haalt een paar keer diep adem. Maak je gedachten leeg en let op wat er in je op komt. Je kan ook aan de beschermengelen vragen stellen zoals; Wat zouden jullie me willen laten weten over….(naam van de persoon)??. Welke boodschap zouden jullie willen geven aan (naam van de persoon)??
Let goed op wat voor indrukken je binnen krijgt; een gevoel, een beeld, een gedachten of woorden.


Waarnemingen door middel van foto’s

Dit word ook wel fotolezen genoemd.
Je neemt een foto van een persoon voor je. Je maakt je gedachten leeg en je concentreert je op wat je te binnen schiet in je gedachten. Je kijkt goed naar de foto van die persoon, vooral naar de ogen. Je kan soms voelen hoe die persoon zich voelt, of hij pijn, verdiet heeft of juist misschien vrolijk en blij is. Door je goed te concentreren vallen je je ineens allemaal dingen op en weet je hoe die persoon is qwa karaketer. Je kan soms ook weten wat die persoon moet doen om zich beter te voelen. Welke blokkades hij of zei heeft, en hoe ermee om te kunnen gaan.

Niet iedereen kan foto’s lezen en waarnemingen uit voorwerpen halen. Je moet er wel heldervoelend voor zijn en goed naar je intuitie luisteren. Als je dit kan en bent, kan je het ook eens proberen of jou het ook lukt.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Psychometrie
« Reactie #1 Gepost op: januari 22, 2009, 10:58:35 am »

WhiteAngel.. heb jij het welleens geprobeerd met voorwerpen?

İk heb het gevoel alsof ik dit wel kan via voorwerpen, alleen heb ik er eigenlijk nog nooit zo op gelet.

Bij foto-lezen hoef ik niet de foto in me hand te hebben (wat eigenlijk ook een voorwerp is, en van die persoon kan zijn).. dit lukt ook via het beeldscherm.

ik denk dat je bij voorwerpen waar iemand veel waarde aan heeft of heeft gehad, je meer informatie kan afhalen.. dan bijvoorbeeld een pakje sigarette van diegene.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Psychometrie
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2009, 11:01:04 am »

Met voorwerpen heb ik het wel eens geprobeerd, met kristallen wat ik voelde.
Verder gaat het ook vrij automatisch als ik wat vast heb dan voel ik wel allemaal dingen maar heb er nooit zo opgelet wat allemaal ik denk als ik dat beter zou doen dat ik wel dingen zou weten. Jij waarschijnlijk ook :)

Ook op verschillende plaatsen als ik ergens kom voel ik van alles van de sfeer die er hangt. Vaak zijn het niet zulke leuke dingen dus sluit ik me daar van af.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 22 queries.