Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wie kent dit boek: Engelen op aarde  (gelezen 5381 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Wie kent dit boek: Engelen op aarde
« Gepost op: januari 31, 2009, 04:16:58 pm »

Bij Bol.com vond ik het volgende boek:
Engelen op aarde

Beschrijving
In Engelen op aarde geeft Doreen Virtue buitengewoon praktische inzichten om de engel in jezelf te herkennen. Tijdens het geven van consulten en cursussen heeft zij ontdekt dat er diverse soorten geïncarneerde engelen en wijzen bestaan die de taak op zich hebben genomen de mensheid te dienen in deze belangrijke periode van haar geschiedenis.



Recensie(s)
NBD|Biblion recensie:


Deze in de Verenigde Staten onder andere door haar gastoptredens in de Oprah Winfrey Show bekende veelpubliciste van boeken en orakelspelen over vooral engelen ('Gesprekken met engelen', 'Healing met engelen'* etc.), maar ook over kristalkinderen, magische zeemeerminnen en dolfijnen breidt in dit handzaam boekje de informatie uit naar het fenomeen 'aarde-engelen' dat ze naar voren bracht in haar boek 'Earth angels'. Ze behandelt in verschillende hoofdstukken uitgebreider de domeinen waarin aarde-engelen kunnen worden onderverdeeld, te weten geincarneerde engelen, geincarneerde elementwezens, sterrenmensen en de wijzen (gereincarneerde tovenaressen, hogepriesteressen, tovenaars, magiers, sjamanen en heksen) en gemengde domeinen en hybriden zoals mystieke engelen, paladijnen, leprechauns en zeemeermensen. Ze beschrijft daarbij de persoonlijkheid, gedrag en fysieke kenmerken van de verschillende aarde-engelen en adviezen (bijvoorbeeld 'hoe ga ik met regels om?' bij gereincarneerde elementwezens) en suggesties aan de lezer, inclusief degene die denkt in meer domeinen thuis te horen. Met leessuggesties.

(NBD|Biblion recensie, J. Hodenius)

---
Wie kent dit boek?
 
 
     
 

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Wie kent dit boek: Engelen op aarde
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2009, 04:26:57 pm »

Ja ik ken dat boek , heb ik gelezen :D mooi boek
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Wie kent dit boek: Engelen op aarde
« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2009, 04:59:59 pm »

 :D
Ik heb bij Bol.com stukjes gelezen en het spreekt me erg aan.
Als jij het dan ook een mooi boek vind, dan zet ik hem zeker op mijn 'nog-aan-te-schaffen'-boeken.  ;D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Wie kent dit boek: Engelen op aarde
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2009, 10:11:21 pm »

Ja moet je zeker doen, ik heb meerdere boeken van doreen virtue gelezen ze zijn erg mooi over engelen vooral :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.091 seconden met 22 queries.