Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Trein en neergeschoten worden  (gelezen 9889 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Trein en neergeschoten worden
« Gepost op: januari 31, 2009, 05:15:46 pm »

Ik was op de vlucht in een Italiaans bergdorpje en rende op een hek af. Zo'n harmonica-hek, die met van die ruitvormige draadvakjes.
Tot de grote verbazing van mijn achtervolger klom ik er overheen. Samen met nog een stel gasten vluchtte ik een oude trein in. Zo'n trein uit het wilde westen.
Daarna had ik seks met één van de jongens. Hij vond dat ik iets niet goed deed en ik zei tegen hem dat we niet alleen voor zijn genot bezig waren.
We konden niet in de trein blijven,want onze achtervolgers hadden ons ontdekt. Zeer vaag,want ze hadden gezien dat we de trein in gingen. We vluchtten de trein uit en de achtervolgers begonnen te schieten. Ik zag dat een vriend van mij geraakt zou worden. Ik sprong voor hem en werd door een kogel in mijn buik geraakt. Ik zei tegen m'n vrienden dat ze zonder mij verder moesten. Tegen mijn achtervolger riep ik:"You're dead man!!" Alsof ik hem nog te lijf kon.. ik lag daar op de grond dood te gaan,maar ik bedreigde hem met de dood.
Toen werd ik wakker.
Wie kan me helpen met deze droom.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2009, 12:24:22 am »


We konden niet in de trein blijven,want onze achtervolgers hadden ons ontdekt. Zeer vaag,want ze hadden gezien dat we de trein in gingen. We vluchtten de trein uit en de achtervolgers begonnen te schieten.

Net of dat je wegrent voor je eigen gevoelens, je word er niet voor beloond want je word beschoten


Tegen mijn achtervolger riep ik:"You're dead man!!" Alsof ik hem nog te lijf kon.. ik lag daar op de grond dood te gaan,maar ik bedreigde hem met de dood.

Het voelt net of dat je teveel strijd in je hebt en je daardoor nog in staat bent om heftig te reageren op dingen, gebeurtenissen. Terwijl je eigenlijk moet opgeven, net zoals in je droom je gaat eigenlijk dood maar je legt je er niet bij neer.

Misschien dat je hier wat aan hebt ;)
Liefsss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #2 Gepost op: februari 01, 2009, 09:44:36 am »

Bedankt voor de uitleg,WhiteAngel.  :)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #3 Gepost op: februari 01, 2009, 11:46:21 am »

Ik heb mijn droom nog eens doorgenomen met een vriend van mij en hij denkt dat het ook op een gemiste kans kan wijzen. Omdat je met de trein naar de volgende halte gaat, en ik vroegtijdig uit de trein sprong.
Nu heb ik daar mijn kaarten opgelegd en het zou inderdaad een gemiste kans zijn. Maar die kans was nog niet helemaal verkeken.
Toen trok ik een kaart voor de kans zelf en die kaart gaf aan dat ik eerst het verleden moet afronden voor ik verder kon.
Dus dat zou dat "wegrennen voor gevoelens" goed kunnen verklaren. Waarschijnlijk moet ik hier doorheen, bekennen dat ik bepaalde gevoelens toch heb, deze een plekje geven en dan pas verder gaan met iets nieuws.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #4 Gepost op: februari 01, 2009, 11:50:41 am »

Dat denk ik ook akasha ;)
Je moet dingen niet te snel willen, het oude plaatsen en dan pas aan het nieuwe beginnen anders kom je in strijd met jezelf en zul je dit uiten in je omgeving.

Liefss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2009, 12:01:34 pm »

Inderdaad.  ;D
Ik las op een ander forum dat doodgaan ook kan staan voor het loslaten van je oude ego.
Dat kan wel kloppen, denk ik, want ik voel me van binnen anders dan een week terug.
We zien wel waar het schip strandt.  ;)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #6 Gepost op: februari 01, 2009, 12:20:22 pm »

Ja doodgaan staat voor transformatie, een nieuw begin maar in je droom wilde je niet toegeven aan de dood terwijl het eigenlijk wel zou moeten, dus geef je jezelf over aan een nieuw begin? ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2009, 03:43:16 pm »

Hahahaha  :D
Het oude loslaten is nooit makkelijk en vermoord worden is nogal bruut. Je zou dan ook nog kunnen denken dat iemand mij wil veranderen en dat door mijn strot wil duwen.
Maar dan gaan we wel erg ver.

Vannacht droomde ik trouwens van diezelfde trein. Deze keer was ik er met mijn man en we hadden een gesprek over een collega-vrijwilliger van hem. Die kon aldus mijn man eigen geen zoocamps doen omdat hij niet kon zingen. hahahaha, sloeg echt nergens op.
Ik kijk erg naar het zoocamp uit trouwens, maar ja, wie wil er niet 's nachts in een dierentuin in een tentje blijven slapen.  :D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2009, 04:01:36 pm »

Hahha ja dat lijkt me erg leuk :D snachts in de dierentuin
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #9 Gepost op: februari 08, 2009, 02:32:46 pm »

Het vervolg:
Deze week stonden mijn dromen bol van moorden en achtervolgingen.
In de eerste droom werd ik doodgeschoten,maar ik gaf me niet over aan de dood, ik bleef zelfs de moordenaar uitschelden.
In de tweede droom maakte ik deel uit van een leger en terwijl ik dodelijk gewond was geraakt door een zwaard in mijn buik, bleef ik doorvechten en anderen doden.
De derde droom (van vannacht) was heel anders. Ik woonde nog bij mijn ouders tijd en zowaar was het gezellig. Er werd aangebeld en ik deed de voordeur open. In de deuropening stond een jongen van ongeveer 16 jaar. Ik liet hem binnen en toen zag ik ineens dat hij een mes bij zich had. Ik werd bang en greep zijn pols beet en riep:"Je gaat me niet vermoorden,hoor!" Maar hij was speciaal gekomen om mij te vermoorden. Ik trok hem naar binnen, bood hem een warm deken en chocolade-melk aan. We gingen samen op de grond zitten en hebben heel gezellig zitten praten.
Maf of niet!
Ik denk zelf dat ik mijn schaduwkant nu erkent heb,maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #10 Gepost op: februari 08, 2009, 02:36:20 pm »

Ik denk dat je je verleden aan het losmaken bent. Ik heb al veel gehoord over dromen met moord daarin en dan ben je aan het afrekenen met je verleden. Deze dromen zijn een manier om alles af te sluiten zodat je een nieuwe start kan maken. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Trein en neergeschoten worden
« Reactie #11 Gepost op: februari 08, 2009, 02:38:30 pm »

Dank je wel,LPchip!
Ik denk dat je gelijk heb.  :)
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.152 seconden met 22 queries.