Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: NyMa  (gelezen 7031 keer)

NyMa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
NyMa
« Gepost op: februari 01, 2009, 08:33:59 pm »

Hallo Allemaal!!

Mijn naam hier op het forum is NyMa, dat is een samenvoeging van mijn echte namen Nynke Marijke.
Ik ben dus Nynke, wonend in Leeuwarden, 20 jaar.

Ik heb me aangemeld uit nieuwsgierigheid nadat een vriendin van me hier een foto reading heeft laten doen.
Al enige tijd interesseer ik mij voor het 'paranormale', om het even globaal te zeggen.

Ik weet dat er meer is dan dit en dat er af en toe 'rare' dingen om mij heen gebeuren.
Dingen die ik niet kan verklaren als dat ik dingen zie en dingen aanvoel als ik iemand voor het eerst zie...

Ik hoop hier inspiratie, misschien verlichting te vinden, mijn verhaal kwijt te kunnen als ik moois meemaak en anderen te helpen met antwoorden vinden op hun vragen!

Lieve liefs Nynke
Gelogd
Create Your Own Thoughts, Don`t Let Them do it for You...

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2009, 08:40:26 pm »

Hej Nynke :)

Welkom op het forum :) Ik hoop dat je veel nieuwe inzichten mag gaan krijgen :) en je je hier thuis voelt.
Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #2 Gepost op: februari 01, 2009, 08:40:36 pm »

Welkom Nynke. :)

Heb je zelf ook paranormale gaves? En ben je daarnaast ook geinteresseerd in het spirituele (de leer naar je innerlijke zelf)?

Ik hoop dat je hier inspiratie mag vinden. Mocht je vragen hebben, dan mag je deze altijd stellen. :)

Liefs,

LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: NyMa
« Reactie #3 Gepost op: februari 02, 2009, 08:48:39 am »

Welkom!!  :D

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #4 Gepost op: februari 02, 2009, 02:52:12 pm »

Welkom
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #5 Gepost op: februari 02, 2009, 06:34:06 pm »

Welkom
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

NyMa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2009, 09:41:02 am »

Op de paranormale beurs waar ik wel heen ga, zeggen ze wel dat ik erg spiritueel ben aangelegd en dat ik dat alleen maar meer ga ontwikkelen..
Zelf geloof ik ook wel dat ik gaves heb maar wat precies weet ik niet, wat jullie al wel van jezelf weten, bv aura`s zien, mensen/foto`s kunnen lezen.

De goeie balans vinden in dingen aanvoelen of juist buiten houden moet ik nog vinden en leren.
Sinds een jaartje woon ik op mezelf en ik heb het daar helemaal gereinigd en helemaal clean gemaakt zegmaar.. Omdat ik me in mijn huis gewoon wilde ontspannen, me veilig wilde voelen in plaats van (voor me gevoel, heel paranoïde) allemaal dingen zien.

Ik heb een erg sterk intuïtie gevoel, vooral met slechte dingen. Ik voel aan als iemand niet pluis is, wat later waar blijkt te zijn.
Of ik voel aan dat ik een bepaalde weg niet moet inslaan omdat daar iets is, vaak negatief.

Wat meespeelt is mijn verleden denk ik, waardoor ik extra gevoelig ben en soort extra antennes heb. Dus als het om bepaalde onderwerpen/zaken gaat dan draait mijn intuïtie volle toeren, al moet ik er wel meer op gaan vertrouwen want later blijkt mijn intuiïtie gelijk te hebben.

Daarnaast heb ik wel eens dat ik in een flits zie wat er gaat gebeuren (stukje toekomst zie), er jammer genoeg niet naar luister en echt in me opneem dat dat gaat gebeuren en vervolgens het idd gebeurd... Dat moet ik dus ook nog leren, dat ik dat kan, ik het echt serieus neem en in mij op sla.

Liefs Nynke
Gelogd
Create Your Own Thoughts, Don`t Let Them do it for You...

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #7 Gepost op: februari 04, 2009, 10:33:36 am »

Hej Nynke,

Je weet eigenlijk al best veel ;) het begin is er.
Je intuitie is altijd belangrijk om naar te luisteren zodra je ermeer naar luisterd zal hij sterker worden en hoef je niet meer te twijfelen of juist is of niet.
Mooi dat je al wat ervaringen hebt meegemaakt hierover :)

Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

anna

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #8 Gepost op: februari 04, 2009, 12:35:50 pm »

Hey Nynke

haha Welkom op het forum :)
Leeuwarden in opmars (grapje) ;)

Veel plezier hier
Dikke knuffel,

Anna


Gelogd
If you don't change direction, you might end up where you are heading

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: NyMa
« Reactie #9 Gepost op: februari 04, 2009, 05:59:32 pm »

:) Zo te horen ben je zowel spiritueel als paranormaal. :)

Het luisteren naar je intuitie is namelijk spiritualiteit, want gaat gepaard met gevoelens. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.125 seconden met 22 queries.