Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Nina is weg, ons poesje  (gelezen 23823 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #15 Gepost op: februari 01, 2009, 12:02:44 pm »

Ow en als ze weer terug is,laat haar dan tegelijkertijd met de sterilisatie ook chippen.  ;)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #16 Gepost op: februari 01, 2009, 12:07:50 pm »

Ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is.

Ik krijg heel sterk het gevoel dat er een aanwezigheid is bij jullie waar je kat bang van is geworden. Ze houd zich een tijdje schuil. Ik zie een bepaalde angst in haar. Mogelijk heeft ze dit met de andere katten gedeeld die nu op haar plaats jullie proberen te waarschuwen.

Het is goed mogelijk dat als jullie weten wat deze aanwezigheid is en dit kunnen oplossen, dat ze weer terugkomt. Ik heb het gevoel dat ze niet heel ver weg is. (maar wel ver genoeg om niet in de buurt te zijn).
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #17 Gepost op: februari 01, 2009, 12:20:31 pm »

Een aanwezigheid? Kun je misschien iets specifieker zijn? Ik weet dat katten meer zien dan wij, maar onze andere katten hebben er geen last van, die zijn gewoon en niet uit hun doen.

Zou het de aanwezigheid zijn van die stank?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #18 Gepost op: februari 01, 2009, 12:36:03 pm »

Een aanwezigheid? Kun je misschien iets specifieker zijn? Ik weet dat katten meer zien dan wij, maar onze andere katten hebben er geen last van, die zijn gewoon en niet uit hun doen.

Zou het de aanwezigheid zijn van die stank?

Ik weet het niet, maar ik voelde dat er iets is waar nina bang voor is. Ik heb geen foto van je andere katten gezien, dus ik weet niet of hun net zo ver zijn als Nina. Misschien dat Nina van slag is door wat ze eerder heeft meegemaakt. Ik voel gewoon dat ze aangeslagen is.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #19 Gepost op: februari 01, 2009, 12:54:42 pm »

Ze is deze week voor het eerst krols geworden, ze glee lekker met haar onderkant overal overheen en ik ga er ook van uit dat Nina is ontsnapt om zwanger te worden, die katten die hier hangen ruiken haar en zijn echt aan het sprietsen hier. Ik verwacht haat terug als ze zwanger is en dan laat ik haar nakijken.

Wij hebben Nina 3 maanden geleden gekregen van ons overbuurmeisje die zag dat Nina door mensen uit een witte bestelbus werd gegooid. Ons overbuurmeisje mocht het katje niet houden en dacht meteen aan ons en ik was meteen verleifd. Ze was totaal niet schuw, juist heel gebruiksvriendelijk en een mooi glad vachtje, ik snap ook niet dat ze is weggedaan. Ze is zo lief en de kinderen kunnen alles met haar doen, ze vind alles goed. Ze is ook enorm speels en zoooo eigenwijs.

Ik heb zojuist een foto gemaakt van Klit, onze oudste, Bolle ligt te slapen op zolder, die stoor ik niet, maar misschien vind ik wel een andere van Bolle.
Zijn rechteroogje is een beetje ziekig, hij heeft een ontstoken oogje gehad.


Dit is Bolle, hij heeft vermoedlijk een ongeluk gehad, want hij kwam 4 jaar geleden thuis met een oogwond en breukjes in zijn kaak.Zijn oog moest eruit.
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2009, 01:03:37 pm door Honesty »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #20 Gepost op: februari 01, 2009, 01:23:11 pm »

Klit is ook een wijze kat. Bolle is meer een ondeugende eigenwijze kat. Van hun krijg ik ook inderdaad niet het gevoel dat er een aanwezigheid is. Die had ik wel bij Klit verwacht als er iets zou zijn.

Ik kijk nog een keer goed naar Nina.

Ik blijf bij haar nog steeds het gevoel houden dat er iets is. Ik kan het niet echt voelen wat het is, maar het zou inderdaad kunnen zijn dat ze wil paren.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #21 Gepost op: februari 01, 2009, 01:53:33 pm »

Hoi Lp, bedankt dat je even hebt willen kijken naar mijn poezekindjes, Klit is inderdaad heel wijs, echt een oude ziel voor een kat.

Zou er misschien iets onderweg zijn gebeurd toen ze geheel naief de wijde wereld in ging?

Ik hoop dat ze snel voor de deur staat. We missen haar hier.
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #22 Gepost op: februari 01, 2009, 03:47:04 pm »

Ik denk niet dat er meer aan de hand is dan alleen maar een krolse poes die de benen heeft genomen om zwanger te kunnen worden. Als Nina bang zou zijn voor een "entiteit" dan was ze wel eerder vertrokken en niet op het moment dat haar hormonen op hol sloegen.
Mocht er nu wel een entiteit zijn, dan kun je deze verzoeken om weg te gaan. Of een goede paragnost raadplegen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #23 Gepost op: februari 01, 2009, 03:56:30 pm »

Nee, er zit geen entiteit. Het feit dat ik dit niet bij Klit voel bevestigd dat. Ik voelde alleen dat Nina een bepaald gevoel heeft waardoor ze weg is gelopen. Dat kan inderdaad gewoon komen omdat ze krols is. Ik kon het niet goed plaatsen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #24 Gepost op: februari 01, 2009, 04:00:33 pm »

Hoi

poezen lopen altijd weg als ze kans krijgen als ze krols zijn.
maar ze komt wel trug als ze gedekt is door een kater en de dekking goed verlopen is dan is de krolsheid binne 24 uur weg.
Maar omdat bij jullie katers in de tuin zitten is ze in de buurt mijn poezen proberen ook naar buiten te gaan als ze krols zijn bij 1 tje is dit geluk.en kwam terug en bleek zwanger.
Su6 en hoop ze snel trug is

liefs carola
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #25 Gepost op: februari 01, 2009, 06:20:32 pm »

Hi Honesty,

Bekend verhaal, ik hoop dat ze gauw terugkomt!
Wat een lieve katten heb jij zeg! :D
Gelogd

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2009, 08:07:44 pm »

dank je, ik hou ook veel van ze, mijn andere 2 katten zijn extra lief voor me en zijn veel in de buurt, alsof ze het aanvoelen, de schatten.

Ik hoop niet dat als Nina buiten is dat ze bevriest ofzo, het is zo koud.
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #27 Gepost op: februari 02, 2009, 08:51:32 am »

dank je, ik hou ook veel van ze, mijn andere 2 katten zijn extra lief voor me en zijn veel in de buurt, alsof ze het aanvoelen, de schatten.

Ik hoop niet dat als Nina buiten is dat ze bevriest ofzo, het is zo koud.

En of je katten dat aanvoelen. ;)

Zit maar niet al erg in over de kou, katten hebben een goede vacht die de kou buiten hun lichaam kan houden.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #28 Gepost op: februari 02, 2009, 11:34:23 am »

Ze is nog steeds niet terug :'(
Gelogd

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Nina is weg, ons poesje
« Reactie #29 Gepost op: februari 02, 2009, 12:04:26 pm »

Nee het kan even duren voor dat ze trug is meestal staan ze ineens weer voor de deur op een moment dat je het niet verwacht.
dat was bij mij ook,ik zette voer buiten voor der.Mijn poes kwam midde in de nacht terug.Ik ga voor je duimen dat ze snel terug is dan ben je ook uit de onzekerheid van waar is ze enzo..

liefs carola

Ik zal me zus straks is vragen of zei een foto kan lezen via pc dan zal ik vragen of ze dat wilt doen voor je als ze dat kan zo
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 23 queries.